z nových Nemcov ani jeden, všetci sú takí bez duše - len chladný, surový stroj bez citu. Mám k nim extrémny odpor. Vidím BMW/Audi a hneď ma napadne smrť. Nemôžem si pomôcť. Jednoducho na mňa tie autá tak pôsobia. Akoby snáď ani neboli určené pre živé bytosti.
A tiež... no, to by bolo na dlho, tak kratšie - ten image - "aha! on má béemwéčko. wow" "aha audinka!"... dobre no, proti vkusu... ale u mňa sa taký človek zaradí na spodok spoločenského potravinového reťazca lebo chce byť "in" a nenašiel lepší spôsob než auto. Za to taký Saab či Lexus, vtedy u mňa človek A tiež aj starí nemci, ešte keď boli určení pre ľudí.
@hangtime11 no je tam iba ten dĺžeň na krásavci...........ináč ktorý je správne, lebo je to myslené v jednotnom čísle: ktorý (voz) a prečo?..............filip
@druheja suhlas len ten lexus nie tfej svedov tiez uznavam alebo take alfa romeo ! ... ale ak uz niekto chce byt fakt frajer s autom aston martin alebo bentley
BMW, alebo vyšší level Porsche, ostatné ma vôbec neoslovili, okrem A8 W12, to je mimoriadne zaujímavé auto.
@druheja požičaj si to BMW na víkend, a choď sa s tým niekde poriadne povoziť, zistíš, o čom to je a prestaneš kecať o imidži.
@husky s BMW opatrne, pokial jediné čo ťa zaujíma je interiér, tak si kúpiš mercedes... Sú ludia, ktorým ide o to, ako to jazdí. Mimochodom ten interiér nie je rovnaký, a je mimoriadne dobrý, hlavne v starších modeloch, kde bol stredový panel natočený k vodičovi.
Bavorak je sice fajn, ale v interieri nudny... navonok prilis konzervativny... zato Audi RS4 a nova A6.... to je ina kava... u A6 vladne v interieri konecne matne drevo... to je to co mi chybalo a to je to co dodava tomu autu tu spravnu atmosferu...
Deti moje, mozte polemizovat donekonecna... kym ste sa kazdym z nich nepreviezli... nemate k tomu co povedat... ja tvrdim ze audina je audina.. mercedes zije len z mena... jazdne vlastnosti su chabeee... bavorak a jeho zadny nahon mi proste nesedia... ale poriadne quatro od audi... to je ina kava...
nie, nie je to jedine co ma zaujima. ale predsa len, najcastejsie sa na auto pozeras z vnutra. a co vidia ostatni to je viac menej jedno...aj ked auto sa ti musi pacit aj exterierom, aj interierom.
mimochodom, jazdi to ako nemecky zigulak. tak isto ako Mercedes, akurat ze dnes vsetko ide az prilis hladko a pocitacovo...uplny NFS tie moderne auta...a to ja nemusim
tak tento dovod ze nie je rovnaky, ale mimoriadne dobry...to mas ako s VW. zacali robit mriezku chladica. nie je rovnaka, ale je mimoriadne dobra. a tak sa rozhodli, ze ju budu pchat vsade od Foxu az po Tuareg. a potom zacali robit svetla. nie rovnake, ale mimoriadne dobre...a tak dalej
ako keby BMW bola jedina firma co ma natocene pristroje k vodicovi. aj kopec inych aut to tak ma, talianov nevynimajuc
v niecom mas samozrejme pravdu, ale porovnavat zadokol s quattrom (ktore v RS4 a A6 ani quattrom v pravom zmysle slova nie je, je to haldex a ten ma dnes hocikto) mi pride strasne odveci. pohon s niecim, co sa zapne az na limite. inak, skus si nejaky ten zjazd z dialnice v 70tke s predokolom a potom so zadokolom potom pocitis rozdiel
@majo16 si moj clovek niet nad 500konovu M5 e60tku na BMW sa mi najviac paci zadny pohon kolies... ten handling pri driftovani nema chybu moj sen je e46, e92, e60 alebo e63
@majo ...svätá pravda ...jedna z legiend ...no Toyota LC je moja ...ale na cestu asi Audi A4 allroad quattro ...ale v týchto autách sa moc nevyznám ...ja poznám inú parketu automobilov
Mercedes moze byt. Zvykol som si na Acko, zvykol som si na Viano, na Vito i Sprinter a poslednou dobou G i na B-obra ... opravujeme nakladaky a autobusy + Setra. Audi a Bramborak su naozaj znacky skor skor pre novozbohatlikov a malomestiakov. VW je drahsia Skoda. Porsche mame v nedalekom susedstve, auta su to pekne, ale este som sa ani poriadne v takom nezviezol. Nemecke auta ale celkovo nemusim. A tych znaciek je viacej ... skor inklinujem k starsim autam.
k mercedesom mam vrodeny odpor, kedze som sa narodil akurat v obdobi ked vyzerali ako traktory.. a na druhej strane odkedy som sadol do dedoveho bavoraka tak som ostal uneseny a ak si raz budem kupovat auto, tak to bude prave bmw.. audi moze byt fajn, ale ked mam pravdu povedat, este som sa (z tych novsich, kde uz citit, ze je to luxusne auto) v ziadnom neviezol..
@edisek@husky ja vravim co mi vyhovuje viac.. a zadnokolka mi proste nevyhovuje takmer vobec.. proste necitim to auto tak dobre.. a z toho co bolo na vyber mi vysla najlepsie audina.. je to dost subjektivna vec.. poznam mnozstvo ludi ktorym zadny nahon vyhovuje...
Samozrejme quatro uz nie je to co to byvalo.. to je jasne...
@delioncourt no ono ja by som práve povedal že zo zadnokolkou sa dohodneš skorej ako s predo ak neni si úplný mamlák tak pretáčavý šmyk sa dá pomerne ľahko zvládnuť, keď ti na prednokole ustrelí zadok tak konec sveta, ak teda nemáš elektroniku a podobné srandy
@delioncourt zadnokolku dáš lahšie do pokoja @edisek a @husky sa o tom presvedčili keď som to kickol na snehu pri šmyku povolíš plyn a auto sa vyrovná, pri prednokolke sa ti to rozhádže na všetky strany (tiež sme to zažili )
@edisek@majo chalani vravim z vlastnej skusenosti.. to znamena ze mam co to odjazdene na roznych autach s roznym nahonom.. takze rozpravat mi o kolko je zadnokolka lepsia je zbytocne, soferujem takmer 10 roko a nasoferoval som viac kilometrov ako vsetci 19 rocni na birdze dohromady. jazdite autom maximalne rok a uz "velmi dobre" viete ake to je jazdit na roznych typoch aut... taki vodici najcastejsie koncia vo zvodilach alebo na streche...
Ked pri smyku povolis plyn... fakt mi sprijemnujete vecer aspon sa bavim.. az absolvuje niekto z vas skolu smyku, mozme sa o tom bavit dalej... dovtedy ostanme pri tom ze kazdy ma to svoje.. a kazdemu sadne nieco ine...
@husky nikde som nepovedal, že je to jediná firma čo to robí, len proste keď je to dobré, prečo to meniť? Tiež mi proste pripadá úplne šialené hodnotiť autá podľa interiéru, prednej masky a podobných kravín, ktoré sú absolútne nepodstatné, hlavne pri skutočných jazdičských autách. Práve preto mám rád BMW, aj keď je tam kopa elektroniky, stále je riadenie komunikatívne, stále viem čo sa s tým autom deje, všetka stabilizácia a trakčná kontrola ide definitívne vypnúť, atď...
@majo na snehu je to iné... Keď na asfalte so silnou zadokolkou pustíš plyn, je to to isté ako keby si zatiahol ručnú... A to už nehovorím o tom, že odľahčíš zadnú nápravu, stratíš trakciu a tancuješ po ceste ako magor...
@delioncourt problém quattra je, že ho využiješ len minimálne, a väčšinu času len ťaháš zo sebou všetku tú váhu navyše... Pri meranom úseku je v konečnom dôsledku quattro pomalšie ako zadokolka. To čo komu vyhovuje je samozrejme, ako si povedal, subjektívne.
@delioncourt keby si mal tolko najazdene, tak by si neporovnaval zadokolku s quattrom vcera si mi sprijemnil vecer ty
@weeman nastastie sa stale robia auta pre vodica, ale cim dalej tym menej. no a vsetky tie zlepsovaky su sice fajn, ale bez citu uz potom. a mne to nesedi.
ok neda sa to hodnotit iba podla toho, ale kupil by si si skarede auto? ja teda nie
Všetky značky sú fajn, ale Mercedes je ešte o triedu vyššie. Tak ako sa BMW a Audi stále navzájom doberajú a súperia, Mercedes s ními nesúperí. Nemusí. Lebo oni niesu jeho konkurencia. Nikto nieje.
@husky je pravda, že tie autá sa po určitej stránke stále menia k horšiemu, veď čo by sme chceli, stále nové zelené pravidlá, ochrana chodcov, pomaly už aj povinný stabilizačný a podobné šialenosti, ale práve o tom to je, kto sa snaží aspoň udržiavať tú jazdičskú filozofiu, podľa ktorej stavajú svoje autá. Ten najsilnejší pocit odosobnenia sa od vonkajšie sveta som mal práve v mercedese.
"Krása" auta je subjektívna vec.
@ink Nürburgring - Mercedes-Benz C63 AMG - 8:13; Audi RS4 8:09; BMW M3 E92 - 8:05. Máš pravdu, mercedes nie je konkurent...
@weeman na jednej strane chcem citit co sa s autom deje, na strane druhej nech som ako v obyvacke v kresle tak sa mi to paci ide presne o to odosobnenie
Alfa Romeo TZ3 Zagatto jeden jediny kusok je zatial vyrobeny, krasne retro postavene na 8C Competizione. To je to co sa nikomu inemu asi nepodari, vsetci by len tie hypermoderne veci navrhovali.
@weeman Presne toto je to. Napíšeš si tu tri časy, ktoré autá urobili na Nurburgringu. A čo ako má byť? Ja nechcem závoďák. Ak chcem závodiť, kúpim si Ariel Atom.
@ink je to niečo čo sa dá posúdiť, odmerať, niečo čo je FAKT, a nie, že poviem toto je najlepšie na základe toho, že som to včera videl parkovať tuto za rohom a malo to pekné dvere...
@weeman mám najväčší autobus. Dá sa to zmerať. Je aj najlepší?
Neviem, či rozumieš. Mercedes bol, je a vždy bude čosi viac. Je to ako Ferrari. Môže sa Lambo aj na hlavu postaviť, predstavíš si šporťák, predstavíš si červené Ferrari. Pre mňa je Mercedes stelestnením luxusu, nadčasového dizajnu a prelomovej technológie. Povedz mi jedno známe BMW z minulosti. Alebo AUDI. Ale každý pozná Mercedes 300SL. Proste Mercedes je legenda.
@ink zlý príklad, s veľkosťou to nemá nič spoločné, porovnával som autá, ktoré sú v rovnakej triede a boli postavené na to, aby jazdili rýchlo. Je to o schopnosti vytvoriť auto, ktoré je najlepšie v tom, na čo bolo určené. Je jedno ako je veľké, rovnako ako je pri 730d jedno, ako je rýchla.
Bola to moja snaha o nejakú vecnú debatu, o nejaké fakty, nie len o pocity, pretože, "proste je to tak" je slabý argument...
"Čosi viac" je subjektívny pocit, rovnako ako je pre mňa čosi menej. To iste sa týka dvoch firiem, ktoré si spomenul. Ferrari má trochu bohatšiu históriu, kvôli tomu, že bolo založené skôr, ale to je všetko. Pri predstave športového auta si vybavím Porsche, ale ak by som si vyberal auto z tejto triedy, Lambo by bolo vždy pred Ferrari.
Mercedes 300SL je známy len vďaka svojim zvláštnym dverám, pre ktoré ho poznal každý BMW robí autá kvôli jazdeniu, nie kvôli zaujímavým dizajnovým prvkom... V tomto duchu ma napadajú prvé modely M5 a M3, hlavne teda M3 E30.
Zopár ľudí tu mercedesy mimoriadne obľubuje, preto nebudem hovoriť čo si o nich v skutočnosti myslím, ja chápem, že si na tom vyrastal, a preto to berieš pocitovo ako niečo najlepšie, ale proste treba otvoriť oči.
jedno co je pravda je to, ze BMW ma naozaj vymakanu techniku, jazdne vlastnosti a tak podobne ale pre mna osobne je to strasne tuctove auto, 80% ludi si to kupuje len pre to ze je to BMW ma to zadny nahon a ze znich budu "drifteri" potom zistia ze si kupili 316ku a sen sa im tak torchu rozplynie. Vsetky Mkove bawory su dost drahe co sa tyka prevadzkovych nakladov a su to auta typu "konecne som si to kupil" a za osem dni to ma clovek rozjebane o zvodidla pretoze to nedokaze ukocirovat. Prikladom je moj kamarat, ktory si kupil 540 a po necelych dvoch tyzdnoch to jebol o zvodidlo.
ja by som mozno zvolil rx8 s turbokitom pripadne 350z taktiez s turbokitom vyhoda tychto aut je v tom, ze si to vsetko vyklikas na nete a za par dni mas doma 7 krabic z ameriky, zavres sa do karaze na tri dni a vysledne mas ovela posobyvejsie a zaujimavejsie auto za relativne prijatelnu sumu
@vsixer RX8 je aj pre mňa výborná voľba. Inak ešte Lancer EVO. A čo sa týka tej vyššej triedy tak Ferrari California, abo Scuderia, alebo najlepšie Ford GT40
A mimochodom. Za tú cenu. To auto má 11 rokov. Ani kúska hrdze na karosérii. Podvozok z Opel Astra, motor 1,6 110k 16V z Opela Vectra. Premotorované ako sviňa. Presne ako to mám rád. Môj názor, keď to naši kúpili bol rovnaký ako tvoj: "Daewoo, to Vám to úplne ..." Ale dnes viem, že lepšia kúpa ani nemohla byť. Ak si to auto nikdy nemal, nemôžeš hodnotiť.
@ink ja si myslim ze tych veci bude viac ale bezpecnost je aspon pre mna klucova
nikto nehovori, ze aj rodinne auto nemoze byt drava bestia, ked chce...vid priklad moja blueberry. je to 80% casu baranok ale ked chces, vie to byt aj riadne dravy vlk hlavne pod vplyvom kickdownu. a stale ma presviedca o tom, ze pruznost benzinu dizlom nenahradis.
napada ma este hodnota, ktora ide rapidne dolu po kupe. cize nove korejske auto je aj ekonomicky neefektivne. nedrzi si cenu a preto je prepad ceny noveho oproti pouzitemu taky dramaticky
@husky to korejské auto má nemecký motor a podvozok btw. A tá Kórejská karoséria je možno najlepšia časť z toho. Vravím, ani kúska hrdze. A nebolo garážované.
Ty jazdíš na starom mercedese a hovoríš o ekonomickej neefektívnosti? A načo Ti je také auto?
asi ma nechapes. hovorim o kupe NOVEHO korejskeho auta. v porovnani s NOVYM nemeckym. pokial ide o jazdenky, cena je viac menej rovnaka. a to moje bolo mozno aj lacnejsie ako to vase. a porovnavat je myslim uplne zbytocne nech uz ide o hocijake kriterium. Pokial ide o tu efektivnost, myslel som cenu NOVEHO verzus cenu za ktoru to nasledne predas o 5 rokov povedzme. a korejci tam stratia strasne moc.
ozaj, kto si ty aby si ma sudil naco mi je auto na akom jazdim?!
raz pride cas, ked budes mat chut na upgrade a potom to pride
ok beriem ale sak uz len ked sa na to pozriem tak mam husiu kozu...som haklivy na ludi co sudia druhych asi tak ako si ty haklivy na to, ked niekto pise nieco viollin nechcem vytahovat stare veci ale iba pre porovnanie aby bolo jasne...
model W124 r. 1993 predchodca E klasse...posledny model tesne pred zmenou z 300E povedzme na E 300 (nie je to to iste, E za cislom oznacovalo modely s katalyzatorom tak ako pri 190E napriklad)
tak ako hovorim, benzin. najvacsi up to date v neupravenej verzii W124. Toto je 12V, robili sa aj 24V a potom prisiel dokonca 320 tiez s 24V. Potom uz boli iba exportove (USA) 400ky a spolu s Porsche vyvinuta 500ka. A tiez AMG 55 a podobne.
@husky 3.0L? Mne sa tento model vždy páčil. Len som sa pýtal čisto z dôvodu, že je to pekné, len ja by som si to nekúpil, lebo pre mňa je to zbytočne veľké a aj dosť náročné na prevádzku.
Najlepsie ak chces kazdy den inu zenu v posteli tak Porsche Cayman, vraj najlepsi pocit z jazdy na MBZ SLR Mclaren, a minuly tyzden ma zaujalo Audi S3, so zrychelnim tusim 4,5sec. co su parametre Ferrari alebo Lamborghini. BMW ma akosi nezaujima, nevyrazna nudna znacka pre mna.
asi to BMW ale nie kvolis týlu alebo tak proste samito nejak pací 330d sa mi páci ale asi si kúpim 530d je to aj vačsie Ale hrozne dobre sa mi behá na 406
Mňa nemecké autá až na Audi a viac menej aj BMW moc neoslovili, ale ak áno, tak niečo z týchto... Ale klasické sedany (A6, 530), žiadne Q7, X5, Z1 a podobne, to sa mi vôbec nepáči....
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
116 komentov
A tiež... no, to by bolo na dlho, tak kratšie - ten image - "aha! on má béemwéčko. wow" "aha audinka!"... dobre no, proti vkusu... ale u mňa sa taký človek zaradí na spodok spoločenského potravinového reťazca lebo chce byť "in" a nenašiel lepší spôsob než auto. Za to taký Saab či Lexus, vtedy u mňa človek A tiež aj starí nemci, ešte keď boli určení pre ľudí.
BMW a Mercedes.. každý má svoje, ťažký výber...
Porsche jój to je úplne iná kategória
@druheja požičaj si to BMW na víkend, a choď sa s tým niekde poriadne povoziť, zistíš, o čom to je a prestaneš kecať o imidži.
@husky s BMW opatrne, pokial jediné čo ťa zaujíma je interiér, tak si kúpiš mercedes... Sú ludia, ktorým ide o to, ako to jazdí. Mimochodom ten interiér nie je rovnaký, a je mimoriadne dobrý, hlavne v starších modeloch, kde bol stredový panel natočený k vodičovi.
a VW koncern nekomentujem...po tom, co som o tych novych VWckach cital...radsej to necham....
Deti moje, mozte polemizovat donekonecna... kym ste sa kazdym z nich nepreviezli... nemate k tomu co povedat... ja tvrdim ze audina je audina.. mercedes zije len z mena... jazdne vlastnosti su chabeee... bavorak a jeho zadny nahon mi proste nesedia... ale poriadne quatro od audi... to je ina kava...
nie, nie je to jedine co ma zaujima. ale predsa len, najcastejsie sa na auto pozeras z vnutra. a co vidia ostatni to je viac menej jedno...aj ked auto sa ti musi pacit aj exterierom, aj interierom.
mimochodom, jazdi to ako nemecky zigulak. tak isto ako Mercedes, akurat ze dnes vsetko ide az prilis hladko a pocitacovo...uplny NFS tie moderne auta...a to ja nemusim
tak tento dovod ze nie je rovnaky, ale mimoriadne dobry...to mas ako s VW. zacali robit mriezku chladica. nie je rovnaka, ale je mimoriadne dobra. a tak sa rozhodli, ze ju budu pchat vsade od Foxu az po Tuareg. a potom zacali robit svetla. nie rovnake, ale mimoriadne dobre...a tak dalej
ako keby BMW bola jedina firma co ma natocene pristroje k vodicovi. aj kopec inych aut to tak ma, talianov nevynimajuc
v niecom mas samozrejme pravdu, ale porovnavat zadokol s quattrom (ktore v RS4 a A6 ani quattrom v pravom zmysle slova nie je, je to haldex a ten ma dnes hocikto) mi pride strasne odveci. pohon s niecim, co sa zapne az na limite. inak, skus si nejaky ten zjazd z dialnice v 70tke s predokolom a potom so zadokolom potom pocitis rozdiel
toto
@delioncourt poriadne quattro od Audi je staré Coupé, už neviem presné označenie ale všetci vieme o čo ide, dnes je kvatro len nápis na maske
..kvak..
Samozrejme quatro uz nie je to co to byvalo.. to je jasne...
reál je niečo iné ako nfs
Ked pri smyku povolis plyn... fakt mi sprijemnujete vecer aspon sa bavim.. az absolvuje niekto z vas skolu smyku, mozme sa o tom bavit dalej... dovtedy ostanme pri tom ze kazdy ma to svoje.. a kazdemu sadne nieco ine...
@majo na snehu je to iné... Keď na asfalte so silnou zadokolkou pustíš plyn, je to to isté ako keby si zatiahol ručnú... A to už nehovorím o tom, že odľahčíš zadnú nápravu, stratíš trakciu a tancuješ po ceste ako magor...
@weeman nastastie sa stale robia auta pre vodica, ale cim dalej tym menej. no a vsetky tie zlepsovaky su sice fajn, ale bez citu uz potom. a mne to nesedi.
ok neda sa to hodnotit iba podla toho, ale kupil by si si skarede auto? ja teda nie
"Krása" auta je subjektívna vec.
@ink Nürburgring - Mercedes-Benz C63 AMG - 8:13; Audi RS4 8:09; BMW M3 E92 - 8:05. Máš pravdu, mercedes nie je konkurent...
@Husky Daewoo Lanos
Neviem, či rozumieš. Mercedes bol, je a vždy bude čosi viac. Je to ako Ferrari. Môže sa Lambo aj na hlavu postaviť, predstavíš si šporťák, predstavíš si červené Ferrari. Pre mňa je Mercedes stelestnením luxusu, nadčasového dizajnu a prelomovej technológie. Povedz mi jedno známe BMW z minulosti. Alebo AUDI. Ale každý pozná Mercedes 300SL. Proste Mercedes je legenda.
Bola to moja snaha o nejakú vecnú debatu, o nejaké fakty, nie len o pocity, pretože, "proste je to tak" je slabý argument...
"Čosi viac" je subjektívny pocit, rovnako ako je pre mňa čosi menej. To iste sa týka dvoch firiem, ktoré si spomenul. Ferrari má trochu bohatšiu históriu, kvôli tomu, že bolo založené skôr, ale to je všetko. Pri predstave športového auta si vybavím Porsche, ale ak by som si vyberal auto z tejto triedy, Lambo by bolo vždy pred Ferrari.
Mercedes 300SL je známy len vďaka svojim zvláštnym dverám, pre ktoré ho poznal každý BMW robí autá kvôli jazdeniu, nie kvôli zaujímavým dizajnovým prvkom... V tomto duchu ma napadajú prvé modely M5 a M3, hlavne teda M3 E30.
Zopár ľudí tu mercedesy mimoriadne obľubuje, preto nebudem hovoriť čo si o nich v skutočnosti myslím, ja chápem, že si na tom vyrastal, a preto to berieš pocitovo ako niečo najlepšie, ale proste treba otvoriť oči.
jedno co je pravda je to, ze BMW ma naozaj vymakanu techniku, jazdne vlastnosti a tak podobne ale pre mna osobne je to strasne tuctove auto, 80% ludi si to kupuje len pre to ze je to BMW ma to zadny nahon a ze znich budu "drifteri" potom zistia ze si kupili 316ku a sen sa im tak torchu rozplynie. Vsetky Mkove bawory su dost drahe co sa tyka prevadzkovych nakladov a su to auta typu "konecne som si to kupil" a za osem dni to ma clovek rozjebane o zvodidla pretoze to nedokaze ukocirovat. Prikladom je moj kamarat, ktory si kupil 540 a po necelych dvoch tyzdnoch to jebol o zvodidlo.
ja by som mozno zvolil rx8 s turbokitom pripadne 350z taktiez s turbokitom vyhoda tychto aut je v tom, ze si to vsetko vyklikas na nete a za par dni mas doma 7 krabic z ameriky, zavres sa do karaze na tri dni a vysledne mas ovela posobyvejsie a zaujimavejsie auto za relativne prijatelnu sumu
pekne si to povedal, hlavne o tych co si kupuju BMW iba preto ze to ma v predu vrtulu. co natom, ze to ma 1.6 motor
toto?
jak si moze clovek co sa zda ze ma vkus kupit nieco tak...radsej nechaj tak :/
Nie, toto
A mimochodom. Za tú cenu. To auto má 11 rokov. Ani kúska hrdze na karosérii. Podvozok z Opel Astra, motor 1,6 110k 16V z Opela Vectra. Premotorované ako sviňa. Presne ako to mám rád. Môj názor, keď to naši kúpili bol rovnaký ako tvoj: "Daewoo, to Vám to úplne ..." Ale dnes viem, že lepšia kúpa ani nemohla byť. Ak si to auto nikdy nemal, nemôžeš hodnotiť.
ty na com ficis? premotorovane? premotorovane je tak mozno Clio Sport s vysokootackovym dvojlitrom ale nie 1.6tka z Astry.
ok beriem ale iba jedna vec. v com by si radsej havaroval? Daewoo alebo nieco...europske dajme tomu?
Ale ak to napáliš do kamióna alebo stromu, tak väčšinou Ti nepomôže ani nemecká bezpečnosť. Ak teda nesedíš v Mercedese S.
A čo sa týka toho premotorovania. Omg, je to rodinné auto! Ty sa k tomu furt správaš ako k športovému. Je to kóreec za 350 000 pred 11 rokmi!
nikto nehovori, ze aj rodinne auto nemoze byt drava bestia, ked chce...vid priklad moja blueberry. je to 80% casu baranok ale ked chces, vie to byt aj riadne dravy vlk hlavne pod vplyvom kickdownu. a stale ma presviedca o tom, ze pruznost benzinu dizlom nenahradis.
uplne vpravo:
» www.birdz.sk/webka/husky/fot...
napada ma este hodnota, ktora ide rapidne dolu po kupe. cize nove korejske auto je aj ekonomicky neefektivne. nedrzi si cenu a preto je prepad ceny noveho oproti pouzitemu taky dramaticky
Ty jazdíš na starom mercedese a hovoríš o ekonomickej neefektívnosti? A načo Ti je také auto?
asi ma nechapes. hovorim o kupe NOVEHO korejskeho auta. v porovnani s NOVYM nemeckym. pokial ide o jazdenky, cena je viac menej rovnaka. a to moje bolo mozno aj lacnejsie ako to vase. a porovnavat je myslim uplne zbytocne nech uz ide o hocijake kriterium. Pokial ide o tu efektivnost, myslel som cenu NOVEHO verzus cenu za ktoru to nasledne predas o 5 rokov povedzme. a korejci tam stratia strasne moc.
ozaj, kto si ty aby si ma sudil naco mi je auto na akom jazdim?!
"jak si moze clovek co sa zda ze ma vkus kupit nieco tak...radsej nechaj tak"
Presne tak ako Ty. Iba že ja som nič nesúdil. Iba som sa opýtal. Nebuď taký háklivý.
A čo je to za model?
raz pride cas, ked budes mat chut na upgrade a potom to pride
ok beriem ale sak uz len ked sa na to pozriem tak mam husiu kozu...som haklivy na ludi co sudia druhych asi tak ako si ty haklivy na to, ked niekto pise nieco viollin nechcem vytahovat stare veci ale iba pre porovnanie aby bolo jasne...
model W124 r. 1993 predchodca E klasse...posledny model tesne pred zmenou z 300E povedzme na E 300 (nie je to to iste, E za cislom oznacovalo modely s katalyzatorom tak ako pri 190E napriklad)
tak ako hovorim, benzin. najvacsi up to date v neupravenej verzii W124. Toto je 12V, robili sa aj 24V a potom prisiel dokonca 320 tiez s 24V. Potom uz boli iba exportove (USA) 400ky a spolu s Porsche vyvinuta 500ka. A tiez AMG 55 a podobne.
este nieco?
presne 132kW a krasny linearny priebeh od 2500 vyssie
Viac si mal takých drístov čo ma presvečilo otom že na internete sa može stať superhrdinom naozaj každý ...
Raz som si stebou tusim písal nasiel som si ta na FB iba som hodil prezývku Buffer a ti ma naslo. potom si si z mena buffer odstránil ...
NEskor si rozprával že robiš v lese drevorubača ... Keby mna živili rodičia tak do lesa nejdem
Sorry je to len moj pocit v skutočnosti to tak nemože byť. Ale chápem pred 3rokmi som si tiež na internete pár vecí povymýšľal ...
Ci uz E12,E28,E34,E39,E60/E61,F10/F11.
Takze klamstva si nehaj pre deti na ZŠ
A ked auto tak BMW u mna jednoznacne starsie rocniky e30,e36,e46, e34, e39 a samozrejme ///M
Zákruta sa dá prejst 3 sposobmi: pomaly, rychle, s BMW