akoze neskutocny vyber si dal fakt...tych modelovacich nastrojov rozsirenych a znamych je dost vela.. a ked uz nejaky odporucat mam tak potom Rhinoceros 3D alebo 3Dsmax..
ide o to, ze max aj mayu mozem mat zdarma a oficialne legalne zaregistrovane.. preto som nedaval ine piratske... od autodesku mam uz legalne mudbox, motionbuilder a softimage a od epic games tiez legalne unreal engine (UDK), a teraz len rozmyslam v com modelovat (chcem sa zamerat na animacie do filmov a hier ).. vo vsetkom zacinam od nuly, cize mi to je vlastne 3 - 5, len potrebujem vediet ake su medzi maxom a mayou rozdiely ktory mi bude lepsi.. dik
Max je lepší na modelovanie ale Maya je lepšia na animovanie a simulácie.
3DS Max má zase dosť zastarané nástroje.Ale je k nemu na výber veľa 3rd party renderov,pluginov a scriptov.A je v nom velmi dobre integrovany Mental Ray render.
Maya má zase kvalitné nástroje.Ale zase ma dost zle integrovany Mental Ray Render a editor materiálov je zastaraný.
@majo Nie je to to isté, Maya sa častejšie používa vo filmovom priemysle a čo sa týka platformy, tak Maya má samostatnú verziu pre Mac aj PC. 3DS Max funguje pod OS X iba virtualizáciou Windowsu napríklad cez Parallels alebo VMware.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
8 komentov
Max je lepší na modelovanie ale Maya je lepšia na animovanie a simulácie.
3DS Max má zase dosť zastarané nástroje.Ale je k nemu na výber veľa 3rd party renderov,pluginov a scriptov.A je v nom velmi dobre integrovany Mental Ray render.
Maya má zase kvalitné nástroje.Ale zase ma dost zle integrovany Mental Ray Render a editor materiálov je zastaraný.