už keď, tak všetko na nás vytiahnu, nie? však to sú takí naši hrozne nebezpeční a zúriví nepriatelia, si hádam nemyslíš, že zapoja len jednu časť armády, pffffff
@ssnehulienka No neviem , nase vynovene Migy su sice ovela lepsie ked uz sa dostanu do vzduchu ale bohvie ci sa dostanu .... oni maju fungl novú švédsku kvalitu
@mm47 ved seriozne dnes som sa o ot ms otco ma sestrou bavila... že my na to, aky sme maly stat mame letectvo velm irozvinute... a boli v tom zahrnuti aj madari ako porovnanie, kto take nema
Ale maďarsko má tuším jednu z najhorších armád v NATO. Keď som videl tú techniku a zbrane pri tých manévroch na dunaji tak skoro som sa rozplakal. Staré sovietkse premosťovacie systémy z roku 1956 na uraloch a ziloch ktoré žerú palivo čo km to liter. Všetci vojaci s AKMS možno AK-74 aj to silno pochybujem. Nejaké nafukovacie člny artilériu to ani nevedia čo je tanky tiež volaké prastaré sovietske dnes už šroty a tých pár gripenov čo si prenajali od švédov a piloti s nimi musia mať fakt teda "úžasné" skúsenosti keď ich maju asi 2 roky tak to musí byť fakt luxus. Naši piloti by som povedal že majú toho aspoň viac nalietaného celkovo aj keď škoda je že nie v boji. Za to naše miginy boli po prechode do NATO zmodernizované na ich štandrady takže dnes sú to plnehodnotné moderné stíhacie stroje. Za to čo sa jedná podpory pozemných vojsk. Tých 5 hindov z prešova kým by sa pozviechalo a doletelo na maďare tak no neviem neviem... a nejaké lietadlo tiež nič. Ale máme žilinský 5. pluk špeciálneho určenia sme v NATO a neviem v kerej riti ešte Rusko je náš neviem aký teraz partner čiže maďarsko to ešte ani nenapadlo
ziadne madarske haarp ani nic ine.. staci na to len zakon, ktory vyda madarsko, SK si s nim nebude vediet poradit, pretoze nam vladne aj strana zastupujuca madarsku mensinu, a tej nebude vadit ak by sa slovencina uplne zrusila.. preto by ziadna mensina nemala mat stranu v parlamente..