V mojom prípade sa modlím aby som sa k nej vôbec dostala
Aby som prešla až do 4. ročníka a aby ma k nej vôbec pripustili
Tento rok na mojej škole nepripustili k maturite asi 20 žiakov kvôli dochádzke alebo nedostačujúcim výsledkom.
Som toho názoru, že večšina z nás si uvedomuje aká je maturita dôležitá pre našu budúcnosť.
Niekto ju môže označiť, ako skúšku dospelosti a niekto zase ako skúšku vedomostí.
Tak či tak sme z nej všetci nervózny a obávame sa výsledkov.
Stáva sa, že schytáte dobrého profesora, ktorý vám dokonca pomôže, ale môže sa stať aj to, že vám pridelia profesora, pri ktorom sa bojíte aj dýchať.
Poznám ľudí, ktorí sa prd maturitnými skúškami dokonca nahúlili a maturitu spravili na výbornú.
Veľa ľuďom sa stáva aj to, že na skúšku zaspia. Nie sú zrovna šťastlivci.
No my čo nematurujeme, ale sme v nižších ročníkoch sa im len smejeme a užívame si suplované hodiny, triedne výlety alebo štúdijné voľno, ale aj nás to čaká.
Akademický týždeň kedy budeme všetci doma a poctivo sa drtiť učivo. No priznajme si,koľko ľudí sa bude naozaj poctivo každý deň učiť ?
Neviem, ako to funguje na iných školách, ale na gymnáziu si v druhom ročníku vyberáme prdmety, z ktorých chceme alebo potrebujeme maturovať a v treťom ročníku nám pridelia navyše hodiny formou seminárov. Napríklad ja si vyberem náuku o spoločnosti tak budem chodiť na seminár z náuky o spoločnosti a plus budem mať povinné hodiny v rámci bežného rozvrhu.
Takto to bude pokračovať aj v 4. ročniku s tým, že sa nám počet seminárov alebo krúžkov zvýši.
My po reforme máme nevýhodu. Skrátili nám síce rozsah učiva, ale maturitu tomu neprispôsobili.
Tak isto už ani príprava na vysokú školu nie je to čo bývala. Koľkokrát nám profesor dokonca povie, že je povinný nám určité informácie zatajiť
Takže musíme sa učiť čo najviac a pokiaľ je možnosť tak aj mimo školy

 Blog
Komentuj
Napíš svoj komentár