Diskusie - 3329. stránka fóra
4
Maxwellove rovnice
Nevedel by mi tu niekto vysvetliť nejakou ludštinou maxwellove rovnice ? :D http://sk. wikipedia. org/wiki/Maxwellove_rovnice Otvor fórum »
2. 1. 2013 18:02
15
Komunikácia vo vzťahu
Akú tému najčastejšie preberate s partnerom ? Ako dlho ste spolu ? :) Otvor fórum »
2. 1. 2013 17:55
6
Kam na vysokú ?
Ahojte, som študentka štvrtého ročníka Pedagogickej a Sociálnej Akadémii. Mojím snom vždy bolo dostať sa na psychológiu a pracovať s deťmi, no postupom času som od sa od toho akosi vzdialila. Neviem, či sú na... Otvor fórum »
2. 1. 2013 17:28
5
Poradte nejaku dobru stranku na pozeranie filmov
Poradte nejaku dobru stranku na pozeranie filmov Otvor fórum »
2. 1. 2013 17:27
29
Už ste sa niekedy stretli s tým, že niekto v okoli sa sám rezal? čo ste robili?
Naša online poradňa IPčko. sk často rieši tento problém a hľadá možnosti ako ho riešiť, ... čo si o takejto forme "riešenia" problému myslíte? Sebapoškodzovanie prináša veľmi vážne následky a hlavne v posledných... Otvor fórum »
2. 1. 2013 17:25
36
Keď sa sprchujete (osamote), tak pri tom (okrem iného)
2. 1. 2013 17:15
5
Kniha !!!!
Eva Romačíková - Ekonómia životného prostredia. Nemá niekto v pdf? Bol by to zázrak :D Otvor fórum »
2. 1. 2013 16:58
2
Matematika
Vie mi niekto prosím Vás poradiť nejakého ochotného človeka, ktorý by si našiel na mňa čas a doučoval by ma matematiku?... Najlepšie Trenčín a blízke okolie Otvor fórum »
2. 1. 2013 16:57
38
Zbavenie sa auta
Mám taký väčší problém. Mám napísané auto na mňa. Ale ja od neho mám len osvedčenie o evidencii, ten velký papier aj tú malú kartičku. A ešte špz-tky. Ale to auto neexistuje. ... Otvor fórum »
2. 1. 2013 16:39
39
Prelož
Preložte mi niekto toto do angličtiny: "Ale iná skupina sa už tak volala. " Robím referát do školy, a google mi nejde. Ďakujem. Otvor fórum »
2. 1. 2013 16:32
17
Farebne kontaktne sosovky, skusenosti, rady , dakujem