Byt velky kral v rozpadavajucej sa popolnici, alebo dokonca este aj s motorom vacsieho objemu, no po 200tis. kilometroch. A tankovat za 5-10eur ako uz bolo spomenute. A po prvom vacsom probleme nechat auto na parkovisku az dokial ho neodtiahne obec, mc, mesto. Dost onicom, nie?
v 1.8 som sa viezol... na take stare auto relativne fajn... pokial hladas co najväcsiu silu za co najmenej penazi, tak 1.6 felicia taha podobne silno ako 1.8is samozrejme ze podvozok a podobne sa porovnavat nedaju... lenze tu feldu dostanes za 1500, a ostane ti aj na benzin
@pershing363 to už rovno môžeš dodať "kto normálny si kúpi 20 ročné bmw"...ni? Tie základné benzíny stáli za hovno už ako nové, tds-ko bolo aspoň v čase vzniku dobrým motorom.
@stodvacinkar da sa zohnat aj cuker e30, ale tie su tak za 3 litre a viac, a fakt ze jediny rozumny motor ma napada ta 325i (6 valec), to auto je lahke , s tym to musi ist jak strela.
alebo fakt, splasit nejaku 5G civicu 1.6Vti, 170 koni a cele bmw ti moze kukat na zadok
@majo 325 ide ako raketa ale podobne aj žerie..známy to mal a z tohto dôvodu to aj predal. Za tri tisíc by som pozeral niečo japonské...len veľkým oblúkom obísť vylágrované 15 ročné vti-čka.
@majo zas neberme extrémy..pri jazde na krv pôjde embéčka za 12 a 325 za 25.. Ale taký bežný užívateľský "mix". 325 proste sosá, kto si to môže dovoliť alebo mu nevadí jazdiť málo tak prosím.
Vti a vtec a podobné vecičky boli robené, aby sa s tým jazdilo rýchlo. A po 15 rokoch rýchleho jazdenia už bývajú "unavené". Ale japonskou cestou by som každopádne išiel. Zaujímavé boli staršie modely civic s motorom 1.5. Ten motor mal rozpoltenú osobnosť- do 3500 otáčok bol v režime eco (svietila aj kontrolka na prístrojovke) a behal v pohode za 6 litrov. A keď si mal náladu- riadne si ho vytočil a šiel ako raketa.
samozrejme, ze nahanali tym vykon, ale predovsetkym boli vyrabane kvoli nizsej spotrebe. vtec ti spina pri 3500-4000 otackach, cize das s nim v pohode spotrebu 6-7 litrov pri 1.5ke.. ja som mal hondu bez vtecu, cize spotreba v otackach bola daleko daleko v oblakoch oproti vtecu, kedze nemal variabilne casovanie..
princip je ten isty ako vanos u bmw, VVTi u toyoty alebo mivec u mitsubishi, cize vysalatene budu a su prakticky vsetky vykonne stare auta.. ide o to ako bolo o to starane. ak davas do hondy dobry olej, menis sviecky, staras sa o to, mozes to tocit kolko chces, neni to vw group motor ktory pri 8 tisic pluje ventily z vyfuku.
@chevro@matheusko@tomtoylc@pershing363@majo ale da sa to Ved este dost davnejsie bolo aj v novinach ze nejaka zena predala ferrari svojho manzela za 10 dollarov lebo zistila ze ju podvadza dala inzerat ze to preda za 10 $ vsetci si mysleli ze je to tlacova chyba alebo zo srandy okrem jedneho ktory si to auto fakt kupil
@pumaamravec ... dat sa to mozno da ... len na taku prilezitost moze clovek cakat cely zivot ... a dockat sa vobec nemusi. Jednoduchsie by bolo kupit si nieco obycajne, za co cloveka na ulici nezastrelia
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
33 komentov
@rokiss ani jeden motor, jeb na to. kup si aspon 325 aj ked budu vsetky vysalatene (316 ani 318 vobec netaha).. ser na BMW, kup si hondu.
... a musím súhlasiť s @majo-m ... kúpovať staré BMW to je lotéria ... a ako spomenul tak tá Honda je dobrá a hlavne kvalitná náhrada za BMW
Byt velky kral v rozpadavajucej sa popolnici, alebo dokonca este aj s motorom vacsieho objemu, no po 200tis. kilometroch. A tankovat za 5-10eur ako uz bolo spomenute. A po prvom vacsom probleme nechat auto na parkovisku az dokial ho neodtiahne obec, mc, mesto. Dost onicom, nie?
-
@pumaamravec sa trosku prepocitala
» bmw.autobazar.sk/?p... [param1][from]=3&p[param1][to]=3000&p[order]=4
jednašestka neťahá a žerie a jedna osma to isté s ružovými okuliarmi.
Ak chceš historické bembo na bežné jazdenie s normálnou spotrebou tak nejaké tds-ko a modliť sa, aby "niečo" neodišlo.
bawor jedine Mko s nemecka za 10litry
za 3litre si kupim bud hondicu alebo gti-cko by VW podla chuti
Nie dajaky kram z 82 roku, co bude mat najazdenych 5miliona km
@majo tds, ds, s..zub času hlodá
alebo fakt, splasit nejaku 5G civicu 1.6Vti, 170 koni a cele bmw ti moze kukat na zadok
Ten velky objem vies vzdy prerobit na plyn.
Ja mam 2.5 liter tankujem po 10e a mam pici, aj to ze mam obcas spotrebu 17+... je mi to taaak jedno...
vzdy je to o tom na co natrafis, 15 rocne VTicko moze byt v top stave tak isto ako moze byt vylagrovane..
Vti a vtec a podobné vecičky boli robené, aby sa s tým jazdilo rýchlo. A po 15 rokoch rýchleho jazdenia už bývajú "unavené". Ale japonskou cestou by som každopádne išiel. Zaujímavé boli staršie modely civic s motorom 1.5. Ten motor mal rozpoltenú osobnosť- do 3500 otáčok bol v režime eco (svietila aj kontrolka na prístrojovke) a behal v pohode za 6 litrov. A keď si mal náladu- riadne si ho vytočil a šiel ako raketa.
samozrejme, ze nahanali tym vykon, ale predovsetkym boli vyrabane kvoli nizsej spotrebe. vtec ti spina pri 3500-4000 otackach, cize das s nim v pohode spotrebu 6-7 litrov pri 1.5ke.. ja som mal hondu bez vtecu, cize spotreba v otackach bola daleko daleko v oblakoch oproti vtecu, kedze nemal variabilne casovanie..
princip je ten isty ako vanos u bmw, VVTi u toyoty alebo mivec u mitsubishi, cize vysalatene budu a su prakticky vsetky vykonne stare auta.. ide o to ako bolo o to starane. ak davas do hondy dobry olej, menis sviecky, staras sa o to, mozes to tocit kolko chces, neni to vw group motor ktory pri 8 tisic pluje ventily z vyfuku.