Dnes (6.9. 2010) som chcel využiť posledný deň môjho ospravedlneného voľna návštevou lekára, pretože ma už dlhší čas asi následkom zranenia pobolieva v kolene. Vybral som sa mojej obvodnej lekárke, ktorá ma po prezretí poslala na ortopédiu.
Keď som dorazil k spomínanej ambulancií, som už zo svojich predchádzajúcich návštev vedel, že ma čaká dlhý rad plný dôchodcov, mamičiek s bábätkami a zopár ludí so zlomeninami. Usadil som sa a čakal som.
Hodinu...
dve...
tri... (práve skončili ordinačné hodiny )
Keď sme v čakárni zostali len 3 chalani vyšla sestrička a tak som ju poprosil nech nás ešte pán doktor zoberie. Zobral...
Išiel som ako prvý a hneď som to oľutoval. Pán doktor bol nevrlý, pretože pracoval cez čas... Pri opisovaní príčiny zranenia mal pár nepríjemných poznámok. Tak som začal argumentovať, slušne, vychovane.
Ortopéd mi skákal do reči a manipuloval mi s nohou akoby bola mŕtva. Celkom ma dostali poznámky ako napríklad ".. ty nie si akútny prípad! okrádaš ma o čas!.. " alebo " ...tak ty si sa rozhodol sem príjsť a preto ja nemám ísť na obed? " nehladiac na to, že som pacient a on je viazaný hypokratovou prísahou.
Ja som čakal 3 hodiny a on má problém odoprieť si 4 minúty kým ma vyšetrí. Fakt to netrvalo viacej... A to sme mali ešte zopár výmien názorov počas mykania a trhania mojou úbohou končatinou.
A aké ponaučenie z toho plynie? Ak ste pacient a oproti vám stojí zúrivý vyhladovaný ortopéd, radšej počas komunikácia hovorte, že má pravdu doktor. Budete vyšetrení za 3 minúty.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.