Chcem sa spýtať jednu netradičnú otázku, týka sa to stavby auta.Zaujímalo by ma, ako to u nás vlastne je.Dajme tomu, že si niekto sám niekde v garáži postaví auto a mňa by zaujímalo, že keby vyhovovalo všetkým predpisom, tak či by ho schválili a či by dos
nie nemozes si len tak postavit faro a dat ho na znacky, potrebujes homologizaciu a tu ti nikto neda...ak to nie je prives, na tie teraz plati nejaka vynimka
@iprth2748 musel by si spĺňať všetky podmienky ako ostatní výrobcovia tiež som mal kedysi taký sen ale v dnešnej dobe je to takmer nereálne myslím si že by to musel byť úžasný nápad na ktorom by sa mohla automobilka nabaliť až vtedy by s tebou uzavreli zmluvu ... a mimochodom na slovensku sa vybáral Attack a v CZ Kaipan a potobné šmejdy myslím si že človek čo chce za svoje peniaze cítiť kvalitu len ťažko siahne po takom niečom pretože to nemá imidž a štýl ako ostatné dlhšie trvajúce konkurencie ... ale len tak na závodenie na okruhy sa dá postaviť všeličo
@iprth2748 nemá to význam skôr by som videl cestu v upravovaní áut to celkom v dnešnej dobe ide v prípade odlíšiť sa ... ako to začalo robiť west coast customs geiger a podobne poprípade renovovať veterány ... keby máš peniaze a kúpil by si tak 5 rokov dozadu všetky F40-ky od Ferrari dnes by si na každej zarobil minimálne 150 000 eur a ich cena bude ešte rásť ... ak si nevieš pomôcť a silou mocou chceš do toho ísť tak by som sa špecializoval na niečo a vyrábal by som len určitú súčiastku alebo vec napr. Sedačky napr. z pštrosej kože
Dnes je problem zapisat vlastny vozik nie auto .. ako napisal @husky .. musel by si prejst vela kontrolami, aby si vobec dostal vynimku a homologizaciu. Auto si postavit mozes. A mozes s nim jazdit mimo komunikacie. T.j. napriklad na vlastnom dvore alebo niekde na nejakom uzavretom okruhu.
Dĺžka/šírka/výška: 3475/1640/1310 mm
Motor: radový zážihový atmosferický štvorvalec (pôvodom z favoritu)-upravená hlava a výfukové potrubie
Zdvihový objem: 1,3 l
Výkon: cca 80 koní
Hmotnosť: cca 400-450kg
Rázvor náprav: 1880 mm
Objem nádrže: 28 l
Prevodovka: manuálna 4+1 (zo škody 120)
Motor je teda použitý z favoritu a trochu upravený, prevodovka a nápravy sú zo škodovky 120. Kasňa je celá vyrobená z jokloviny a plechu.
Predáva ho, je v super stave, ale prihlásiť ho stojí veľa času, peňazí a papierovania ... (ale nieje to nemožné)
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
10 komentov
A načo si skladat vlastné auto ked sa dá objednat skladačka caterham ???
Dĺžka/šírka/výška: 3475/1640/1310 mm
Motor: radový zážihový atmosferický štvorvalec (pôvodom z favoritu)-upravená hlava a výfukové potrubie
Zdvihový objem: 1,3 l
Výkon: cca 80 koní
Hmotnosť: cca 400-450kg
Rázvor náprav: 1880 mm
Objem nádrže: 28 l
Prevodovka: manuálna 4+1 (zo škody 120)
Motor je teda použitý z favoritu a trochu upravený, prevodovka a nápravy sú zo škodovky 120. Kasňa je celá vyrobená z jokloviny a plechu.
Predáva ho, je v super stave, ale prihlásiť ho stojí veľa času, peňazí a papierovania ... (ale nieje to nemožné)