Kedze sa tu urcite najdu zaujimavi ludia rozmyslal som, ci by sa tu uchytilo AMA forum (ask me anything). Priklad tu » forum.bitcoin.com/ama-ask-me-anyt...
Princip je jednoduchy. Clovek, ktory si o sebe mysli, ze vie nejako obohatit birdzovske osadenstvo zalozi forum s nadpisom napr:
"AMA: som Ferko Mrkvicka a v 19 rokoch som vystudoval kvantovu mechaniku na univerzite X v krajine Y"
Ludia sa ho nasledne budu pytat cokolvek co ich zaujima, idealne (ale nie nevyhnutne) tykajuce sa popisu.
Ferko Mrkvicka bud o X dni, alebo priebezne bude odpovedat na jednotlive otazky. Samozrejme nemusi odpovedat na vsetko, je to na jeho zvazeni.
--
Kedze ludia v poslednej dobe frflu, ze birdz upada, moze to byt zaujimave ozivenie diskusie. Vsimol som si, ze je tu kopu ludi, ktori sa napriklad venuju modelingu, programuju uz od detstva, maluju alebo sa tvaria, ze su nadpriemerne inteligentni, alebo ako jedny z mala maju nejaku extra vlastnost a teda mozu byt inspiraciou pre ostatnych.
@mojdedo sami mozno nie, ale ak sa ich niekto bude pytat otazky tak by to mohlo fungovat. Navyse je tu kopu ludi zijucich v zahranici, takze predpokladam, ze nemaju taky ten typicky slovensky mindset. A aj keby hej, nemyslim si, ze je to podstatne. Skor sa obavam, ze cast birdzakov bude zamerne trollovat, lebo si myslia, ze prekypuju humorom. Ale kedze je tu podla vela ludi mrtvo a nikto nedal ziaden konkretny navrh, tak mi to nedalo.
Kludne mozes zacat pripadne tagni niekoho ak ta zaujima. Ja by som rad videl AMA napriklad od ludi, ktori radi cestuju (neviem tagnut nikoho konkretneho, nepamatam si nicky)
@wewo zaloz si forum, opytam sa ta rozmyslam, ze zalozim aj ja, lebo ludia sa ma furt pytaju tie iste veci dookola, aspon im to nebudem musiet stale vysvetlovat aj ked ja nemam ziaden special skill
@foxylady je to mozne, hlavne ked tu prakticky neexistuje ziadna moderacia obsahu. Ale ked nevyskusame nezistime. Uz len niekoho mudreho, sikovneho a pekneho, kto sa k tomu odhodla ako prvy