Často dostávam otázku či mám priateľa. Prípadne, či mám niekoho s vhodným genetickým materiálom. Prečo všetci na mňa pozerajú ako bacil do lekárne, keď poviem, že nie? Nie som jedna z tých, ktorá musí silou mocou niekoho mať. Ja proste neriešim vzťah, nechávam to na osud a ak príde chalan, fajn. Ak nie, nepodrežem si kvôli tomu žily. Ja nestojím o vzťah ako taký. Ja chcem lásku. A to je veľký rozdiel. Veľa ľudí má vzťahy bez lásky, vedia, že sa s dotyčným aj tak rozídu. Tak načo mrhať časom? Pre sex? Pre bozky? Bože... som rada, že nie som človek, ktorý toto vníma za dôležité. Ak k tomu človeku nič necítim, načo ho budem bozkávať, ale sa s ním vyspím? Príde mi to nelogické. Chcem prežiť milovanie, nie sex. To je ďalšia vec, ktorá by sa mala rozlišovať. Som žena, ktorá chce milého, zábavného, rozumného muža, ktorý mi bude opätovať lásku a ktorý ma podrží v najťažších chvíľach. Očakávam, že mi dá všetko to, čo ja jemu. Nie, že ja budem prejavovať lásku a on nič. Túžim po tom aby mu zažiarili oči keď ma uvidí, aby mi len tak napísal sms, lebo mu chýbam, keď nie som s ním. Aby mi zavolal lebo ma chce len tak počuť. Aby mi jemne prehrabol dlhé vlasy a pobozkal ma s láskou. Aby ma považoval za súčasť svojho života. No realita? Keď nechcem ísť s chalanom za roh a dať mu (po prvom stretnutí), tak ma pošle podať si inzerát do katolíckych novín, nadáva mi do starých panien a p.... alebo si určí, že do troch rande sa s ním musím vyspať. Toto ma byť akože čo? Nikdy! Prečo to tak je? Pre dnešnú dobu? Pre dnešný voľný štýl života? Alebo som ja ta pokazená? Divná? Alebo som len jednoducho príliš dobrá a zásadová pre rok 2014? Neviem. No každopádne niekde nastala chyba. Aspoň zatiaľ...

 Úvaha
Komentuj
 fotka
unwritten  15. 8. 2014 18:40
Nie si v tom sama. Citim to rovnako.
 fotka
borovy  15. 8. 2014 18:44
ako to myslíš, že nechceš vzťah ako taký?
 fotka
ps102  15. 8. 2014 18:45
Nič si z toho nerob. Keď si reálne zrátaš ľudí vo svojom okolí tak zistíš že väčšina z nich je tiež single alebo ich vzťah je nahovno
Ani ja nemám babu, no to je zaujímavé že keď sa ma na to niekto pýta tak jednoducho odpoviem a ten človek iba prikývne a nerieši to. Nikto neguľa očami že ako je to preboha možné
 fotka
nenaadamsova  15. 8. 2014 18:50
@borovy ze nechcem silou mocou vztah s hocikym, len aby nejaky bol. chcem citit opätovanu lasku.
 fotka
borovy  15. 8. 2014 19:03
a čo keď sa niekto zamiluje do teba, ale ty do neho nie? že budeš cítiť opätovanú lásku, ale ty ju nebudeš cítiť. si si istá tým, kedy je to láska a kedy nie? (či nechceš občas len-tak skúsiť vzťah, či z toho nebude niečo viac)
 fotka
laco92  15. 8. 2014 19:09
Keby takto rozmýšľalo viac ľudí, tak by bol svet oveľa krajším miestom ....
 fotka
nenaadamsova  15. 8. 2014 19:12
@borovy naco skusat a zbytocne ho zavadzat? naco mat vztah s niekym, ktoremu nebudem opätovat lasku, lebo ju proste citit nebudem? sama sebe a svojmu presvedceniu by som protirecila. nezvladla by som kebyze niekoho lubim a on ma len zavadzal. ja si myslim, ze vztah na skusku je na smiech. vztah sa musi vyvijat. musim k druhemu nieco citit aby som s nim nasledne zacala chodit.
 fotka
nenaadamsova  15. 8. 2014 19:14
@laco92 smutne na tom je to, ze svet patri sviniam, ktore su uplny opak.
 fotka
topanocka  15. 8. 2014 19:22
ved to je len dobre a uvidíš že to neskor ľutovať nebudeš
10 
 fotka
topanocka  15. 8. 2014 19:24
a ešte k tým druhým a ich štýlu života, niektorým to tak vyhovuje, niektorí sú šťastní ked im hocičo príde do cesty. Ja by som takto fungovať nevedela, ale ich vec každý len to načo má.
11 
 fotka
laco92  15. 8. 2014 19:27
@nenaadamsova Nato aby bol človek úspešným a "patril" mu svet musí byť samozrejme aj prasiatko ....ale väčšinový úspech sa zakladá na šikovnosti a nad tým že do cieľa dobehnem za hocijakých okolností. V živote ale musíš byť optimistka, inak si ku sebe pritiahneš práve tie svine.
12 
 fotka
mm47  15. 8. 2014 19:29
Si obklopená kujónmi , nás správnych mužov treba hladať dlhšie.
13 
 fotka
kakofonicka  15. 8. 2014 20:26
No tak ja neviem, ja sice nemozem povedat, ze som mala stastie na chlapov (to prelomil az ten moj, ale to by bol tiez dlhy pribeh o stasti a nestasti), ale zase taky, co by ma chcel hned opriet, tak takeho som teda nestretla.. Teda - hej, jedneho, ale ked som dala najavo, ze nechcem, tak to neriesil a musim povedat, ze mam pocit ako keby som vtedy v jeho ociach stupla a boli sme este aj fajn kamosi

@PS102 u chalanov je to ine, mna sa napriklad uz kazdy pyta, kedy sa budem vydavat, kamosku jej babka stale lutuje, ze je stara diovka (ma 23) a tak podobne.. A ak zena nebodaj povie, ze nechce mat deti, tak je to ako keby mala lepru, pricom u chlapov je to brane normalne
14 
 fotka
hotaru  15. 8. 2014 20:31
@borovy začínať si nejak serióznejšie s niekým keď k nemu necítiš je asi ako kupovať si o 5 čísiel menšie nohavice do ktorých vieš že nikdy neschudneš ale rada si to navrávaš. zbytočne by len človek ubližoval tomu druhému a nechával ho na pochybách.
15 
 fotka
klaudiqaaa  15. 8. 2014 21:34
@12 keby idiotov tvojho kalibru trebalo dlho hľadať svet by bol krajšie miesto
16 
 fotka
piotra  15. 8. 2014 22:41
Ako toto je všetko super. Ja nemám vzťah a je pravda, že netlačím na pílu, na druhej strane si viem priznať, že za to z veľkej časti môžem ja. Proste nie vždy je chyba v tých druhých - hej, som ťažká povaha a čo? Človek tiež musí aj sám trošku vyzrieť na skutočný plnohodnotný vzťah A keď dokážem potlačiť, zbaviť sa istých svojich stránok tak viem, že to pôjde. Ak sa teda ešte stále bavíme o niečom serióznom a nie mesačných románikoch a podobne, na to je hádam (ne)vyzretý každý. Vlastne neviem na čo to sem píšem, len.. že nie každý chce každú za prvým rohom prehnúť. (a na druhej strane je očividné, že nie každej to vadí,číííže) Len som chcela, že netreba nad tým lamentovať. Amen.
17 
 fotka
tangerina  16. 8. 2014 00:13
18 
 fotka
kovu11  16. 8. 2014 00:28
Ja... Ja nemám slov. Na 100% v každom bode s tebou súhlasím. Neviem čo je to za dobu keď spolu chodia a olizujú sa už 12 ročný keď milovať nevedia. Keď sa ma niekto opýta to čo teba tak mu hovorím: Načo (v mojom veku) s niekým chodiť keď sa aj tak rozídeme? Som rád že aj niektoré ženy to tak cítia. Byť starší rozumieme si . Viem že v mojom veku muži myslia len na sex ale ja som asi vadný keď chcem lásku.
19 
 fotka
karbyhokonstanta  16. 8. 2014 00:34
Si pokazená, si divná, si obmedzená... Daj si facku ! ..
20 
 fotka
tasha5  16. 8. 2014 00:35
ja ked poviem ze nemam, tak pvoedia ze dobre naco si zrat nervy a ze mam cas nemusim sa do nicoho hnat, ale to hovoria uz vydate a zadane ked tak
21 
 fotka
obliviate  16. 8. 2014 00:42
ja som na tom tak isto
len to tajím
(pokial sa to dá)
pripádne sa tým otázkam prečo nikoho nemám vyhýbam tak že zvrhnem tému inam
pretože je to moja vec
a nemám rada ked sa ma na to niekto vypytuje

proste som ešte nestretla nikoho ku komu by som niečo cítila alebo ma vôbec nejakým spôsobom zaujímal a nechcem plytký vzťah

to radšej žiadny
a som proste rada sama
nemám pocit že niekoho potrebujem

bodka
22 
 fotka
utopia  16. 8. 2014 06:26
taký nie sú. ak sú, tak už nie sú.
23 
 fotka
nenaadamsova  16. 8. 2014 07:44
@karbyhokonstanta
aspon som sa presvedcila, ze mam pravdu. a viac chalanovi, ktory napise babe aby si dala facku nemam co povedat .
24 
 fotka
magnetnazeny  16. 8. 2014 08:57
@15 to hovori baba, co sa hada s kazdym na birdzi -,- zamysli sa nad sebou, ci nie je chyba v tebe
25 
 fotka
magnetnazeny  16. 8. 2014 08:59
A teraz sa vyjadrím ku blogu.., milá nenaadamsova preco ked hovoris, ze chces lasku a aby ta chalan lubil a nie len ta pretiahol, neskusis hladat aktivne chalanov a balit ich ?
26 
 fotka
madtwatterphd  16. 8. 2014 09:16
Preco nemas priatela?

Zeny sa delia na dve skupiny

1. Introvertky
2. Radodajky

Introvertky travia cas citanim knih alebo vysedavanim za netom nie su komunikativne a su totalne pasivne. Namiesto zivych ludi si pisu s podomnymi zufalcami cez internet. Mozno nemaju vhodne geny na rozmnozenie takze ich priroda chrani aby nemali deti.

Radodajky su krasne, komunikativne rady sa socializuju. Preto maju vela napadnikov a vystriedaju vela partnerov nakolko si maju z coho vyberat. Nakoniec narazia na niekoho s kym sa daju dohromady, zalozia si rodinu a maju s nim deti.
27 
 fotka
hoperpohroma  16. 8. 2014 09:18
@26 hej, viac skupin neexistuje. win tento koment
28 
 fotka
nenaadamsova  16. 8. 2014 09:20
@magnetnazeny . lebo som po 1. skareda, po 2. tucna, po 3. nizka, po 4. nie som ten typ co by balil chalanov, po 5. to neviem . cize aj keby som aktivne hladala a balila, iba by ma vysmiali. a nemyslim si, ze laska pride tak, ze predtym balim 10 chalanov a snad jeden sa aj chyti ako na udicu.
29 
 fotka
unwritten  16. 8. 2014 09:20
@26 wow. Tolko obmedzenosti pokope
30 
 fotka
madtwatterphd  16. 8. 2014 09:24
@unwritten si este mlada a neskusena, ked budes starsia pochopis.
31 
 fotka
nenaadamsova  16. 8. 2014 09:33
@MadTwatterPhD
ja nepatrim ani do jednej ani do druhej skupiny. kedze sa denne stretavam s mnozstvom ludi v praci s ktorymi sa rozpravam a som medzi ludmi celkovo priatelska a usmievava. to, ze mam rada literaturu neznamena, ze som totalny introvert a vydedenec z reality. len nemam potrebu stracat cas s muzmi s ktorymi to nema buducnost. mam ine priority v zivote a radsej si na skutocne stastie pockam. v tomto komente som len chcela poukazat na to, preco nemam chalana. nie, ze ronim denne slzy a idem vyskocit z okna, lebo som introvert a nemam chalana a "hladam ho kazdu jednu minutu cez internet". rozhodne NEPATRIM ani do jednej skupiny, ktore si tu vypisal. raz mi kamos povedal, ze to je preto, lebo kebyze ma aj nejaky chalan chce, tak ho svojimi nazormi a inteligentnymi slovami tak uzemnim, ze radsej ide za tou, co mu hned da. co ja viem...
32 
 fotka
cjubou  16. 8. 2014 09:50
podľa fotiek si celkom k svetu - a máš nádherné kukadlá

keď stretávaš len chlapov, čo chcú hneď sex, asi sa pohybuješ v nevhodnej spoločnosti..

a prepáč, ale nemôžem si pomôcť

@MadTwatterPhD - už pár dní si pri prečítaní tvojich príspevkov hryziem do jazyka a mám chuť ti vynadať do kokotov (ale snažím sa byť slušný), ale keď ty musíš byť priam turbokokot!
33 
 fotka
nenaadamsova  16. 8. 2014 09:58
@cjubou fiha, dakujem za kompliment. vsetko som tu cakala (vid, prvotriedneho ... ehm... @MadTwatterPhD ) ale kompliment od chalana nie. dakujem, ze si ma presvedcil, ze konam spravne, ked sa neprisposobim blbcom. sanka dolu .
34 
 fotka
madtwatterphd  16. 8. 2014 09:59
@nenaadamsova "kebyze ma aj nejaky chalan chce, tak ho svojimi nazormi a inteligentnymi slovami tak uzemnim, ze radsej ide za tou, co mu hned da. co ja viem..."

tak a uz vieme v kde je pes zakopany, si prilis nedostupna alebo sa na taku hras.

@cjubou ono je to celkom pochopitelne ak si sa nasiel v mojom prispevku

no nic idem ja... dneska som v praci.
35 
 fotka
cjubou  16. 8. 2014 10:05
rado sa stalo

@MadTwatterPhD
neviem síce v ktorom, ale keď to ty hovoríš, tak to musí byť pravda
36 
 fotka
nenaadamsova  16. 8. 2014 10:11
@MadTwatterPhD je velky rozdiel medzi nedostupnou a vedomou si spravnych nazorov a hodnot. ja sa nemusim hrat. ver, ze som clovek, ktory sa na nic nehra a povie si svoje, lebo proste taka som. a radsej budem sama ako sa pchat do riti niekomu ako si ty a davat kazdemu chalanovi, len aby som s niekym bola. za to mi takyto muzi nestoja . ani za snahu.
37 
 fotka
madtwatterphd  16. 8. 2014 10:27
@cjubou chapem ze ked zufalcovi dojdu argumenty tak sa znizi na argumentaciu ad hominem.

@nenaadamsova mne sa nemusis nikam pchat nie si moj typ, ale urcite sa najdu taki ktorym sa pacis.

nazory a hodnoty? ak myslis zapadne moralne hornoty tak to je vymysel nasej chorej spolocnosti. ktorej nevadi ked ludia proti sebe vedu vojny a zomieraju v nich nevinni ludia, alebo ked ludia nemaju co jest, nevadi im egoizmus, konzum, nenavist, ale vadi im ked ma niekto sex s kym chce a kedy chce. nevadia im krvaky ktore sleduju male deti, ale ked je vo filme nahodou bradavka, vagina, faker, alebo marihuanova prichadza tvrda cenzura. to je ta nasa zvratena zapadna "moralka" obmedzuje to co je pekne a prirodzene a propaguje to co je chore a zvratene. a potom ze preco je na svete tolko zla...
38 
 fotka
cjubou  16. 8. 2014 10:37
@MadTwatterPhD
dôjdu argumenty? toto je tuším prvý raz, čo som na teba vôbec reagoval (oprav ma, ak sa mýlim). Reakcia bolo taká preto, že ťa podľa vyjadrení považujem za človeka, s ktorým nevidím zmysel diskutovať, buď si to čo som napísal, alebo trolluješ. A za zúfalca sa nepokladám. Bodka.
39 
 fotka
nenaadamsova  16. 8. 2014 10:39
@MadTwatterPhD
pozri, tento clanok hovori o vztahu medzi zenami a muzmi. uplne si odbocil od temy. nechces este pisat o Afrike? a ver, ze ja som ta posledna, ktorej by si mal kazat o zle spolocnosti. denne sa staram o ludi.
40 
 fotka
madtwatterphd  16. 8. 2014 10:49
@nenaadamsova ono to spolu suvisi howgh
41 
 fotka
alohomora  16. 8. 2014 11:00
nie si divná, ani pokazená len si stoj za svojimi názormi a keď nájdeš chlapa, ktorý sa s nimi stotožňuje, tak to bude krásny vzťah! ja sa tiež do žiadneho vzťahu nehrniem, však mám časuuu ale jednoducho sa mi nepáčia vzťahy, ktoré ľudia majú len preto, aby mohli povedať, že nejaký majú .. alebo čo budem baliť niekoho cudzieho, keď ten vťah bude len o fyzických sympatiách ? páčia sa mi vzťahy, ktoré prerastú z priateľstva
42 
 fotka
alohomora  16. 8. 2014 11:01
omg, koľkokrát som použila slovo vzťah to by nebolo na jednotku zo slohu (len tak odveci)
43 
 fotka
fergie1581  17. 8. 2014 15:40
Super napísané..ja som na tom tak isto..a som rada že existujú také baby ako som ja .budem rada ak mi napíšeš..rada by som sa zoznámila s niekým takým "divným" pre tento svet a môžme o tom pokecať
44 
 fotka
fergie1581  17. 8. 2014 15:42
@obliviate Je nás takých viac ..som rada že existujú aj ďalšie také baby..bola by som rada keby si mi napísala..rada sa zoznámim s takými ďalšími "divnými" dievčatami a môžeme o tom pokecať
45 
 fotka
mariquittka  19. 8. 2014 22:07
Som na tom rovnako
46 
 fotka
likjul  19. 8. 2014 22:15
Mňa keď sa pýtajú, či mám frajerku, tak odpoviem, že mám čas. Ako odpoveď dostanem, že mám pravdu a je pokoj.
47 
 fotka
niktozaujimavy  19. 8. 2014 22:37
ono to nieje o tom ze ma niekto nazor ako iny, s tvojho co citam je jasne preco nemas chalana. Ked sa pozriem dozadu tak si mozem povedat ze to stalo za to, bit sa hrude ja som panna a blanu mam aj za usami v 30 by bolo asi dost smutne, ani nevies o co prichadzas vsak zijes len raz nas5 to uz nevratis cize je to hlupi nazor. treba si uzit a potom sa usadit, pretoze vacsina takych je naopak najskor sa usadit a potom si uzivat a preto je dnes tolko rozvodov. Ja si neviem predstavit ako sa mozes citit ked ides niekam a na lavicke sedia dvaja a maju sa radi alebo take sviatky ako valentin, nezazil som neviem ale je mi fakt luto takych ludi a to myslim vazne. teraz neriesim len pohlavie ale pohlad ako taky. Je to smutne ale zas sto ludi sto chuti. Prajem ti aby si zazila lasku aku si prajes a ked len spolovice aku mam ja tak mas vyhrate mozes mi verit.
48 
 fotka
nenaadamsova  20. 8. 2014 08:12
@niktozaujimavy preco si myslis ze ked nemam chalana a pravidelny sex, nebozkavam sa kazdy den, ze si neuzivam zivot? kazdy ma vlastne nazory a kazdy si svoj zivot usporiadava podla svojich predstav. a zalubene pariky ma netrapia. len im drzim palce, nech je to naozaj laska. valentin? pokial nemam lasku ako som hore napisala, tak ani nevnimam, ze taky den je. naco?
49 
 fotka
niktozaujimavy  20. 8. 2014 09:40
@nenaadamsova nikde som nenapisal sex pozor nevkladaj mi nieco take do pismen , ked si takto spokojna tak potom co sa stazujes? precitaj si s5 co pises a pochopis ze povaha je jeden z dvovodov, pretoze sa len obhajujes a alibizujes a odôvodnujes preco to tak je, ked si spokojna sama a chces si to obhajit, tak naco sa pitas? Chces aby ti vsetci potvrdili ze mas pravdu a ze dobre robis? tak ked takto to kazdemu co ma iny nazor vysvetlis tak sa ta pitat nebudu nie? ale tebe to podla mna asi vadi. Ono musis respektovat aj to ze ma niekto iny nazor ako ty, ako ja tvoj ze si stastna tak naco to riesis? Mne je proste luto ludi co su sami a nemaju partnera, horsie je ze takych tu v okoli poznam a je mi smutno nic viac.
50 
 fotka
nenaadamsova  20. 8. 2014 10:47
@niktozaujimavy kto povedal ze nechcem partnera a samej mi je dobre? ja hovorim, ze chcem partnera s ktorym to bude mat zmysel. nie hocikoho aby som na valentina mala komu umelo vyznavat lasku. o to mi slo.
51 
 fotka
sushivo  20. 8. 2014 10:54
bacil do lekarne to some este nepocula
52 
 fotka
sushivo  20. 8. 2014 10:59
inak to, ze keby ta nejaky chalan chce tak ho uzemnis inteligenciou a rozumom a preto pojde za inou...to je chore. ved logicky ked ta niekto chce, tak kasle na ine veci a proste ta bude chciet, az kym ta nedostane no nie? ved to ani nie je normalny chlap ale nejakz chmulo co sa necha takto odradit.
53 
 fotka
viktor7  20. 8. 2014 11:00
@laco92 más pravdu! Dole klobukom presne si napísal to čo som chcel ja!
54 
 fotka
pappkin  20. 8. 2014 11:05
nieže nemáš chalana, to oni nemajú teba!
55 
 fotka
nenaadamsova  20. 8. 2014 11:17
@pappkin jezis dakujem.
56 
 fotka
niktozaujimavy  20. 8. 2014 11:35
@nenaadamsova to stvojich slov vyslo, tak to posobilo ked som cital ked si obhajovala ze ti je dobre aj samej, aj to je hlupost lebo nikto nieje sam ci uz rodina priatelia cize aj to som hlupo napisal. len to tak posoby smutno nic ine. nie vzdy clovek najde presne to co chce je to o kompromisoch, vsak daj vediet ked najdes niekedy treba polavit a nie ist do extremov, lebo nikto nikdy nevie ci to je prava laska a na cely zivot preto sa skusa, moze to vyjst na prvy krat ale aj nemusi ale kto neskusa ten nezisti, niekedy sa aj popali a co. moja mi povedala ze nikdy nechcela blondaka a uz vobec nie fajciara a dnes by ma nevimenila ani za nic a ja tiez, slovo laska je skor pocit ale zeby hned na pohlad povies to je moja laska a aj z druhej strany by bolo to iste to je mala pravdepodobnost ale nie nemozne. Preto by ma zaujimalo ze ako zistis ze je to laska ked nebudes skusat? laska sa da aj dosiahnut pokial nieje na prvy pohlad a to od spravania, pozornosti, pochopenia, spolocnych zaujmov, pomoct ked treba, byt oporov, podelit sa o stastie, a kopec ineho a nakoniec zistis ze si ochotna cokolvek spravit pre partnera a to uz bude laska ked nebudes vediet zit bez toho druheho, no ale aj sex k tomu patri aby som nezabudol
57 
 fotka
niktozaujimavy  20. 8. 2014 11:39
@nenaadamsova ps: nikde nepisal nik ze musis s kazdym skusat cez postel vsetko, a hlavne nesud vsetkych podla par nadrzancov, takym by som sa ja vyhol.
58 
 fotka
nenaadamsova  20. 8. 2014 13:01
@niktozaujimavy podla mna nie je vztah o skusani. je to o vzajomnom spoznavani z ktoreho neskor vznikne vztah.
59 
 fotka
niktozaujimavy  20. 8. 2014 13:11
@nenaadamsova aj aj. Ked sa pozriem na otázku prečo nemáš chalana je podla mňa odpoveď jasná, keď vynechám čo som písal ja a aj ty, tie omáčky okolo tak je to kvôli tebe problém je v tebe chovanie zásady atď. asi tak, dúfam že ma neukameňuješ lebo škaredá niesi ale niekdy to nestačí, ale aj spoločnosť v ktorej sa človek pohybuje.
60 
 fotka
niktozaujimavy  20. 8. 2014 13:20
@nenaadamsova a ešte keď píšeš že to nieje o skúšaní, tak ako by si to nazval? či ty hneď budeš vedieť že to láska poprípade na cely život, však to nemá logiku, to je o skúšaní niekomu to klapne niekomu nie, ale toto nebudeš nikdy vedieť dopredu pretože to nevie nik.
61 
 fotka
nenaadamsova  20. 8. 2014 13:25
@niktozaujimavy sorry, ale radsej budem kvoli mojej povahe sama ako byt s clovekom, ktory sa na nieco hra a "skusa" to so mnou. to co ma akoze byt? ruleta? skusa sa oblecenie ci sadne. nie vztah.
62 
 fotka
peculiar  20. 8. 2014 20:46
@28 "lebo som po 1. skareda, po 2. tucna, po 3. nizka"

myslim ze toto je ovela vacsi problem ako to, ci mas alebo nemas partnera.

mala by si sa zacat mat rada (aj ked sa to lahsie pise ako robi). potom pride aj "ten pravy". ani nebudes vediet ako.

samozrejme @MadTwatterPhD zase len trolluje, vidiet svet ciernobielo je zrejme charakteristicky rys jeho osobnosti

stat si za svojim nazorom je v poriadku, akurat je podla mna potrebne mat na pamati, ze nikto sa nebude spravat presne tak, ako si to vysnivas a vztah vyzaduje vela kompromisov z oboch stran
63 
 fotka
madtwatterphd  20. 8. 2014 21:10
@peculiar zijem zivot aky si ty nevies ani predstavit robim veci na ktore by si nemala zaludok a robim ich z radostou a laskou. poznam ludi akych ty v zivote nestretnes a ktori su na mojom leveli alebo este vyssie ty nechapes o com pisem lebo v porovnani so mnou mas chabe zivotne skusenosti si stale na jednom mieste zatial co ja zijem naplno bez pravidiel bez moralky a podobnych sraciek jedine co ma pohana dopredu je neutichajuca tuzba
64 
 fotka
carpathian  20. 8. 2014 21:14
@MadTwatterPhD netusim kto si, ale asi trepes picoviny, ked sa potrebujes na nejakom birdzi chvalit tym, aky mas nepredstavitelne zaujimavy zivot
65 
 fotka
peculiar  20. 8. 2014 21:19
@MadTwatterPhD ale daaarlin, ved ja ta len podpichujem, neber si to tak osobne

podla mna uprednostnujes povrchne vztahy, pretoze mas strach zo skutocnej blizkosti, pustit si niekho k telu, doverovat mu, ukazat mu, aky naozaj si. a dalsich x veci, ktore by boli na samostatny clanok.

ale to vies najlepsie ty sam
66 
 fotka
madtwatterphd  20. 8. 2014 21:23
@Carpathian preco by som trepal? Jedine co ludi brzdi v rozlete su moralne zabrany a debilne spolocenske konvencie ktore boli vymyslene na ovladanie tupeho stada. ja si robim veci podla seba nemusim byt sucastou stada a je mi fajn. Stado je tu na to aby sluzilo takym ako som ja.
67 
 fotka
madtwatterphd  20. 8. 2014 21:29
@peculiar nemam strach len si vyberam ine typy zien ale to je na dlho keby niekto poznal moj zivot mohol by o tom natocit velkofilm asi raz napisem autobiografiu.
68 
 fotka
carpathian  20. 8. 2014 21:38
@MadTwatterPhD Ja robim veci zasadne podla druhych, ovlada ma Dzurinda... ok idem sa zaradit. Bé-ééé
69 
 fotka
niktozaujimavy  20. 8. 2014 21:49
@nenaadamsova však aj si bez, ono pýtala si sa odpovedám aj keď nie konkrétne mňa. možno som zle napísal že skúša ale nikdy nevieš čo bude, ale tiež som toho názoru ako ty ze radšej nech sú taký ľudia sami a potom po rokoch zistia čo všetko im prešlo pomedzi prsty.
70 
 fotka
madtwatterphd  20. 8. 2014 21:50
71 
 fotka
mix  27. 8. 2014 05:00
Och cmon ľudia? Blog mesiaca? Si robíte srandu nie? Znie to ako by si pomýlila birdz s inzertnou zoznamkou.
72 
 fotka
demoniqangel  27. 8. 2014 09:26
@mix Ked si to tak vezmes, aj ja som si raz pomylila birdz s inzertnou zoznamkou, a tiez bol v nejakych topkach (hoci neviem ci mesacnych) ...a pozri co z toho vzniklo
73 
 fotka
hetfield  27. 8. 2014 09:36
možno máš moc vysoké nároky,čím nechcem povedať aby si sa dala dokopy s prvym čo sa ti prihovori
74 
 fotka
nenaadamsova  27. 8. 2014 16:41
@mix ako zoznamka to urcite nie je napisane. je to blog pod oznacenim UVAHA, tak ak sa ti to nepaci, tak to necitaj.
75 
 fotka
mix  29. 8. 2014 00:44
Och, krásny argument Pozri, teraz sa dokonca ani nejdem oháňať vecami typu - mám právo na názor. To je sprostosť, môj názor nemusí nikoho zaujímať. Ako autorka by si ale možno mala počúvať práve ľudí, ktorým sa niečo na tvojej práci nezdá. Ale whatever, tvoja vec.
76 
 fotka
nenaadamsova  30. 8. 2014 16:06
@mix 100 ludi, 100 nazorov. a prave preto, ze moj nazor je takyto, ma ten tvoj nezaujima. a ani kritikov. nie je to literarne dielo. je to moj postoj k danej veci. a ten sa nezmeni. preto mi netrha zily, ze s tym niekto nesuhlasi. jeho vec a citat to nemusi.
77 
 fotka
johnysheek  23. 5. 2016 00:56
chcel som napisat nieco ine.. ale inzeraty v katnov su povacsine "priania k vyrociam alebo info o umrtiach" .. nepodavaj si ho tam

ale inak.. wau..
Napíš svoj komentár