zaujimalo ma to, tak som si trocha pogooglil a :
Zašlápneš li brzdy, musíš auto udusit, i na jedničku.
Pokud auto stojí a motor se nezastaví, je asi spojka v nepořádku. Pokud spojka prokluzuje, nemusí být ještě vadná, je to jen zanedbaná údržba.
V provozu se postupným opotřebováváním vůle spojky zmenšuje. Projevuje se to tím, že zabírá při stále méně vyšlápnutém pedálu. V kritickém případě je vůle tak malá, že spojka začne prokluzovat. Pokud se vůle neseřídí včas, dojde ke zničení spojky. Nejdříve bych tedy nechal seřídit vůli spojky. Pedál pak bude zabírat o něco níž.
Při zařazení vyššího rychlostního stupně a prudšího přidání plynu je slyšet,jak jde motor do otáček, ale auto nezrychluje, spojka tedy prokluzuje i když je sepnutá. To se projevuje i při rozjezdech nebo při větším naložení auta.
Zastav, daj spojku, zarad jednotku, a jednou nohou stoj na brzde ... Pomaly pustaj spojku zo zaradenou rychlostou, ale ozaj pomaly ... Pokial presmykne, zvysia sa otacky an otackomery ... Pokial nepresmykne, tak potom len skape motor ...
@vetedina Uz podla spojkoveho pedalu zistis v ktorej polohe zabera a v ktorej zaberala predtym mozno staci len trocha postelovat spojku a vydrzi este nejaku dobu
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
11 komentov
Potom prípadne keď je záber spojky už mega vysoko je vhodný čas
no a viac sa pýtaj @jirikara
Zašlápneš li brzdy, musíš auto udusit, i na jedničku.
Pokud auto stojí a motor se nezastaví, je asi spojka v nepořádku. Pokud spojka prokluzuje, nemusí být ještě vadná, je to jen zanedbaná údržba.
V provozu se postupným opotřebováváním vůle spojky zmenšuje. Projevuje se to tím, že zabírá při stále méně vyšlápnutém pedálu. V kritickém případě je vůle tak malá, že spojka začne prokluzovat. Pokud se vůle neseřídí včas, dojde ke zničení spojky. Nejdříve bych tedy nechal seřídit vůli spojky. Pedál pak bude zabírat o něco níž.
Při zařazení vyššího rychlostního stupně a prudšího přidání plynu je slyšet,jak jde motor do otáček, ale auto nezrychluje, spojka tedy prokluzuje i když je sepnutá. To se projevuje i při rozjezdech nebo při větším naložení auta.
Zastav, daj spojku, zarad jednotku, a jednou nohou stoj na brzde ... Pomaly pustaj spojku zo zaradenou rychlostou, ale ozaj pomaly ... Pokial presmykne, zvysia sa otacky an otackomery ... Pokial nepresmykne, tak potom len skape motor ...
ty kretén, auto ma aj brzdy!