Caute. Je tu vela ludi s roznymi zaujmami. Bolo by fajn, keby ste sa tu predstavili hlavne ti, ktori mozte inym birdzakom nejak pomoct, ci uz za peniaze, alebo za nejaku protisluzbu.Napr. vytvorenie stranky, prekladanie, doucovanie, sprostredkovanie atd.
Ti ktori ma poznaju vedia, ze mna mozte otravovat s cvicenim, suplementami, stavou, zdravim a pohladom na svet celkovo. A tiez viem pomoct nejakemu zaciatocnikovi s photoshopom, alebo mu aj nieco urobit, ak by chcel.
moze to byt napr. aj ze sa vyznate v mobiloch, v nejakej hudbe, v umeni, ja neviem v hocicom! niekto si vas moze zapamatat a ked mu bude treba v buducnosti s niecim trebars len odpovedat na nejaku vec s tym spojenu, ktoru nebude vediet vygooglit, moze vam napisat!
a som amatérsky zoológ a botanik, ak by niekto niečo chcel riešiť napr. nález zraneného živočícha, určovanie živočíchov a rastlín do druhov, vysvetlenie nejakého zvláštneho správania u zvierat a pod...
ja naučím každého, kto príjme Ježiša Krista do svojho života modliť sa nielen za seba ale aj svojich najbližších, za pokoj duše, lásku k blížnemu, zdravie, šťastie, spásu a pod., ktoré sú to modlitby a ako sa správne modliť, tak aby vás náš nebeský Otec vyslyšal
pekny napad
ale neviem ci viem takto s niecim pomoct
rada pocuvam problemy druhych ludi
viem stylistiku, rada pomozem pri umiestneni ciarok a podobne
viem dobre anglicky, rada prelozim
a tak
az predsa bude niekto nieco realne potrebovat, tak napise status alebo zalozi forum, kde mu kazdy dobrovolne a na zaklade svojho uvazenia napise, ci mu s tym vie pomoct alebo poradit...takto to tu predsa vzdy funguje
ludia tu prichadzaju a odchadzaju, takze pisat si nejaky kontakt niekde na papier je strasne zastarale a bez pointy...
ja vam poradim/pomozem s rustinou, madarcinou, ohladne otazok týkajúcich sa Ruska a VE (ak niečo neviete vygoogliť ), už som začala robiť aj preklady (RJ a HU), takze aj to by sa dalo a iné skills zatial nemam (trapneee,beata)