caute nevie niekto z vas ktori poznate osobne umiernenych moslimov alebo proste mate v tom prehlad, ze ako vnimaju tito umierneni proroka mohameda? konkretne by som chcel vediet ze ci im nevadi ze mohamed bol pedofil a masovy vrah. ako nechcem tu provokovat ci co, ale mna by to fakt zaujimalo, lebo aj ked sa nejakej politickej diskusii toto nejakeho umierneneho moslima pytali tak sa vzdy priamej odpovedi statocne vyhol teda aspon ja mam take skusenosti
Ja neviem, ale myslím, že to bude podobné ako u mnohých kresťanov, ktorých Boh je najmasovejším vrahom histórie a zároveň najmilosrdnejším stvorením na svete, nehovoriac o tom, koľko vedúcich tejto cirkvi boli prenasledovatelia a vrahovia nevinných ľudí. Tiež sa môžeš spýtať židov ako sa pozerajú na Mojžiša, ktorý sprostredkoval vraždu nevinných egyptských detí, alebo sa spýtaj budhistov, ako sa pozerajú na to, že mnohým lámom slúžili defacto otroci...
Nie som odborník na islam,ale jeden mladý moslim,ktorý je aj analytik toho svetového diania,čo sa týka terorizmu,blízkeho východu a podobne,meno si teraz nespomeniem,bol na TA3 v takej diskusii a povedal,že keď je manželstvo dohodnuté,neznamená to,že je aj praktizované,a teda že spolu po všetkých stránkach žijú ako muž a žena. U všetkých náboženstiev je to asi o tom,ako si to sväté písmo interpretuješ,sú rôzne výklady biblie i koránu,a ani budhisti nemajú vo svojej histórii len samý mier a lásku.
@karlotiskot
tak ja neviem ale porovnavat neexistujuce postavicky zidovskej mytologie s historickou osobnostou, ktora v mene inej neexistujucej postavicky preukazatelne vrazdila je trochu srandovne Ked uz tak, porovnavat by sme museli Jezisa a Mohameda. Takze kolko ludi, ze to zabil Jezis? alebo Budha? pripadne Konfucius? ci hoci aj ten Mojziš, kedze tie "zázraky" nekonal on?