Asi dva týždne som pracovala štýlom, okolo cca 20:00 som nastúpila a ráno o 9 som končila keďže pracujem ako barmanka, teraz mám problém zaspať o normálnej nočnej hodine, je možné že telo sa tak "prestavilo"? Popritom aj študujem a keďže má o chvíľu čakaj
absolutny sedliacky rozum jednu noc nespi bud cely cas hore a lahni si az dalsi vecer hned budes prestavena
ja to mavam akonahle nemusim vstavat dlhsie ako 10 dni proste chodievam spat o 7 rano a take fajnoty den pred tym ako sa zacina normalny rezim som hore a neni problem
Ano, to sa ti posunul cely biorytmus. Mne vzdy pomahalo ked sa cez den poriadne unavis nejakym sposobom, proste tura, cvicenie, zabehat si, poriadna vychadzka, hocico a potom si lahnes do postele. Ale nenapravi sa hned.
Proste to pomaha, ze sa za den unavis a v noci spis ako mimino. Ale neviem, ci mas cas na tury, takze.
Telo je nastavene spat vecer. Priroda a evolucia nas zahnala najprv do jaskyni pred tmou, teraz do posteli pred unavou.
Skus to co hovori najivna. Alebo skus nasilu zaspat, ale v absolutnom klude. Moznou pricinou tvojej nespavosti je aj rusenie z okolia, ktore vdaka svojej nocnej praci si citliva na hluky a sumy..
Ja som mával taktiež veľmi zlý spánok, dokonca som pomaly ani nespal. Keď sa mi aj podarilo zaspať, bol som za 10 min znova hore a celkovo som mal veľmi nepravidelný spánok. V časopise som videl reklamu na detoxikačné náplaste na nohy - Kinoki, tak som to objednal a vyskúšal...v momente, ako som si náplaste nalepil, cítil som taký zvláštny pocit, pocit uvoľnenia... spal som celú noc. Na druhý deň v robote som sa cítil proste super, plný energie, čiže určite odporúčam vyskúšať aj tento variant. Objednával som to z www.kinoki.sk
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
6 komentov