V posledných dňoch sa pozastavujem nad mentalitou-zmýšlaním ľudi.Prekvapujú ma milo,že dokážu uvažovať lepšie ako ,,opice" no nájdu sa aj výnimky pri,kt. uvažujem či je možné to čo povedali i ako sa zachovali.
Obyčajné príklady bežného dňa: Závisť(Ľudia sú natoľko závistliví až zachádzajú do extrémov.) Napríklad-žena ,kt. nemôže mať deti sa stretne s kamarátkou ,kt. práve čaká dieťa.Je natoľko zaujatá ,že je schopná jej nahovoriť,že bude iste choré a možno ani nezvládne pôrod.Alebo.Nedaj bože oznámite kamarátovi/kamarátke,že máte novú prácu,vysoký plat a získate aj firemné auto.Reakcia?Začnú nám nahovárať,že aj tak tam dlho nebudeme pretože znižujú sa stále stavy vďaka hospodárskej kríze,že vlastne ani kvalifikáciu nemáme takú aby sme tam boli a šéf na to rýchlo príde (samozrejem sú aj prípady,kt. idú aj ďalej v tomto) , ,,prídu" na to,že vlastne oni by sa oveľa lepšie hodili na post manažéra,či inej práce o ktorú stojíte.
Nedávno som si túto vlastnosť všimla aj na jednodhuchom príklade.
Jeden párik a jedno zatrpknuté dievča:
Bežný priklad je,že ak máte niekoho pri sebe koho strašne milujete,nájde sa veľa ,,prajných" ľudí čo vám začnú nahovárať,že vás iste podvádza (pretože ich partnery/ky podvádzali-vlastnou hlúposťou), že ak odíde napr. na Vysokú školu iste už váš vzťah ochladne a ako argument?Lebo každý kto bol viac než mesiac/dva bez seba,že neboli spolu každý deň iba cez víkend im to stroksotalo.Ale mňa zaujíma kto sú tí ,,každý"? Ľudia,kt. nebojovali o lásku,ľudia,kt. bola práca či niečo iné prednejšie? My ľudia máme zlú vlastnosť,že ak sa niekomu stane niečo zlé a opakuje sa to,je to už tendencia.
Posledný príklad čo si všímam je žiarlivosť/nedoprajnosť:
Absolutne banálny príklad je,keď vy máte spokojný život a niekto iný nie.Vy máte čo chcete pretože ste na sebe pracovali no iný vysedáva doma a čaká,že všetko mu príde ,, naservírované" ako raňajky od mami!
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.