Ahoj. Budem strucny- rozhodol som sa napisat antihiphopovy clanok, ktory dufam konecne vsetkym otvori oci. Teento clanok som napisal ako komentar na jednej stranke a rozhodol som sa ho zverejnit aj tu. Predpokladam ze po jeho docitani sa tu rozbehne ostra diskusia, ale prave koli tomuto som sa ho sem rozhodol dat. Snazil som sa pisat nezaujato, ale vsetko co som napisal je len pravda, ktoru sa vela ludi boji priznat (nechapem preco). Hovorte si ze som debil....mne je to u prdele, ale za vsetkym co som tu napisal si pevne stojim! Zaciatok je trocha odveci (pre niekoho mozno cely clanok) ale este raz hovorim, ze som to napisal ako odpoved na komentar na jednej stranke...Tak prosim-citajte:


Iron Maiden je legenda! Uz ich prvy almub sa dostal na 4. poziciu v UK hitparade a legendarne The Number of the Beast na 1. miesto. Toto ziadny hopik nedokazal. Ukazte mi jedneho hip hopera, ktory mal na svojom koncerte 250 000 ludi! To je stvr miliona- presne tolko mali Iron Maiden na koncerte v Rio de Janero. Najlepsi hudobnici na svete boli takisto metalisti, alebo rockeri...gitaristi. basaci, bubenici a podla mna aj spevaci- to su vsetko metalisti. Vela ludi to nevie ale prave metal je ta najrytmickejsia hudba! A ked sme uz pri tom- hip hop v ziadnom pripade neni hudba! ! ! NIE! ! ! Spravit hudbu na pocitaci viem aj ja v FL8 studio alebo podobnom programe! To nie je umenie! Hopersky spevaci nie su spevaci! Vela ludi vravi, ze hip hoperov je viec ako metalistov...Co samozrejme nie je pravda a aj keby bola- metalovi fanusikovia veria v metal ovela viac ako hoperi v hip hop, pretoze metal je nieco vynimocne, unikatne! Je to kultura...je to vyznanie...je to zivot.Tak ako sa krestania chodia modlit do kostola, tak sa metalisti chodia modlit na koncerty! K hip hopovej hudbe sa ani zdaleka neda vytvorit taky silny vztah! Dalsia vec, ku ktorej by som sa chcel vyjadrit, ked uz som sa o tom zmienil- a to su koncerty. Metalove kocerty- to nie je len koncert. To je nieco, co sa len tak nevidi! Skvela show pri ktorej vam beha mraz po chrbte! To je ta chvila kedy sa modlite ku kapele ktoru milujete! Mnozstvo uzasnych efektov a neopakovatelna atmosfera. Ale je to aj otazka hudby, pretoze k hip hopovej "hudbe" sa nic taketo neda spravit. Ci uz chcete alebo nie- najlepsie koncerty na svete maju prave metalove skupiny. Rammstein, Iron Maiden alebo napriklad spomeniem aj Alice Coopera, ktory na podiu spojil rockovu hudbu a divadlo a bolo to uzasne. Na koncerte tychto skupin sa zabavy aj clovek ktory metal nepocuva. Ale hip hopovy koncert, to je len o tom ako nejaky cierny chlapik (nic proti ciernym, nie som rasista), ktory ma na krku trojkilovu retaz, ktora je vacsia ako on sam, skaredu siltovku s logom NY a nohavice, ktore vyzeraju ako by v nich mal nasrate, furt rozprava o tom ake chce sexi baby, ako si chce zatrtkat (prepacte mi za vyraz) a ako chce mat vela penazi a drahe auta. A to je dalsi dovod preco hip hop nikdy nedokaze to co metal. Pretoze koncerty hoperov sa (az na par vynimiek) odohravaju v zafajcenych baroch kde ide len o to dobre za zhulit a zanadavat si na ostatnych, zatial co metalove koncerty sa odohravaju na velkych vypredanych stadionoch s uzasnymi scenami a efektami (napriklad Iron Maiden- Flight666). Ked si pustite CD Maiden a potom idete na ich koncert, tak je to 10 krat vacsia pecka a zazitok, ako ked to pocuvate na cedecku. Ale zoberte si napriklad popovy koncert, kde je vlastne cd a zive vystupenie uplne to iste, pretoze s najvacssou pravdepodobnostou budu spievat na playback. Ja vam garantujem ze kebyze pride do hlavneho mesta 50 haliernik (50 cent) a Iron Maiden- tak koncert Iron Maiden sa vypreda behom par minut. A preco? Pretoze je to nezabudnutelny zazitok a zivotny sen. Nic viac si metalovy fanusik nemoze zelat. A preto tu metal bude naveky! Pretoze je odlisny! Pretoze je vynimocny! Pretoze dokazal to, co ziadny iny hudobny styl nedokazal! Pretoze to co je odlisne a vyrazne, to si ludia vsimnu ovela viac a na to sa nezabudne! Ale to co je podobne alebo rovnake- na to sa zabudne. Jednoduchy priklad- ked idete v aute a pocuvate radio a pocuvate kadejake popove a hoperske debilny, tak vas to nezaujima, pretoze vsetky zneju rovnako. Ale akonahle by vam pustili napriklad Run to the hills alebo napriklad The Number of the beast, tak vam mozem s istotou povedat ze sa urcite viac zapocuvate prave do tohto! Preco? Pretoze je to odlisne. Pretoze to nezapada medzi ostatne...Dalsi dovod preco metal bude existovat aj nadalej je, ze sa nemeni. Tym nechcem povedat, ze by sa metalove kapely hudobne nevyvijali, ale myslim tym to, ze nepodlieha trendom a mode. A preto si udrzal fanusikov a obrovsku posluchacsku zakladnu desiatok milionov ludi po celom svete. V radiu pocujete stale len nechutny pop a hip hop az je vam z toho zle. Nic ine tam nehraju. Ja vam hovorim, ze kebyze ho nepustali 24 hodin v radiu, tak by sa nan zabudlo. Ale metal toto nepotrebuje, pretoze je silny aj tak a ma obrovsku zakladnu fanusikov. Dalsia vec- metal jen narozdiel od hip hipu, obrovsky roznorody. Ale hip hop je stale len o tom istom. A to sa tyka aj jednotlivych piesni. Dalsi priklad- chodte a pustite si radio. Jedna pesnicka ako druha a zachvilu ich aj tak vsetky zabudnete. Napriek tomu v metale je kazda jedna pesnicka jedinecna co sa o hip hope povedat neda...hudba je tam stale ta ista, rytmus tak isto (aj ked tam vlastne ziadny neni...Co sa tyka spevu (aj ked sa tam vlastne vobec nespieva), tiez je to stale o tom istom- stale sa spieva v jednej rovine, texty su stale o tom istom len sa meni poradie nadavok...Rad by som este spomenul, to ze takisto si vela ludi namysla ze metal je len trieskanie a neviem co...BLBOST! Najkrajsie balady maju prave metalove skupiny. Uvediem moj oblubeny priklad- Iron Maiden: Journeyman alebo Blood brothers...pri tych skladbach vas az zamrazi...je to nieco uzasne. Su to uzasne melodicke a emocne silne skladby...nic taketo by ziadny hoper v zivote nedokazal. Ideme dalej- zamyslel som sa nad jednou vecou. A to su vztahy fanusikov. Medzi metalovymi fanusikmi je akesi silne spojenie. Su ako bratia. Vsetci na vas kaslu, nikto vas nepocuva, kazdy vas kritizuje...tak idete na koncert a tam vam vsetci rozumeju! Tam vas chapu! A to bez ohladu na to, aku mate farbu pleti, akym jazykom rozpravate...Vsetci za jedneho! Ale opat sa pozrime na hopkacov: vo vela pripadoch to funguje tak, ze biely stretne na ulici cierneho a uz je bitka. Mozno sa vam to bude zdat ako nezmysel ale je to tak...nezmyselne suboje ktore sa nazyvaju "battle" a v ktorych ide o to, kto komu lepsie vynada...nezmyselna rivalita...ale naco to vsetko? ? Ved to je blbost...Chcete ci nie- hip hopery to su vymyte mozgy! A je tu este jedna (posledna) vec ku ktorej by som sa rad vyjadril a ktora ma dost poburila a to je nazor niektorych sprostych ludi na to, ze metalova hudba moze ovplivnit myslenie ludi. To je ko***ina! Pretoze v konecnom dosledku ide len o hudbu a o zabavu. Metalisti sa uplne normalny ludia, ktory sa na rozdiel od hip hoperov vedia aj dobre zabavit a nie iba chlastat, hulit a nadavat...Pretoze o tom metal nie je. To, ze niekto tvrdi, ze metalova hudba moze navadzat ludi k tomu aby sa zabili, to je cisty nezmysel! Ako povedal spevak z Judas Priest- "Keby sme mohli fanusikov zmanipulovat, tak by sme im nahovorili aby si kupili 10 albumov a nie ze by sme ich navadzali aby sa zamordovali. To je hlupost! To moze povedat iba dusevne chory clovek." To robia emaci a nie my! Niekto si mysli ze metalisti a emaci su vlastne to iste, ale to je len dalsi nezmyslel. Ako tu uz bolo povedane- ano cerpaju z metalu, ale mozeme za to snad? Nie. Trochu som sa rozpisal, dufam ze to nevadi ale potreboval som to zo seba dostat von A za vsetkym co som tu napisal si pevne stojim! Na zaver by som chcel zopakovat este jednu vec, ktora tu uz takisto bola povedana- Hip hoperi nepocuvaju metal preto, ze by sa im nepacil, ale preto ze sa ho proste boja pocuvat. Lebo vedia ze je lepsi, len sa to boja priznat. Tak dufam ze z mojho clanku pochopite, ze metal tu (narozdiel od hip hopu) bude navzdy! Metal bol, je a bude. Hip Hop bol, je ale uz coskoro nebude! Mozno sa vam tento clanok bude zdat zaujaty, ale ja som sem napisal iba co pravda a skutocnost a co vsetci velmi dobre vieme.

 Úvaha
Komentuj
 fotka
nightillusion  25. 8. 2009 17:41
...suhlasim....uzasny clanok



a inak...ty musis Iron Maiden inak milovat....

ale mas pravdu...
 fotka
martin2  25. 8. 2009 17:41
Tak tak, milujem Dakujem.
 fotka
fxx  25. 8. 2009 18:02
ty si jebnutý zakomplexovaný a samozrejme že ti je jedno čo si o tebe myslia ked ti to tvoje obmedzene myslenie nedovoluje pochopit

nedajbože by som ja napisal niečo taketo o metale,a už by ma aj ukameňovali,lebo len metal je dobrý a nič iné...niektorým luďom už fakt niet pomoci

a nič,neviem sa inak k tomu vyjadriť,len že si jednoducho jebnutý
 fotka
etelnair  25. 8. 2009 18:07
amagad
 fotka
fxx  25. 8. 2009 18:11
ale neda mi to,a musim sa vyjadrit,aj ked sa bežne s takymito kokotmi nebavím,ale toto je už moc čo si ty vypotil zo seba

nechapem ako moze niekto napisat az takto neobjektivny nazor,a aby niekto nedokazal pochopit,ze nie pre kazdeho je dobre to co je dobre pre neho,ale kazdy ma rad ine veci-ale toto koli svojej zakomplexovanosti nemozes pochopit

a staci si vsimnut,ze vzdy strana metalu zacne rypat a nadavat na hip hop,inac by aj bol klud a bolo by to bezkonfliktne,keby niekto nevyskakoval,však?

tak sa hadajme a povrazdime sa,lebo len jeden styl je dobry a ten je naj,nič ine neuznavajte,len ten vas styl...aj toto uz je dovod prečo zacinam metal nenavidiet,kym predtym mi to bolo lahostajne a nestaral som sa do inych stylov,lebo proste dokazem pochopit ze kazdemu sa paci nieco ine,ale po takychto veciach uz asi zacnem aj ja vsade nadavat na metal

a ešte niečo: počuvam SK RAP



čakam nazory zakomplexovanych ludi- ktori maju radi ten PRIJEBANY METAL(ked moze on,mozem aj ja)
 fotka
17shano  25. 8. 2009 18:18
Nehádajte sa detičky... d san iz šájning...tejk it ízy... atakďalej ... nech si každý počúva, čo sa mu páči ...
 fotka
violator  25. 8. 2009 18:37
Ja som síce depešák a metal nepočúvam , ale to čo si napísal je defacto pravda .
 fotka
hajzelbaba  25. 8. 2009 18:37
@fxx tvoj prispevok @6 a jeho zaver svedci nieco o tvojej nekonecnej tolerancii a vyrok "ked moze on, mozem aj ja" je tak nekonecne detinsky a obmedzeny, ze o tej jebnutosti, ktorou sa tu vehementne ohanas, by mal hovorit autor clanku prave v suvislosti s tvojou osobou. ved ked mohli zotrocovat cernochov, zotrocujme ich aj my teraz!
10 
 fotka
martin2  25. 8. 2009 18:39
fxx- zle si ma pochopil. Cielom tohto clanku nebolo to, ze len metal a nic ine. Ja som v tomto clanku len chcel vyjadrit svoj postoj k hip hopu.
11 
 fotka
stmortiis  25. 8. 2009 18:40
nic iné ako suhlasim povedat nemozem výborný článok a dobré odvovodnenia
12 
 fotka
hnisavica  25. 8. 2009 18:46
No ale aspoň, že si sa byť nezaujatý snažil Podarilo sa ti to tuším pri slove "ahoj"
13 
 fotka
tikalok  25. 8. 2009 18:47
ci to pises o metale alebo o hip-hope alebo o punku alebo o vzanej hudbe, je mi to jedno. vzdy to bude tak trochu OBMEDZENE. snazit sa dokazat, ze jedna hudba je lepsia ako druha. co z toho? chces presvedcit hip-hoperov, aby zacali pocuvat metal? naco ti to bude?
14 
 fotka
fxx  25. 8. 2009 18:50
@9 @hajzelbaba vždy som toleroval ostatne štýly
15 
 fotka
zuzushiq  25. 8. 2009 19:35
fxx ostatny rypu do hip-hopu?? A ankety PUNK ALEBO HIP-HOP?(AJ TAK HIP HOP VLADNE) to ako vobec neni rypanie ci provokacia(tojšt nazor nezainteresovanej osoby bez štýlu ktorá si vypocuje aj Hip Hop a aj dobry metal )
16 
 fotka
vreskot000  25. 8. 2009 20:00
mozes mat pravdu ale povedat, ze metal je výnimočný z hladiska hudby je rovnaky nezmysel ako ked z chutového hladiska porovnas taliansku pizzu so slovenskymi haluskami... rozne chute, rozne narody, ina mentalita, to je aj v hudbe. ň

druhá vec. metal navádza v podstate cloveka, aby tu hudbu vlastne zboznoval, aby sa jej klanal a na nic ine nemyslel. nevravim, ze na koncert prides v obleku, to je hlupost, ale mat trápne retaze na krku, od ktorých mas mozno vyrážky po tele, a podobne nie je bohviečo, ale v podstate

je to tvoj názor, nikto to ho neberie, a je to prejav toho, ze chces byt sám sebou, celkomv poho, ale to je moj názor

caj
17 
 fotka
leiasolo  25. 8. 2009 20:57
Aj ja mám rada Iron maiden, ale ...Preboha, nech si každý počúva čo chce. Nemám jednoducho potrebu presviedčať niekoho, kto je hudobne niekde inde ako ja, že len "moja" hudba je niečo výnimočné.

Radšej si sadnem k repráku s tými kamošmi, ktorí sú so mnou na jednej hudobnej vlne a budeme sa tešiť z toho, že hudbu vnímame rovnako. Načo opovrhovať "tými druhými"? Tí nech zostanú pri svojom repráku. A keď repráky dohrajú, tak si všetci spolu dáme pivo.
18 
 fotka
anzu  25. 8. 2009 21:53
hm, no ja mám tiež k hip hopu skôr negatívny postoj, ale niektoré vety sa mi tam fakt nepáčili....



metalovi fanusikovia veria v metal ovela viac ako hoperi v hip hop, pretoze metal je nieco vynimocne, unikatne! Je to kultura...je to vyznanie...je to zivot.Tak ako sa krestania chodia modlit do kostola, tak sa metalisti chodia modlit na koncerty! K hip hopovej hudbe sa ani zdaleka neda vytvorit taky silny vztah!



odkiaľ vieš, ako kto v čo verí? Vieš ako veríš jedine ty...odkiaľ vieš, k akej hudbe si iní ľudia vedia alebo nevedia vytvoriť vzťah? a keby to aj bolo takto, to akože robí jednu hudbu lepšou?



a ďalšia vec, aké otváranie očí? komu ich chceš otvoriť? tí, čo s tebou súhlasia, si to mysleli aj pred tebou.



ale najlepšie aj tak bolo:

Hip Hop bol, je ale uz coskoro nebude! Mozno sa vam tento clanok bude zdat zaujaty, ale ja som sem napisal iba co pravda a skutocnost a co vsetci velmi dobre vieme.



áno, všetci to vedia, len sa to boja priznať! to sa to ľahko oháňa slovami ako pravda, skutočnosť a všetci, však?
19 
 fotka
ada051  25. 8. 2009 22:40
No,najprv som čakala že to možno bude dobrý článok,inteligentne napísané že hip hop je jednoducho hip hop,že je iný ako ostatné druhy hudby,že je svojský a preto keď sa ho niekto snaží napodobňovať to vyjde vééélmi ale véélmi veľa krát dosť zle. Či už čo sa týka oblečenia,prejavu,"spevu".(Pre mňa to bude asi vždy,ak to pôjde takto ďalej,len recitovanie do rytmu .)



Hip hop-eri prežívajú svoj rap tým že si povedia "To víš brácho!" a potľapkajú si po pleci.

A Metalisti si zatrasú dlhými vlasmi o seba a pokričia si.

(obrazne povedané!)



Každý štýl je niekomu blízky a ako môj otec s mamou počúvajú disco,pretože na tom vyrastali a to je ich hudba a tak isto nemôžu tú moju alebo bratovu ani počuť. Tak tak isto je to aj navzájom medzi tymito štýlmi.

Darmo sa budete večne biť tu všetci o to ktorí je ten dobrí.



To že má Metal viac zástancov tejto hudby na koncertoch ešte neznamená,že je ako sám o sebe kvalitná hudba.

Spev,hudba je prejav pocitov človeka,ak si niekto túži zanadávať a porozprávať niekomu o tom ako on vyrastal na ulici a aký je drsňák,pritom na ulici v živote neprespal ešte ani dve noci za sebou,no tak NECH!



To ako keby sa hádali zástancovia komédií s milovníkmi vojnových filmov že čo je lepšie.

Je to hlúpy a nekonečný boj.
20 
 fotka
hajzelodkosti  25. 8. 2009 22:50
ty si akorat jebnuty fanatik....pises o niecom co nemas rad a sam nevies preco...ja neviem naco tu jebes metal tak si ho pocuvaj do nemoty pre mna za mna...



milujem taketo nazory ze METAL je taky je spravny je OK, ale hip-hop uz nie, je to napicu a zle bla bla bla, zrejme si este nedozrel natolko aby si zacal chapat o com to cele je.



picu o tom vies a len sa tu rozkrikujes, je to cele neobjektivne a priamociare a taktiez vaha sa priklana len k metalu.



Metalisti su normalny ludia fanusici rapu nie? Ty su co z inej galaxie? Aha, takze chces povedat, ze ja som kokot ked pocuvam rap? Oka otazka kto si vlastne ty? odkila si? co robis? Zotrem ta jak spinavy sopel...toto fakt milujem mi to pripada jak "rasovy utok"



taktiez tvoje stylizovanie a celkovo blog mi priapda ako keby ho pisal 15 rocny a nie 21. OMG
21 
 fotka
hajzelodkosti  25. 8. 2009 22:52
nato aby si mohol kritizovat hip-hop to by si musel nieco najprv o nom aj vediet...presne preto nikdy nebudem kritizovat metal



(dufam, ze vytiahnes na mna ze ty o hip-hope vies vela, nezabudni, ze to co vies ty je nic oproti tomu co viem ja - 10 rokov v hre je 10 rokov v hre bracho
22 
 fotka
hajzelodkosti  25. 8. 2009 22:55
ehm hip-hop tu je a vzdy bude a ak sa nemylim metal nie je o nic starsi nez hip-hop, ale to asi vies ked pises taketo picoviny
23 
 fotka
grietusha  25. 8. 2009 22:57
pusti si jazz a nemasturbuj nad štadiónovými efektami.



aha, a ešte sa nauč, čo je to rytmus.



a len tak mimochodom, acapella hip hop:



Screenshot
24 
 fotka
weeninka  25. 8. 2009 23:02
good clanok,suhlasim..
25 
 fotka
transplantovana  25. 8. 2009 23:05
@grietusha toť som na nich šalela aj som sa rozprávala s nimi a som z nich mimo už od víkendu



ale veta, že metal bol, je a bude,ma zabila nielenže som odpadla, ale navyše mi aj jedlo zabehlo.
26 
 fotka
sazarael  25. 8. 2009 23:13
Teda ty fakt musíš milovať fanušíkov Iron Maidenu. A teraz pár výhrad Prvá: ked má niečo veľa fanušíkov ešte to nemusí byť dobrá hudba a ani by som ju kvôli tomu nevyvyšoval nad ostanú. Možno aj práve preto že mám radšej skôr undergroudové kapely. Ano štadión je super vec ale aj mnohé metalové skupiny majú častokrát v interview že radšej hrajú v kluboch lebo tak majú bližšie k ludom. Dalej fakt by to nebolo dobré keby to počúva každý a hned sa aj vyjadrím k súdržnosti lebo to čo dnes perlia niektorý 12 ročný fanušíci Slipknotu nemá hraníc. Za príklad uvediem: Slayer hrajú na piču lebo majú smiešne gitary. a @fxx jebnut7 je poda ma ten 4lovek 4o hned toho druh0ho obviňuje zo zakomplexovanosti len preto že vyjadrí svoj názor. Nepoviem že by mal už na túto tému piaty blog ale je to prvý.
27 
 fotka
mayo  25. 8. 2009 23:40
Háhahahaha Dobre si ma pobavil.

Začalo to hneď vetou o otvorení očí

No hlavne najlepšie boli všetky nezaujaté argumenty





Ty máš fakt 21?
28 
 fotka
ink  26. 8. 2009 00:20
Článok som nedočítal, lebo ma nudil.



Ale teraz k téme:

Iron Maiden je legenda. Je to výborný metal.

ALE! Hoci niesom veľký fanúšik hip-hopu, dokážem uznať, ak niekto robí kvalitný hip-hop, alebo vie kvalitne rapovať.

Musím povedať, že naozaj, skupiny ako RUN DMC, alebo Beastie Boys mám rád a rád si ich vypočujem.

Ale treba sa zamyslieť trochu nad tým, aký zmysel má hip-hop. Hip-hop vznikol v chudobných štvrtiach amerických miest, kde chudobní ľudia naozaj každý deň sa báli (resp boja) o svoj život a žijú v skutočne ťažkých podmienkach (40% Američanov žije pod hranicou chudoby - pozn). A tak bol hip-hop odpoveďou na tieto podmienky. Spôsob, akým chceli mladí vyjadriť svoje pocity, názory, povedať o svojich problémoch. Moc možností nebolo. Nemali čas, nemali možnosti sa učiť zložitejšiu hudbu. Hip-hop je jednoduchá hudba. Prístupná širokým masám a k jej tvorbe moc vzdelania netreba. Chápem. Stále chápem.



ALE nechápem ako nejaký pako toť zo sídliska začne točiť o tom, v akom strašnom ghete to vyrastal. TO JE NAOZAJ SMIEŠNE A TRÁPNE. V Bronxe by neprežil ani týždeň...



Preto, hip-hop má svoj zmysel, uznávam ho, ale len tam, kde treba.
29 
 fotka
ink  26. 8. 2009 10:01
Aj keď zasa, teraz ma napadlo, že teoreticky by mohli orbiť hip-hop, šak predsa aj u nás nemá každý možnosti. Ale ja asi viem čo kope ľudí leze na nervy.



Ich prístup "všetci ste k*koti, len ja som lietadlo." Niektorí tých hip-hoperov naozaj prišlo z chudobných podmienok, ale teraz sa správajú ako by nemali páru a ako by mali právo skákať do každého a kritizovať čokoľvek. No neviem. Nepoznám moc metalistov, ktorý by skákali do všetkého ako napr. Rytmus.
30 
 fotka
bibla  26. 8. 2009 10:14
ja počúvam všetku hudbu.veď hudba ako hudba..no tu vidím že to akosi nie je pravda.metal počúvam len asi rok aj to je veľa.pretože ho počúva kamarát ta som chcela počuŤ čo to vlastne je...mimochodom chodí na koncerty a hip hop nepočúa no je to úžasný človek.ja zasa hip hop/rap počúvam viac a nie je to všetko o tom istom ako si napísal.jasné niektoré piesne sú o tom čo si podotkol ale nie všetky.ukážku dám neboj.v polovici článku som akosi s tebou súhlasila už ani neviem v čom ale potom,že hip hop nebude?to máš z akých štatistík?nejaké veľmi nezaujaté to asi si vyhlásil anketu keď si bol na metalovom koncerte čo?aj ja si myslím,že metalisti majú na koncertoch viac fanúšikov ale to neznamená,že hip hop je zlá hudba a že to nie je vôbec hudba.každá skupina či už je to metalová,punková či už je to rap je niečím výnimočná.ty chceš aby sa každá hudba podobala metalu a pritom hovoríš o výnimočnosti metalu a jeho fanúšikov.čo vlastne chceš?rovnakú hudbz všade alebo rôznorodosť,ktorá je v každej hudbe?ak by bolo všetko rovnaké asi by to bolo nudné,nemyslíš?každý hudobný štýl sa vyznačuje niečím iným je to tak a kto to nechápe nech sa do toho nemieša...



ešte tá ukážka že hip hop nie je len o nadávkach...

takže láska nie?

Screenshot




Screenshot




a ešte podľa mňa hip hop má príbeh...hlava aj päta.nie je to pár veršov a refrén,ale je to niečo čo si môžeš predstaviť...nič zlé na metal ani iné.
31 
 fotka
johny264  26. 8. 2009 11:09
@30 ale tak každa dobra pesnička to už je jedno z akeho štylu hudby by mala mať pribeh aspoň podľa mňa lebo inač je ta pesnička uplne zbytočna aa k članku neviem čo povedať niečo na tom pravdy bude niečo možno nie ... počuvam skoro všetko sice hip-hop moc nemusim ale keď už ho niekto pusti tak budiš vypočujem si ho
32 
 fotka
martin2  26. 8. 2009 11:35
tikalok- ja sa nesnazim presvedcit hip hoperov aby zacali pocuvat metal, ale snazim sa vsetkym otvorit oci chapes?
33 
 fotka
martin2  26. 8. 2009 11:48
bibla- pocuvaj ja ani zdaleka nechcem aby vsetci pocuvali metal alebo ho vsetci hrali! to som tam predsa nikde nenapisal!
34 
 fotka
bibla  26. 8. 2009 12:15
@33 chápem ale vyznelo to tak,že metal je najlepšia hudba na svete a ak nevyznávate ju tak sa môžete rovno zakopať
35 
 fotka
tikalok  26. 8. 2009 12:20
@32 otvorit oci? aha. tak budu mat otvorene oci a co potom? zacnu si sypat popol na hlavu a nariekat: "preco len pocuvam ten hip-hop?"?
36 
 fotka
grietusha  26. 8. 2009 13:18
serie ma, že keď dám jednu hviezdičku, tak aj to vyhodí, že to akože odporúčam. odporúčam to nanajvýš tak ako dobrú volovinu na pobavenie sa /poprípade vyvolanie bulímie/.
37 
 fotka
hajzelodkosti  26. 8. 2009 13:38
@bibla henta pesnicka milujem nie je od H16

ta druha uz ano



@martin2 ty nemozes mat 21 a ak mas tak tvoje IQ je velmi nizke alebo si vyrastal v slame ja fakt neviem ty si radsej otvor oci a uz nikdy nepis taketo chujoviny ako toto, urobis tym radost nam a ty si neurobis hanbu
38 
 fotka
bibla  26. 8. 2009 13:51
@hajzelodkosti v podstate je jedno od koho je tá pesnička.je dobrá a nenadávajú tam to som chcela dosiahnúť
39 
 fotka
takzvany  26. 8. 2009 14:12
@bibla chcel som napísať že tá pesnička milujem nie je od H16 ale ten hajzel ma predbehol. každopádne ty si to mala zistiť prv - vari nepočuješ že tie hlasy sú úplne iné?
40 
 fotka
pedofilovsyn  26. 8. 2009 14:26
Nemám nič proti metalu, niektoré piesne sú fasa.. Ale TY si neuveriteľný OBMEDZENEC zakladajúci svoj názor na MASMÉDIACH a názoroch v tomto smere rovnako nesčítaných ľudí..



Do piče ja tiež nemudrujem o vojne v Pakistane keď o nej kokotom viem!



Neznášam mudrlantov jak si ty.
41 
 fotka
blahoslavena  26. 8. 2009 15:08
nedošla som ku koncu,lebo by som vygrcala tlačenku čo som krvopotne zjedla,a tú mám len raz za rok,čo by bola škoda...

Ach bože aj by som sa rozpísala,ale vždy by z toho vzišlo len toľko,že na 21 rokov pôsobíš mierne zaostalo a byť nejaká metalová legenda,tak plačem,že taký chuj počúva moju hudbu...
42 
 fotka
hajzelodkosti  26. 8. 2009 15:51
@blahoslavena skaping



@takzvany no a co
43 
 fotka
bibla  26. 8. 2009 16:15
@takzvany nie prepáč nevšimla som si a ja som to na net nedala takže prepáč že sa niekto pomýlil alebo si to nevšimol...
44 
 fotka
cerwik  26. 8. 2009 16:59
len si za tým stoj. Si rovnaký ako tí hip-hoperi. Obidve skupiny vyznávačov jedného či druhého štýlu hovoria, že tá ich hudba je najväčší pán a bude tu navždy a čo všetko už dokázali.



Musím ťa sklamať, ale metaloví gitaristi ani bubeníci nie sú najlepší na svete. To, že si na tú hudbu zaťažený (či skôr na Iron Maiden, o ničom inom netočíš), ešte neznamená, že nič lepšie neexistuje. Najlepší gitaristi boli rockoví (Page, Hendrix, Clapton...), bubeníci ako Bonzo, basáci ako Flea...



A vôbec, prečo vy metláci nosíte všetko čierne, a prečo máte dlhé vlasy? A to vravíš, že ten štýl vás neovplyvňuje? V čom ste lepší od nigga s retiazkou od bycikla zavesenou na krku?



Ja nemám zvlášť pozitívny vzťah ani k hiphopu, ani k metalu. Ale aj v jendom, aj v druhom štýle sú unikátne kapely. Hiphop: Cypress Hill (niektoré songy odporúčam aj tebe, napr. CheckMate .) alebo aj slovenské Modré Hory. Metal: Korn napr.



A samozrejme najväčšia blbosť je, že každý metalový song je unikátny a každá hiphopová sračka je sračka podľa šablóny.



Si mimo, si zaujatý a nemáš pravdu: A za svojím si budeš stáť len ak si hlupák.
45 
 fotka
cerwik  26. 8. 2009 17:00
A to som ešte nezačal spomínať jazzových a bluesových a folkových gitaristov, basákov, bubeníkov či spevákov .)
46 
 fotka
adrenalineismylife  26. 8. 2009 20:25
Chcela som ti vypičovať ako strašne sa mýliš. Nachám to na zajtra, dnes ma prešla chuť..
47 
 fotka
inconnue  26. 8. 2009 23:07
sorry, ale už pri prvých cca 10 riadkoch ma prešla akákoľvek chuť na dočítanie. píšeš, že sa snažíš písať nezaujato, ale zďaleko to obchádzaš už na začiatku, takže to ani endočítam. nie som vyznávačka žiadneho štýlu, je mi u riti kto čo počúva,ale nedá mi nepvoedať, že hovoríš len to čo si myslíš a čo cítiš ty pri tej metálovej hudbe : "Je to kultura...je to vyznanie...je to zivot." - myslím si, že môžem s čistým svedomím povedať, že rovnako takto cítia hudbu aj hiphoperi, aj ked podľa teba HH hudba nie je, čo ja neriešim,, kedže mi je to úplne zdaleka jedno, aj tri ked treba.

len mi nedá nepozastaviť sa nad tým ako hovoríš, že chceš hovoriť všeobecne a pritom len hovoríš o tom, že metál máš rád. fajn, gratulujem, nie som proti ak si niekto nádje svoj štýl, ale odsudzovať druhý...nejde mi to do hlavy proste, bye
48 
 fotka
mouse90  26. 8. 2009 23:18
fajn clanok, palec hore
49 
 fotka
udy1  26. 8. 2009 23:36
najväčší problém všetkého je ... že asi už nemáte čo riešiť .. počúvaj si svoje iron maiden hocičo čo chceš . ale nenadávaj mi tu na moju reč AMO proste na ľudí ktorí ti nič nespravili . ktorý na teba nenadávali . lebo ty si tu ten najväčší ignorant ..
50 
 fotka
martin2  27. 8. 2009 13:12
@innconue- ja som napisal ze som sa SNAZIL pisat nezaujato...a nie ze sa mi to aj podarilo
51 
 fotka
martin2  27. 8. 2009 13:15
@cerwik- nevidim nic zle na tom, ze si stojim za svojim
52 
 fotka
narazuvzdornaa  27. 8. 2009 20:43
Verím, že všetci priaznivci hiphopu si po tomto išli kúpiť kompletnú diskografiu Maidenov a vybíjaný náramok.



Ďalší revolucionár, ktorého scestné táranie do vetra zmení svet.
53 
 fotka
mizoyka  28. 8. 2009 18:36
Metal,Rock,Punk mám najradšej ...myslím že popové piesne sa zakladajú iba na chytľavých refrénoch,aby na nich mohli rádiá fičať,aj keď netvrdím,,,, že 3 z 15 pesničiek si rada vypočujem...a hovorte si čo chcete....ale hop možno má "príbeh" čo aj štýly uvedené vyššie...no je to len recitovanie,kde sa v pozadí vyskytuje aj nejaká hudba...ktorá často s tým "príbehom" nemá nič spoločné...





A inak kašli na ostatných...Super článok
54 
 fotka
udy1  29. 8. 2009 00:06
@mizoyka zradila si ma .. vieŠ o tom ?? .
55 
 fotka
mizoyka  29. 8. 2009 11:34
@udy1 nie nezradila že neznášam hip hop ...to predsa vemi dobre vieš
56 
 fotka
martin2  29. 8. 2009 17:40
@mizoyka- dakujem
57 
 fotka
bastarrrd  29. 8. 2009 18:59
Jedine objaektivne ako bolo napisane bolo "Ahoj" lebo uz "Budem strucny" je zaciatok sraciek z ktorych sa nevmotas do konca clanku už len prídám citát z jedenj pesnicky stylu ktory tak neznasas "...a niektorí ktorým nestojí budú vždy nesvoji, budú chcieť dokazovať a strašne to siliť, až do dňa kedy prídu o svoj životný spirit..."
58 
 fotka
strykodonald  29. 8. 2009 21:54
Mas, absolutne skreslene prestavy o hip-hope (ako mam ja o metale, ktory neodsudzujem, odsudzujem len ludi ako ty) keby bol hip-hop iba o tom co si napisal, radsej by som pocuval metal. ja taky hip-hop ignorujem, pre mna je to otej hudbe, lyrike...



napr: » www.youtube.com/results?search_...



» www.youtube.com/results?search_...



ale aj ked sem dam taketo priklady tebe to zjavne bude jedno, stale budes mat na ociach klapky...



PEACE
59 
 fotka
strykodonald  29. 8. 2009 22:00
to: mizoyka



akoto ze hudba v pozadi, nema s vypravanym pribehom nic spolocne? tak ako hudba k filmu vytvara atmosferu, tak aj podmaz moze vytvarat atmosferu k textu.

a rap nieje len suche recitovanie, aj toto recitovanie ma nejake zakonitosti... nejde o to napisat basnicku a odrecitovat, ide o ulozenie slov v texte o rymy...
60 
 fotka
marick  9. 1. 2015 18:13
fajn clanok kludne si sa mohol aj viac rozpisat na tvojom mieste by som tam dal viac faktov a nie tolko spekulacii nebolo to moc objektivne a pripadalo mi to ako keby si bol zaujaty na ten metal :-S ani ja nemam rad hip-hop je to totalna skurvenina som skor na rock a core hudbu 8) ale proti metalistom nic nemam ved su to tvrdsi bratia rockerov :happy: Hip-Hoperi su len uboziaci ktory nevedia spievat, nevedia hrat na ziadny hudobny nastroj tak aspon chudaci rapuju aby mohli tvorit tu debilnu hudbu ak sa to da vobec nazvat hudbou rapove pesnicky su plytke a nemaju ziadny vrchol ktory pri hudbe ocakavam :tralala: proste je to napiču hudba ktora nikdy nedosiahne takych kvalit ako rockova a metalova hudba :letim:
Napíš svoj komentár