Odhlásenie zo sociálnej poistovne bez zamestnávatela
Ahojte, zas mam trochu právny problém a zas ma uz moj byvaly sef vydiera kedze vie ze tomu nerozumiem....
Som student a mam s nim uzavretu dohodu o brigadnickej praci studenta, minuly tyzden som mu oznamila ze koncim pretoze mam niečo lepsie. Lenze on sa
podľa mňa môžeš robiť u viacerých zámestnávateľov, povinnosťou každého zámestnavateľa je ťa prihlásiť do poistenia či soc. alebo zdravotného, tak isto aj odhlásiť...
sama sa odhlasovať nedá, dnes sa už prevažne používa elektroincké prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov..
podla mna ked ta neodhlasi zo soc poistovne on sebe sprvý škodu, Tebe určite nie. myslim si že taketo plané (figu platné) vyhrážky môžeš smele ignorovať a vysmiať sa mu do očí
dalej ked sa pýtaš čo od neho ešte možeš čakať je že ak má u teba dlh (nevyplatil ti ešte dohodnutu odmenu) tak ju asi neuvidíš.
a má pravo ti ju nevyplatiť, lebo tým že nenastupiš do prace počas vypovednej lehoty si on vymyslí nejaku škodu (napríklad musel na rýchlo hodadať za teba nahradu ktrá bola drahšia, alebo ušlí zisk ktorý mu sposobilo to že si nenastupila do prace) má možnosť si toho navymyšlať spustu.
ak Ti však všetky prachy vyplatil, tak na teba nemá žiadne páky.
no dnes mi dal aj on papier ze ukoncuje so mnou dohodu, aj ked ja som mu to poslala uz včera takze to bolo vzajomne.. ale vyhrazal sa ze odhlasi ma naschval az po 15 dnoch lebo to je ta vypovedna lehota pri dohode...takze by som nemala mat problem s novym zamestnavatelom?? neviem ci za mna niečo plati kedze som student...
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
7 komentov
sama sa odhlasovať nedá, dnes sa už prevažne používa elektroincké prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov..
ak tak neurobí čelí možným pokutám...