Poviem pravdu, že odpoveď čakám hlavne od žien...zaujíma ma, ktorá značka sa im páči viac...šetrím si na auto už nejaký čas a do decembra budem mať našetrených nejakých 15tisíc eur a chcem jednu z týchto značiek a keďže som do áut laik tak ma zaujíma hlav
Ja vlastné auto nemám, bývam u rodičov a používam otcov peugeot ...nie žeby som nemohol ísť bývať do vlastného a kúpiť si už dávno vlastné auto ale ja som 2 mesiace po stavbach v rakusku nemecku (otec so strýkom majú vlastnú firmu a ja chodím so strýkom po nemecku rakúsku, dáva mi zabrať v robote ale zato mám troška iný plat ako ostatný roboši vo firme takže si môžem dovoliť dať na takéto auto) takže by som ho moc nevyužil no teraz by som už mal ostať makať len na slovensku...keď som povedal ocovi že chcem si kúpiť bmw alebo audi tak mi povedal že som kar, sprostý atd že načo mi také auto že si mám kúpiť čistonovú octaviu alebo podobné pretože za 15tisic kupim ojazdene bmw či audi ale i tak chcem ...viac sa mi páči audi je také elegantnejšie luxusnejšie no mechanik mi povedal že rozvody atd tam treba často meniť a iný zas že je to len novší volkswagen že bmw je kvalitnejšie
ja mám aj budem mať dalšie peniaze bokom lebo makať bude otcovej firme ešte dlho takže zato že makám že nikdy nie som doma tak si chcem spraviť konečne radosť lebo peniaze nedávam v podstate nikde ...chcem si kúpiť také auto na ktoré najviac letia ženské a nebudem kupovať inú značku za také prachy ked i tak snívam o audi či bmw a nech si o mne každy myslí svoje
tak si kúp také, ktoré je po výmene rozvodov a má to zdokladované...btw, nenapísal si tu druh paliva, ani obsah...možnosti je veľa.. a bez týchto kritérií ti tu nikto neporadí konkrétnejšie a na tu oktavku by som sa vysral pod momentom
za také peniaze sa môžeš pokojne voziť aj na A8 čo je luxus, ale pri servise ti peňaženka zaplače...len spomínané rozvody do 4,2 v autorizovanom servise cca 2900-3300 €