isla som 70, kde bolo 50. nie naschval - bola to dlha cesta, kde je konstantne 70-tka, ale je tam v strede jedna krizovatka (a pred nou aj za nou 70) a neuvedomila som si, ze to neguje tu 70tku a mozem tam ist max 50.
no a policajti tam radi meraju.
a odchytili si ma a dali mi pokutu len 20 eur, vtedy som bola mlady chudobny student s rozbitym autickom (ale svojim ) a nahodou pan policajt bol mily, takze to je moja jedina skusenost s nimi. jazdim vyse 4 rokov a bolo to jediny krat, co ma zastavili policajti, takze ine skusenosti ani nemam. na ulici a tak ma nikdy nikto nezastavil tiez, ani som od policie nepotrebovala pomoc, ze by som ich sama vyhladavala.
boli relativne ochotni ked som stratila mobil,
vela krat pomohli ked sme byvali v Handlovej a mali sme problemy s hlukom pod oknami/ked bil sused svoju zenu,
a jeden pan policajt mi pomohol spravit autoskolu tym, ze ma nechal ist asi dvojminutovu trasu, lebo sa ponahlal
Ani som nikdy nepotreboval pomôcť. Ale raz som čakal na zastávke na vlak a len tak zastavili za kolajiskom na ceste autom a zakričali že vlak nepôjde tak mám ísť na bus. Aspoň som tam nečakal zbytočne. S políciou nemám žiadnu negatívnu skúsenosť.
ked som stopovala v CR, tak pri nás zastavili a vraveli, že to nie je dobré miesto na stop a vzali nás na lepšie V Rumunsku nám zas dali peniaze na autobus, po tom, čo nás okradli [peniaze sme prejedli a išli sme stopom]
tiež stopárčina, kamionista ma bral z Hamburgu pri Osnabrück, vyhodil ma na diaľnici a po chvíli prišla diaľničná polícia, vzali ma na najbližšie parkovisko, asi 15 km, šiel som vtedy do Amsterdamu... popriali mi veľa šťastia a odišli, v Gruzínsku nás zasa brala miestna polícia na džípoch cestou do Mestie