vemi zaleží na čo ten terenak chceš. ak ide o priechodnosť terenom tak niečo menšie samuraj niva (tá niva je super alternativa ale musiš byť manualne zrušnejši - časta vymena dielcov ktore su však velmi lacne a clekovo je to lacne auto aj na udržbu pokial si to robiš sam s asi najlepšiou priechodnosťou)
ak chceš niečo čo odvezie náklad tak potom niečo večšie navaru alebo uplne super su L200 micubiši...
alebo ak niečo ulne velke s extremnou priechodnosťou tak V3Sku, ale tu na papieroch v pojazdnom stave nezoženeiš pod 3000 - 4000 ale tiež potrebuješ byť manualne zručný na udržbu tohto nádherného stroja.
@sitnxan som rybár , v prirode som vacsinu svojho volneho casu. Takže auto aby malo dobrú priechodnosť. Tiež som uvažoval na tou nivou , nakolko som mechanik opravy by mi nerobili problém. Lenže čo viem od známych čo majú nivu vravia že má velmi velku spotrebu, to jedine ma odrádza. Či nie radčej nafťák..
je tomu nejaký ten rôčik čo sa už robia od výroby nivi s lpg pre europsky trh. ale neviem ako je to s cenou budu asi za viac ako 2000 skus potom samuraja ked chceš niečo male, do ceny vojdeš a spotreba je dobrá priechodnosť tiež, ak pojdeš do bažín alebo makkeho podkladu pri vode tak je navijak podmienkou aby si sa vedel vytiahnuť
@kubinooo ... do 2000 € na papieroch nič schopnejšie ako nivu asi nekúpiš ... všetko to budú polorozpaduté vozidlá (pekne nazvané)
... bez papierov je výber väčší ale stav bud etakmer rovnaký ... jednotkové pajero 2.5 td nie je špatné alebo jednotková Vitara 1.6 benal ... ale všetko to bude napadnuté koroziou s tým musíš počítať
... bez papierov by sa dalo dvojkvé pajero 2.5td poprípade teranno II 2.7 alebo aj cherokee 2.1
... však napíš SZ možme podiskutovat ... som offroad owner
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
17 komentov