Takze....black metal..vyjadrite svoj nazor alebo nenazor na tento styl metalu..absurdita alebo dokonala rovnovaha?a vasa najoblubenjsia kapelka?aloha zdravim Iwa
Podľa mňa je to šialenstvo a hrozný rámus, ale nemám nič proti (len mi to, prosím, nepúšťajte). Ale nejaký taký katastrofálny pagan by som možno zniesla...
@1 stále rozmýšľam čo ty vlastne počúvaš.Doteraz som si myslel že black metal ale teraz aj to padlo...
No som vlastne laik takže moc neviem rozlíšiť death od black.Pripadá mi to podobné.Akurát gitary a texty sú podľa mňa iné.
Tak potom by to mohol byť Satyricon,ROOT a ja neviem čo ešte tu môžem povedať... Nezdrb ma ak som niečo napísal zle
Burzum, Bathory (hlavne pagan tvorba typu Hammerheart), starý Mayhem sú veľmi dobré veci !!!! Ale to nie je hudba pre deti a pózerov, lebo to samozrejme hneď označia za sračku a dovidenia. Black metal je v pohode myslím, síce až za thrashom a deathom, ale aj tak
@5 Mayhem-u som nikdy nemohol prísť na chuť...asi som pózer myslel som si, že keď ich budem vidieť naživo, že ma to viac zaujme, ale nepodarilo sa, nechápal som ich (ach)
@11 no keď nepovažuješ COF za black tak nie si myslel som to že či sa trocha rozumieš do blacku, ja priznávam že ani nie, ale zato sa hneď neohaňam obratenymi križmi a podobnymi sračkami A Mayhem je veľmi dobry, ale je to asi ťažko stráviteľná hudba
black je v poho aj ked old school death metal aj tak black je niekedy jeba...ked som prvy krat pocula Silencera...aj ked to nieje nejaky dobry priklad na black ale je to pekna odvecovka tak bol na to vybuch smiechu než trhnanie si žíl a odrezávanie si rúk ako Natarn či jaks a to ten blázen volal xD
Ale najviac sa mi páči z blacku spev juj tie zvresky to milujem aj ked nad "vrčanie" to nema
@4 Ano ano ja pocuvam hlavne black ci uz symfonic ale melodic..ale tak aj death,trash alebo gothic..a moje blackove srdiecka su samozrejme Satyricon, ROOT, Negura Bunget, Gorgoroth, Darkthrone alebo aj Dimmu Borgir..