1. Urobte si to podľa seba, nech už sa tým myslí čokoľvek
„Videla si tú babu v tej reklame, jak sa tam pred zrkadlom machlí jak taká kraslica? Ja by som ani na ulicu tak nevyšla a nie, že do reklamy.“
„Miláčik, videla si tú reklamu, kde manžel príde domov a ani si nevšimne milenca v skrini? To sa fakt môže stať len v reklame.“
A slogan je Urobte si to podľa seba. To, že T-mobile rád používa stratégiu viaczmyselných sloganov, si nie je ťažké všimnúť. Škoda len, že občas im ten druhý zmysel trošku krýva alebo tam vlastne nie je. V tomto prípade už fakt musím príliš komplikovať, aby som došla na to, čo nám chceli vlastne povedať. Asi, že títo ľudia sa správajú veľmi relatívne a keď ide o vás, máte si to zariadiť podľa seba bez ohľadu na ostatných, pre vás to môže platiť inak. Stavím sa ale, že mnohým ľuďom to nedošlo. Mne to pripomína škrabkanie si ucha okolo hlavy, naviac vyvolávajúce otázku, či tu fakt niečo svrbelo, alebo proste len nebolo do čoho pichnúť.
2. Načo by si ty bola v reklame na šampón, veď nemáš na to vlasy.
Je nutný nejaký komentár?
3. Prepáčte, to s kým bankujete, že máte bankový účet a na ňom peniaze?
Chúďa pani má pokazené auto. Našťastie má ale finančnú rezervu. Druhý pán práve splatil pôžičku. Na tieto informácie reagujú spoluobčania prekvapene, akoby sa jednalo o zázrak. Však ako by sa človeku mohlo podariť mať zásobu peňazí alebo niečo splatiť, ak nie vďaka super banke? O chvíľu sa určite dočkáme pokračovania: chlapík oznámi, že po tridsiatich rokoch splatil hypotéku a kamarát sa ho opýta, s kým to bankuje, že ju vôbec splatil. (Mimochodom, bývalá spolužiačka vymyslela slogan pre Obludu: S kým punkujete?)
(a nikdy nenapíšem nič zmysluplné a asi sa s tým budem musieť zmieriť a priživovať sa takto aj naďalej)
Blog
7 komentov k blogu
1
galinka
7. 2.febuára 2011 00:31
"škrabkanie si ucha okolo hlavy" ?
2
neznasam reklamy...ale paci sa mi jedna co chodi teraz v telke : ´´a co je to ta lema???´´ toto je celkom srandovne...
ale male hovno vianocka ci cigana dedeho by som najradsej zabil...
nechapem preco my mame tak nudne a trapne reklamy a v zahranici maju niektore fakt dobre reklamy...
ale male hovno vianocka ci cigana dedeho by som najradsej zabil...
nechapem preco my mame tak nudne a trapne reklamy a v zahranici maju niektore fakt dobre reklamy...
3
(ani as nepokús napísať niečo iné ako toto. kto by to mal potom čítať )
4
a vetu v 2.bode dopln este o to adelkine iritujuce "hej?" (ach)
5
dobre, ale kratke... skoda len, ze tie reklamy su vskutku coraz stupidnejsie a my to len papkame a papkame. a fakticka na zaver - hovori sa "pokojne", nie "kludne"
7
ja viem, že tu sa riešia tie zlé reklamy..ale len tak pomimo mne sa páči tá na croissant 7 days! najprv nie, nie, nie, potom áno, áno, áno
Napíš svoj komentár
- 1 Tomasveres: Motivácia je nezmysel
- 2 Protiuder22: Oheň
- 3 Hovado: Opäť som späť
- 4 Hovado: Prečo ľudia kričia
- 5 Hovado: Zopár myšlienok
- 1 Mahmut: O tých, ktorí na zemi zostanú a tých, ktorí z nej musia odísť
- 2 Tomasveres: Motivácia je nezmysel
- 3 Protiuder22: Oheň
- 4 Hovado: Opäť som späť
- 5 Hovado: Prečo ľudia kričia
- 6 Hovado: Zopár myšlienok
- 1 Soyastream: Októbrová
- 2 Mahmut: Kritický pohľad na Halloween a sprievody strašidiel
- 3 Dezolat: Pribehova hra o susedskej vojne. chatgpt. na pokracovanie.
- 4 Soyastream: Novembrová
- 5 Mahmut: O čítaní z oblakov a o premenách foriem Pravdy
- 6 Mahmut: O tých, ktorí na zemi zostanú a tých, ktorí z nej musia odísť
- 7 Dezolat: Test hrania textovej hry s AI friends & Fables
- 8 Tomasveres: Motivácia je nezmysel
- 9 Protiuder22: Oheň
- 10 Hovado: Opäť som späť