Postarajte sa, aby na stránku viedlo čo najviac odkazov zo stránok, ktoré majú vysoký PR. Inak to neide.
Odkazom, ktoré vedú na moju stránku, sa hovorí spätné odkazy (protiklad k odchádzajúcim odkazom, ktoré sú na mojej stránke a odkazujú preč). Spätné odkazy sa získavajú zle, predovšetkým pokiaľ máte stránky horšie alebo priemernej kvality.
Najhľahšie sa základné spätné odkazy získávajú v katalógoch. Stačí si vyhliadnúť tematickú stránku nejakého katalógu a zaregistrovať do nej ručne URL a popisok stránky. Čím viac registrácií v rôznych katalógoch (vyhľadávačoch), tým lepšie. Akonáhle ale nemá vyhliadnutá stránka katalógu na toolbaru PR aspoň 3, je otázka, či má cenu mať na takej stránke odkaz.
Dobrý nápad je oslovovať spriaznené weby so žiadosťou o výmenu odkazov. Čím menej je na zdrojovej stránke odkazov, tým je odkaz hodnotnejší.
Existujú matematické modely, ktoré ukazujú, ako sa dá vzájomným prelinkovaním stránok na určitých stránkach webu koncentrovať PR z iných stránok. Najčastejšie sa doporučuje mať na každej stránke odkaz na domovskú stránku. Je to jedna z mnohých metód a rozhodne nie je univerzálna, niekedy je dokonca kontraproduktívna (to keď je na hlavnej stránke málo hodnotného obsahu).
Jednoduchým výsledkom modelov je to, že by sa na stránky malo dávať čo najmenej "odkazov preč" ukazujúcich na cudzie stránky von z webu, aby sa na stránkach koncentroval Page Rank. Podľa výpočtov to ale nie je zas tak podstatné. Omnoho lepšieho výsledku ako odstránením vonkajšieho linku sa dá dosiahnúť pridaním ďalšej stránky s hodnotným (najlepšie unikátnym) obsahom.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.