Ahojte, chcela by som radu ku kúpe stanu. Hľadám stan na jar, leto, jeseň. Neplánujem stanovať počas mínusových teplôt. Na alze som našla takéto niečo: » www.alza.sk/sport/loap-caro... Čo poviete? Alebo čo by ste odporučili?
záleží na využití, chceš stanovať v horách, koľko dňové prechody cez hory plánuješ, plánuješ s tým stanom cestovať, ísť na stopa niekde, chceš ho k bicyklu... alebo chceš len dakde pár km za mestom/dedinou stanovať s partiou priateľov?
asi najdolezitejsia vlastnost je odolnost voci dazdu...meria sa to nejakym vodnym stlpcom alebo niecim takym...ked takyto udaj ani nie je v popise tak je to smejd
@openmindedfreak
Chcela by som stan k bicyklu. Nepotrebujem ho do mínusových teplôt. Chcela by som stanovať v lete, prípadne jar a jeseň. Ľahšia turistika a podobne. Ak by som aj robila nejaký ten prechod cez hory nebolo by to viac ako štyri dni. Plus som študentkou arhceológie tak, aby som prípadne aj niekde pri nálezisku mohla v ňom prenocovať. (nevyznám sa v tých stanoch a ďakujem za každú radu)
tak by som šiel do toho Huskyho, nepovažujem to za úplne špičkovú kvalitu, ale zasa cenovo to nie je až tak príšerné, pozri si dajme tomu Husky Bret 2, má to 2,5 - 2,7kg, čo nie je nejak extrémne veľa, ale cena je 135€... neviem kde máš strop... ja idem teraz kupovať Ferrino pravdepodobne a tam sú tie ceny už trošku vyššie...avšak 135 je z ofik stránky, skús pohľadať dakde po internete a určite nájdeš aj lacnejšie... vo využité je napísané : Stan je ideálny pre cykloturistiku, treking aj kratší camping. (takže to myslím spadá do tvojich požiadaviek) a sú tam aj celkom obstojné vodné stĺpce...
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
8 komentov
treba určite 2 vrstvový