keď slovenskí vodiči nevedia dodržovať ani 50 v meste, nevidím dôvod poľavovať na cestách inej triedy. nehovoriac o tom, v akom stave sú naše cesty, bez poriadnych odstavných pruhov, samý výtlk a na niektorých úsekoch bez zvodidiel. veľké NIE.
Globálne zvýšiť MPR z 90 na 110 by bola nezodpovedná blbosť. Niekde kde je 90 sa dá ísť bezpečne aj 110 a inde aj keď cedula dovoluje 90ku, je riziko ísť viac ako 70. A samozrejme vždy treba jazdiť podla dopravnej situácie, počasia a (ne)kvality vozovky.
Na určitých úsekoch na dialniciach by mohlo byť aj 160 (v celej SR by to bolo spolu pár desiatok km) a inde zas treba MPR znížiť - napríklad pri križovatkách mimo obce, tam je často aj 70ka vela.
Tu nariekate že deravé cesty ....či je tam 90 , 110 alebo 200 aj tak každý pribrzdíte a jamu obídete
tak isto kto sa necíti na 110 tak jazdiť tak nebude tak či tak ...to môžeme vidieť aj teraz že tam kde je 90 sa niektorý vlečú aj 70 ....
110 je tak akurát pri 130 už treba byť sústredený a reagovať okamžite na všetko čo sa deje s autom
jamy jamy všade dávajú tie debilné značky nerovnosť na vozovke takže každý viete dopredu čo vás čaká a ak tam tá značka nieje a rozbijete niekde auto máte možnosť sa súdiť a rovno do značkového servisu by som to odniesol a nechal to preplatiť
moderny rychlostny limit bol zavedeny cca v 70tych rokov v UK ked ford GT40 na beznej ceste spravil rychlostny rekord.. Vtedy sa rozhodlo ze to je nebezpecne, a zaviedli tak maximalnu povolenu rychlost, ktora sa odvtedy velmi nezmenila, aj ked auta spravili obrovsky krok vpred, co sa tyka technologii a bezpecnosti... Takze ak to zdvihnu, ja som za.. Mohli by aj na svk spravit usek dialnice bez obmedzenia, ako v nemecku
hej, na slovensku je 90 a ak niekto ide 70 tak ho vytrúbia... ak bude 110 a pôjde 70, tak ho vytlačia.
Nie som zastancom dedkovského štýlu jazdy, ale som zároveň aj veteranista a keďže slovák je tvor od prírody sprostý a arogantný, tu by to neprešlo. Hlavne pre chlapskú ješitnosť...
Na druhej strane ak by narobili úseky kde by sa dalo jazdiť 110 teda by sa tak nejazdilo všade bolo by to fajn, ale ak dorobíme diaľnice, tak nch si dajú 110 pre mňa za mňa aj na parkoviská
to je jedno či bude 90 alebo 110, aj tak sa bude väčšina dôchodcov, sviatočných vodičov a nevodičov trckať mimo mesta 65-kou, ak pán Boh dá tak aj 70-tkou a zbytočne budú znervózňovať tých čo chcú ísť normálne 90, ktorí potom začnú samozrejme predbiehať a pri tom vznikajú prevažne nehody.. Keby ide každý aspoň tých 90 jak je predpísané, nebolo by tolko potrieb predbiehať sa..
jo máš pravdu špatne som sa vyjadril.. ale princíp ostáva rovnaký.. ked ide niekto predomnou 90 tak idem za ním, ale pokial ide 80 alebo menej, akurát znervóznim, zošliapnem plyn, hned mám 110, riskujem a určite je vyššie riziko nehody ked sa takto predbieha, než keby idú všetci rovnako rýchlo.. Je to nemožné to viem to je len taká úvaha..
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
29 komentov
Predpisy máme ešte z doby kamennej ...
čo sa nestane .
ale tak pre mňa to je rýchlosť pri ktorej už absolútne neviem manévrovať a inde ako na prázdnej rovnej ceste by som takto rýchlo nešla.
síce sú ľudia, s ktorými sa aj pri 140 v aute cítim bezpečne, ale ak by takto chodil každý debil....
A ocino nikdy, bo on strašne dodržuje predpisy
ale neviem, či by sa to malo povoľovať... zbytočnosť podľa mňa...
Na určitých úsekoch na dialniciach by mohlo byť aj 160 (v celej SR by to bolo spolu pár desiatok km) a inde zas treba MPR znížiť - napríklad pri križovatkách mimo obce, tam je často aj 70ka vela.
ta 90 je idealna , niekde by mohli dat aj memej niekde viacej.Hlavne po obchvatoch ked sa zacnu predbiehat.
* pri tych nasich rozbitych cestach tak si mozme tlmce znicit a zuby vylamat.
Tu nariekate že deravé cesty ....či je tam 90 , 110 alebo 200 aj tak každý pribrzdíte a jamu obídete
tak isto kto sa necíti na 110 tak jazdiť tak nebude tak či tak ...to môžeme vidieť aj teraz že tam kde je 90 sa niektorý vlečú aj 70 ....
110 je tak akurát pri 130 už treba byť sústredený a reagovať okamžite na všetko čo sa deje s autom
jamy jamy všade dávajú tie debilné značky nerovnosť na vozovke takže každý viete dopredu čo vás čaká a ak tam tá značka nieje a rozbijete niekde auto máte možnosť sa súdiť a rovno do značkového servisu by som to odniesol a nechal to preplatiť
hej, na slovensku je 90 a ak niekto ide 70 tak ho vytrúbia... ak bude 110 a pôjde 70, tak ho vytlačia.
Nie som zastancom dedkovského štýlu jazdy, ale som zároveň aj veteranista a keďže slovák je tvor od prírody sprostý a arogantný, tu by to neprešlo. Hlavne pre chlapskú ješitnosť...
Na druhej strane ak by narobili úseky kde by sa dalo jazdiť 110 teda by sa tak nejazdilo všade bolo by to fajn, ale ak dorobíme diaľnice, tak nch si dajú 110 pre mňa za mňa aj na parkoviská