jeziiis aka debata toto... neviem na praxy poznam take zensciny ktore ked mi nieco v tom zmysle povedia tak mam dost aj take su ale nie vsetky zase .... neviem mne by to bolo blbe pytat si od chlapa peniaze.. nejak neviem otvorit usta na to a to uz sme spolu dost dlho a nikdy som to nespravila... brrr..
to je individualne, poznam aj take typy bab. ale nie vela. co sa tyka mna tak mi je to a hlavne v tomto veku viac menej jedno, pokial vsak nemusim kazde stretnutie tahat sama- akoze ze platit zanho.nech je to fifty fifty
Linaspoka: podobny nazor jak ty ale mne priatel nechce dovoliť niekde platiť :/ ak niekde zaplatím potom mi dáva peniaze, že on pracuje a ja len študujem, no netrafil by vás šlak???
Ts... ja mam napriklad problemy s tym, ked za mna môj chalan chce niečo zaplatiť, citim sa tak, že ho využívam... takže vždy sú výnimky... a nie všetky baby sú na prachy...
podla mna len IQ 50 co nie je schopne samo zarabat si moze najst partnera pre peniaze to ako o tych dospelich ale pravda ako je tu u bab co nie su zarobkovo cinne a povedzme su zo slabsich socialnych vrstiev myslim ze to do u vahy aj prichadza no ci uz tak alebo onak ked clovek zisti (trebars aj chalan babu) ze ho partner len vyuziva mal by sa na neho vysrat
0kattlett : presne aj mne je to také blbé že ho iba využívam a pritom to on robí rád :/ ale tak ja mu to vrátim zase inak... vzťah nieje len o platení a peniazoch...
no ja nepochybuejm, ze su take holky...ale ja osobne som radsej, ked nemusim byt zavisla...spolahnut sa len na seba...aj s peniazmi...urcite chcem ma t veeeela penazi ale k nim sa chcem dostat vlastnim usilim...chlap nech si zarobi sam
Mam kamaratov s ktorimi ked idem von nenechavaju ma platit bo som vraj dievca a kamoska (pravda je ze ja zas tolko nevypijem) otvaraju mi dvere - jednoducho wooow - dojdem do skoly a su tam lolovia ktori su sice schopni zaplatit babe aj nemozne ale to aby jej otvorili posrate dvere abo odsunuli stolicku a sadli si az ked sedi dievca - haha neexistuje