@husky to bude skor tym, ze BMW maju tendenciu byt skor sportove vozidla kedze kralovske rodiny maju rady, ked sa im hojda prdelka jak autobusarova sedacka, tak jedine benz..
Ake auto? zalezi od penazi. Ak nezalezi, tak mozno hned viacero nemcov
Take porsche na leto, pre rodinu a na cely rok Audi Allroad Quattro, a na chatu, ci stanovacku G-Klasse . Ale aj VW su super auta
@husky neviem, neak ma moc nezaujima na com sa vozia krali, len viem, ze anglicka kralovna ma landrovera... tak to si cenim
A ak teda nemaju BMW, tak to asi preto, ze BMW su väcsinou tuhsie odpruzene, aby mali sportovejsi nadych... neviem nakolko to plati este v pritomnosti, ale tak hovori sa to... len to som chcel, ze urcite nie preto, ze by boli BMW zle auta
@husky možno sa mýlim, ale mercedesy používajú štátni funkcionári, nie králi Najväčšie ryby vždy jazdili a aj jazdia na Rollsoch, ktoré v súčasnosti vyrába BMW
@weeman to je asi taky argument ako ze Bugatti kupil VW tak VW vyraba najrychlejsie auto sveta
Rolls a Bentley je uz kategoria sama o sebe, k tomu sa nikto z nas asi nedostane (aby na tom jazdil bezne, najlepsie vzadu) podobna dvojica ako MB a BMW akurat ze Bentley kupil VW ale nastastie dizajn ostal paradny (aspon co sa tyka Continental GT)
staci iba spomenut, v com sa zabila Diana - nebola by sa zabila ak by mala zapnute pasy, lebo panko vpredu to jaksi prezil, takze by to dala aj ona
@husky jasné, že je to kravina, rovnako ako argument, že mercedes je najlepší lebo na ňom jazdia králi Ak je niekto skutočný boss, má spomínaný Rolls, alebo Bentley, nie mercedes, ani BMW ani audi... Mimochodom, pokial aspoň ja viem, Rolls má celý podvozok, motor a prevodovku od BMW. Koľko toho má Bugatti od VW? A pokial ide o najvyššie modely, S klasa a 7dmička sú prakticky rovnaké autá, s tým, že 7dmička vyšla z testu Top Gear ako lepšia...
Len proste nerozumiem, prečo má niekto strašnú potrebu v každej podobnej ankete rypnúť. Je jasné, že každý má svoje preferencie, tak načo fúkaš do ohňa? Keď je vecná diskusia je to fajn, ale ísť proti sebe takýmito "královskými" argumentmi je smiešne
@weeman tak naco sa bavime o kravinach? jasne ze rad rypem, napokon, kto nie?
ked si predstavim ze Rolls ma podvozok, motor, prevodovku od BMW hned sa mi nejako menej pacia, klasicke boli klasicke. toto je preoblecena 7cka za vela penazi.
v podstate je to nieco ako Maybach, akurat ze Maybach aj vyzera aj funguje ako luxusna verzia Sklasse nic viac nic menej.
7cka je asi lepsia limuzina, nikdy som v nej nesedel a co nepoznam nesudim. ale stacilo mi napriklad 530d v kombiku nie prave najnovsie a to sa moze smelo porovnavat v MB Eklasse. ale to sme uz daleko.
@husky prečo do Rollsu nedať niečo čo je už vyskúšané, a proste dobré? Nie je to to isté ako v 7dmičke, ale veľmi podobné. Rolls zas o toľko drahší ako 7dmička nie je, a najvyššie modely sú aj o palubnej doske vyrezávanej ručne z jedného kusa dreva, ktoré sa nachádza na dvoch miestach na planéte, a podobných drzostiach
Tak v 530d kombi som zas nesedel nikdy ja, tento typ áut ma nejako nepriťahuje...
@weeman aj 1.4MPi je dobre a vyskusane, tak sa davalo do Fabie aj do Oktavie nie tam musi ist nieco vynimocne, nieco co mozes dostat iba tam. a preto sa mi ten pristup zdielania dielov nepaci. lebo ked uz mas Bentley napriklad, nechces aby okolo teba presiel o polovicu lacnejsi VW s rovnakym motorom a podobne. tie auta su drahe, lebo by sa tym mal platit aj vyvoj specialnych dielov a podobne. nehovoriac o exotike vo forme bieleho africkeho dreva a podobnych onych
@tomtoylc čakal by som, že človek, ktorý sa všade prezentuje ako ty, si všimne, čo má X6 obuté, ale keďže nie, tak ti to poviem: Na 214 rimsy BMW obúva letné run-flat-y... Myslím, že ďalej netreba nič komentovať...
@weeman cakal by som, ze clovek, ktory sa vsade prezentuje ako ty cize milovnik dobrych jazdnych vlastnosti, ze nezacnes obhajovat maslodontne slonie coupe akoze suv, ktore ma moc velke kolesa ci uz na cestu alebo do terenu, ale...
@husky ja nehovorím, že je to dobré auto, podla mňa je to to najhoršie čo BMW kedy vyrobilo, ale snažím sa byť aspoň ako tak objektívny. Keby na defendra navliekli letné šunky na 22 kolesách, asi by o nič lepšie ako tá X6 nedopadol...
@weeman ... ach ... a ty si sa de pozeral ? ... a ten RR ma čo obute ? AT-čka ???? alebo ALL terain ???? .... tam ide úplne o niečo iné ... aj ked majú na tom podiel aj pneu ale to len strašne malý ... a kedže si taký odborník tak ťa nechám porozmýšlať o čo v tom videu ide
@tomtoylc neviem prečo mi píšeš tajnú správu? Rozpitvali sme to tu verejne, tak predpokladám, že to aj verejne dobojujeme, a podla toho si o nás ostatní urobia názor, takže ak chceš pokračovať, prosím, argumentujme ďalej, ale tu, a nie cez TS. Téma je už aj tak mŕtva, nikomu nebude vadiť keď to tu zaserieme hovadinami.
@weeman ...v pohode ja s tým nemám problém , nech sa teda zapoja kompetentný ... tak čo povieš na môj argument - redukčná prevodovka ako dôvod prečo X6 nevyšiel resp. RR vyšiel ten kopec ?
pneumatiky mali podla mna v tomto pripade uplny najmensi vyznam X6 je zla s kade sa clovek pozrie RR ma normalne redukcie a vsetky tie Off road srandy...
a keď už rozoberáme tak tie ,,srandy,, ...to sú napr. uzávierky diferenciálov , to je ďalšia vec na nezaplatenie a odpovedá jej aj cena ... no a v neposlednej rade by som spomenul aj ,,winch,, ... to je tiež dobrý pomocník , ten budem mať v následujúcej dobe tiež možnosť vyskúšať ... už sa teším
@tomtoylc 1, akí kompetentní? Nikto tu nie je kompetentný to posudzovať, jazdil si v X6? Ja teda nie... a pochybujem, že niekto z ludí čo to tú číta áno...
2, ak je to množné číslo, je to kompetentní, nie kompetentný.
3, redukčná prevodovka s tým nemá čo robiť. Neviem či dostatočne rozumieš princípu funkcie tohto komponentu, ale na takom trávnatom svahu ako je na videu, pri rozbehnutom aute ti redukcia nič nepomôže, práve naopak. Na tráve máš trakciu nízku, motor má sily dosť, nepotrebuje ľahší prevod. Pri takejto situácií ti pomôže uzávierka diferenciálu. Neviem či, a aké uzávierky má X6 a RR, ale X6 klasickú mechanickú "špéru" nemá, keďže to auto nebolo nikdy stavané do terénu, a ak by nemalo ani elektronickú uzávierku, možno by stačilo trochu šlapnúť na brzdu, a hore by vyšiel. Tiež sa mi zdalo, že RR mal väčšiu nájazdovú rýchlosť do toho kopca, ale to je možno len subjektívny dojem...
Možno som to nepovedal jasne, ale jednoducho X6 rád nemám, nemám rád nezmyselné SUV, ktoré sú v teréne rovnako na hovno ako na ceste, a mám rád Top Gear, ale myslím, že toto nebol najšťastnejší test, ak už chceme niečo porovnávať, mali by sme k tomu pristupovať aspoň trochu objektívne, a nie s výťazom určeným dopredu. Rovnako by tie autá mohli postaviť na asfalt, kde by X6 natrhla RR prdel, ale aká by bola výpovedná hodnota? 0. Keď chce niekto auto do terénu, nekuká po X6.
mal som možnosť sa povoziť(bál by som sa to šoférovať "na plný plyn", ešte nie som taký macher) v BMW 335i. to auto má cez 300 koní, a dosť ma to poznačilo. v dobrom zmysle slova adrenalín neskutočný, to auto je plné energie a má neskutočnú charizmu. takže asi tak.
@weeman ...s bodom 1, 2 súhlasím ... k bodu č.3 - ja chápem veľmi dobre princípu redukčnej prevodovky aj uzávierkam diferenciálov ... za tie roky som mal možnosť vyskúšať a naštudovať ... ta redukčná prevodovka mu určite pomohla a to, že to bol len taký ,,test,, na nič to je tiež pravda (ved tie ich testy niektoré sú len tak pre srandu)...rozbeh mal na tom tiež podiel ... a uzávierku klasickú mechanickú nemôžeš zapnúť bez redukcie lebo ti potom vznikne šrot vo vnútri diferencíalu
... no a SUV sú tak dobré na zimu inač je viac menej pohon 4x4 zbytočný (ak nerátam lepšiu stabilitu a trakciu hlavne v zákrutách)
... no X6 ,X5, X3 alebo Q5 , Q3 atd. sú len autá pre ľudí čo majú peniaze a nevedia čo s nimi tak si kúpia ,,ľoď,, zaberajúcu celú cestu a jazdia ako volovia
....a to je aj odpoveď prečo sme si kúpili Toyotu Land Cruiser 150 (2010) ... nie je to SUV ale v podstate plnohodnotný offroad (aj ked patričné úpravy treba urobiť pred cestou do väčšieho terénu) ... ale o tom by sa dalo písať ešte .... to už rozoberať nebudem
ak nemecke auto tak napríklad mercedes - benz SLR McLaren Roadster 2011, Mercedes- Benz Pullman pancierovaný B6-B7 2012, Mercedes-Benz 540K 1938, Maybach Exelero, BMW 760Li VR7 Factory pancierované 2012, Bugatti Veyron Supersport, Porsche GT1 1988 Le Mans, Opel GT 2007, Alpina B12 BiTurbo no a ešte by som mohol povedať Wiesmann MF5 Roadster ...
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
54 komentov
toto je auto
» www.google.sk/imgres?imgurl=h...
poculi ste niekedy o tom, aby sa nejaka kralovska rodina vozila v BMWcku? len tolko k tomu
Take porsche na leto, pre rodinu a na cely rok Audi Allroad Quattro, a na chatu, ci stanovacku G-Klasse . Ale aj VW su super auta
@husky neviem, neak ma moc nezaujima na com sa vozia krali, len viem, ze anglicka kralovna ma landrovera... tak to si cenim
A ak teda nemaju BMW, tak to asi preto, ze BMW su väcsinou tuhsie odpruzene, aby mali sportovejsi nadych... neviem nakolko to plati este v pritomnosti, ale tak hovori sa to... len to som chcel, ze urcite nie preto, ze by boli BMW zle auta
hovori sa vselico
Rolls a Bentley je uz kategoria sama o sebe, k tomu sa nikto z nas asi nedostane (aby na tom jazdil bezne, najlepsie vzadu) podobna dvojica ako MB a BMW akurat ze Bentley kupil VW ale nastastie dizajn ostal paradny (aspon co sa tyka Continental GT)
staci iba spomenut, v com sa zabila Diana - nebola by sa zabila ak by mala zapnute pasy, lebo panko vpredu to jaksi prezil, takze by to dala aj ona
Len proste nerozumiem, prečo má niekto strašnú potrebu v každej podobnej ankete rypnúť. Je jasné, že každý má svoje preferencie, tak načo fúkaš do ohňa? Keď je vecná diskusia je to fajn, ale ísť proti sebe takýmito "královskými" argumentmi je smiešne
ked si predstavim ze Rolls ma podvozok, motor, prevodovku od BMW hned sa mi nejako menej pacia, klasicke boli klasicke. toto je preoblecena 7cka za vela penazi.
v podstate je to nieco ako Maybach, akurat ze Maybach aj vyzera aj funguje ako luxusna verzia Sklasse nic viac nic menej.
7cka je asi lepsia limuzina, nikdy som v nej nesedel a co nepoznam nesudim. ale stacilo mi napriklad 530d v kombiku nie prave najnovsie a to sa moze smelo porovnavat v MB Eklasse. ale to sme uz daleko.
Tak v 530d kombi som zas nesedel nikdy ja, tento typ áut ma nejako nepriťahuje...
=P
2, ak je to množné číslo, je to kompetentní, nie kompetentný.
3, redukčná prevodovka s tým nemá čo robiť. Neviem či dostatočne rozumieš princípu funkcie tohto komponentu, ale na takom trávnatom svahu ako je na videu, pri rozbehnutom aute ti redukcia nič nepomôže, práve naopak. Na tráve máš trakciu nízku, motor má sily dosť, nepotrebuje ľahší prevod. Pri takejto situácií ti pomôže uzávierka diferenciálu. Neviem či, a aké uzávierky má X6 a RR, ale X6 klasickú mechanickú "špéru" nemá, keďže to auto nebolo nikdy stavané do terénu, a ak by nemalo ani elektronickú uzávierku, možno by stačilo trochu šlapnúť na brzdu, a hore by vyšiel. Tiež sa mi zdalo, že RR mal väčšiu nájazdovú rýchlosť do toho kopca, ale to je možno len subjektívny dojem...
Možno som to nepovedal jasne, ale jednoducho X6 rád nemám, nemám rád nezmyselné SUV, ktoré sú v teréne rovnako na hovno ako na ceste, a mám rád Top Gear, ale myslím, že toto nebol najšťastnejší test, ak už chceme niečo porovnávať, mali by sme k tomu pristupovať aspoň trochu objektívne, a nie s výťazom určeným dopredu. Rovnako by tie autá mohli postaviť na asfalt, kde by X6 natrhla RR prdel, ale aká by bola výpovedná hodnota? 0. Keď chce niekto auto do terénu, nekuká po X6.
... no a SUV sú tak dobré na zimu inač je viac menej pohon 4x4 zbytočný (ak nerátam lepšiu stabilitu a trakciu hlavne v zákrutách)
... no X6 ,X5, X3 alebo Q5 , Q3 atd. sú len autá pre ľudí čo majú peniaze a nevedia čo s nimi tak si kúpia ,,ľoď,, zaberajúcu celú cestu a jazdia ako volovia
....a to je aj odpoveď prečo sme si kúpili Toyotu Land Cruiser 150 (2010) ... nie je to SUV ale v podstate plnohodnotný offroad (aj ked patričné úpravy treba urobiť pred cestou do väčšieho terénu) ... ale o tom by sa dalo písať ešte .... to už rozoberať nebudem