Jasmiine
32-ročná žena, na chlapcov
najnedávnejšie lognutie
23. 4.apríla 2023 22:12
4609 dní na BIRDZi
regnutá od 22. augusta 2012
Neviete nahodou,za par dni budem uZ studovat externe nie denne,na urad prace nemusim ist bo stale mi plati stat kedze ma menej ako 26r.Co s kartickou na vlak?ta biela prikladacia,ak ju budem pouzivat zistia to nejako ked plati do 31.8?
7 komentov
1
007andy
6. 2.febuára 2017 12:14

no ked zacnes studovat externe a nikde nepracujes. tak si proste nezamestnana a jedno kolko mas rokov. stat ti nic nebude platit. ani zdravotne poistenie od toho dna ked prerusis denne studium a nepojdes na urad prace... aspon myslim ze tak to je
2
@007andy To je zaujímavé pretože ja chodím externe a nechodím ani na žiaden úrad ani neplatím zdravotné/socialne.
3
pokiaľ máš bielu kartičku, nie ISIC tak keď to nikomu nepovieš, tak ti bude platiť, ja som ju tak používala cez leto po maturite, aj keď som nebola študentka a zamestnaná
6
@007andy nie do 26 rokov nemusis chodit na urad prace ani pracovat nic,vsetko plati stat pokial si denne aj externe,to mam info priamo na urade ale ja som prave sa chcela spytat ci niekto neoficialne vyuzival karticku aj ked nebol student,u isic neriesim ale tato karticka sa oznacuje cez tie ich pristroje tak ci im to potom nevyskoci nejako

Napíš svoj komentár
- 1 3kratadost: Sranda, co vsetko GPT dokaze rozoberat. Som sice minimalne na 100 watchlistoch, ...
- 2 Majky538: Zazitky z poslednych IT pohovorov od HR, koment ...
- 3 Mytickaentita: treba upratovať v strede týždňa, aby som nemusela upratovať cez víkend
- 4 Majky538: Cestoval som tento tyzden do BA kvoli pracovnemu NTB a ze stretnem kolegov. Office...
- 5 Tomas5555555: Mal by štát dať vysoké dane tým čo trpia morbídnou obezitou ? Bolo by...
- 1 Mytickaentita: nemám rada slnko. ja to slnko nedávam
- 2 3kratadost: Sranda, co vsetko GPT dokaze rozoberat. Som sice minimalne na 100 watchlistoch, ...
- 3 Samsebou30: www.facebook.com/share/v/1LC...