Ruka v ruke
Ja a ty
Navždy spolu
Naveky

V dobrých časoch
A i zlých
V časoch smútku
Nádejí

Skočme spolu
z konca sveta
Šťastní, živí
Krásna veta

Milujem ťa
Ty mňa tiež
Poznáme sa
Naspamäť

"Venujem dievčine s nickom @lenuska175

 Blog
Komentuj
 fotka
lenuska175  28. 3. 2010 20:53
Ďakujem,nádherne krásne
 fotka
corvuscorax  28. 3. 2010 20:55
fiiiha
 fotka
emulienkaa  28. 3. 2010 20:56
uuuu... wuaw.. co viac dodať..
 fotka
hajzelodkosti  28. 3. 2010 20:57
tebe nesibe nahodou uz? Ako nic prosti tvojmu crevu, ale pride mi to vsetko take umele, neprezite a nasilu.
 fotka
bonita  28. 3. 2010 20:59
v podstate suhlasim so @4-kou
 fotka
e12  28. 3. 2010 21:41
@hajzelodkosti ale no ták, nemôžeš tak hovoriť, veď má čestný titul Birdzovský literát



ale aj tak je v jednoduchosti krása
 fotka
sarah_whiteflower  12. 4. 2010 17:09
@hajzelodkosti Tam nejde o črevo Idem tak skôr o to, že každý píšeme svojím spôsobom. Endre proste píše jednoducho a je to jednoducho pekné a pre každého pekne pochopiteľné... na druhej strane napr. taká ja píšem strašne komplikovane svoje básne a potom to občas vyznieva až smiešne



Každý máme niečo do seba... keď sa ti niečo nepáči, tak to proste nečítaj... Myslím si, že autor určite mal svoj rozum a dôvod, prečo to takto napísal... isto to nebolo iba "tak z nudy"...

- - - - - - - -

Vladino, pekné to bolo Jednoduché, ale pekné ako bežne. Trochu by som to ale rozvila... tak teda zase 4* Prijala by som ešte strofu-dve alebo tak
 fotka
hajzelodkosti  12. 4. 2010 17:45
@sarah_whiteflower precital som a nadalej citat budem. Proste sa mi to nepaci a ako som napisal: umele, neprezite a nasilu.
 fotka
uglylaw  12. 4. 2010 18:05
Nemám rada romantické,zamilované básne,ale táto sa mi páči.

V jednoduchosti je krása.



@hajzelodkosti



Nemám čo dodať ku komentu @sarah_whiteflower ,niekedy by nezaškodilo potlačiť ego a uvedomiť si,že aj napriek tomu že v dnešnej dobe je veta "Každí iní..." pre väčšinu nepodstatná ešte stále má všeobecnú platnosť,čím som chcela povedať,že vyjadrovanie pocitov do písmen je tak subjektívne ako napríklad tvoja stoka
10 
 fotka
hajzelodkosti  12. 4. 2010 18:10
@uglylaw ako nechapem stale o com tu debatujeme. Proste sa mi to nepaci a bodka. Napisal som jednoducho svoj nazor a vy to tu rozoytvavate ako keby som ho mal zabit. Tu nejde o ziadne ego, ale iba o to ako jeho tvorba proste vnimam.
11 
 fotka
uglylaw  12. 4. 2010 18:15
@hajzelodkosti



Debatujeme tu o všeobecnej subjektivite. A to že sa tí to nepáči ti nikto neberie,lenže ty si k svojmu komentu hodnotenie tejto básne dodal aj " tebe nesibe nahodou uz?" , čo už imho nebolo vyjadrení názoru,ale škatuľkácii.

A až príliš to súvisí s egom,začni si rozkladať a uvedomovať pojmy,a potom pochopíš.



A chcem len ešte dodať,že je pre mňa viac ako fascinujúce že 21ročný chalan v dnešnej dobe (nenávidím toto slovné spojenie!),dokáže písať niečo tak umelecké,klobúk dole
12 
 fotka
hajzelodkosti  12. 4. 2010 18:23
@uglylaw ta veta hovorila o jeho enornom pluvani zalubenych, romantickych blogov rychlostou orkanu. Nemam nic proti romantike. Po precitani v tom vidim, ze to je umele, neprezite a nasilu. Musim sa opakovat.
13 
 fotka
uglylaw  12. 4. 2010 18:27
@hajzelodkosti



Mne je zďaleka jedno čo v tom ty vidíš,ja ti len hovorím,že niekedy by si mal byť prestať taký múdry a uvedomiť si,že ľudia sa na tých Tvojích kvázi všestranných vedomostiach smejú.
14 
 fotka
hajzelodkosti  12. 4. 2010 18:34
@uglylaw ja sa zas smejem na tomto. Ake som ako vedomosti ukazal v tom prispevku? Ked sa smeju, nech mi to povedia, napisu. Absolutne ma ludia netrapia, ani co si myslia, ano to ze sa mi smeju. Kazdy sa vie smiat za rohom, kde ho nikto nevidi. A ked niekomu pridem taky smiesny nemusi so mnou komunikovat. Bohuzial moje vsestranne vedomosti su vcelku dobre. Bohuzial.
15 
 fotka
sarah_whiteflower  12. 4. 2010 18:51
@hajzelodkosti opäť raz, tentoraz ja, musím súhlasiť s @uglylaw



A ja sa ti budem smiať aj verejne Veľmi sa ti smejem, pretože si musíš dokazovať, že ty si "niekto", na tom, že dorážaš na zem niekoho iného. Je to veľmi úbohé Áno, presne ako bolo už povedané, ty si nevyslovil svoj názor, ale úplne odporne a hnusne zaškatuľkoval niečo so šibaním.



Nešibe tu skôr tebe? Skús sa nad tým trochu zamyslieť. A mimochodom - ak by tie Vladkove veci boli tak neskutočne zlé, ako ty hovoríš, asi len ťažko by mal 80 fanúšikov, zatiaľ čo ty 37, alebo ja 34... čo myslíš?
16 
 fotka
hajzelodkosti  12. 4. 2010 19:01
@sarah_whiteflower uz si sa vypisala? Ak hej, je super, ze mas svoj nazor i ked doteraz nechapem tu reakciu na moj nazor. Resp. neviem naco si zacala rozpytvavat moj nazor. Je iba moj a navzdy bude a budes ich citat este X. Som rad, ze mam o fanusika naviac
17 
 fotka
keuska  12. 4. 2010 19:09
@sarah_whiteflower nemyslim, ze kvalita pisania alebo skutocny talent sa da merat poctom fanusikov na mladeznickom portali
18 
 fotka
sarah_whiteflower  12. 4. 2010 19:11
@keuska Okej, v poriadku, možnože sa tým nedá merať na sto percent. Ale minimálne čosi o zaujímavosti písania to asi bude ukazovať, nie? Rozhodne by som nepovedala, že to absolútne s tým nesúvisí...
19 
 fotka
keuska  12. 4. 2010 19:20
@sarah_whiteflower myslim ze je to dost diskutabilne, ja by som skor povedala ze to svedci o tom, ze je to atraktivne citanie pre velku skupinu ludi na tomto portali, to je cele..
20 
 fotka
sarah_whiteflower  12. 4. 2010 19:26
@keuska Toto, čo tu predvádzame, je z veľkej časti podľa mňa slovíčkárenie, Katka. Koniec koncov - atraktívne čítanie neznamená istú formu dobrého čítania? Proste, ideme iba po detailoch...



Nič to proste nemení na tom, že hajzelodkosti to mohol okomentovať aj inak a nevznikol by z toho konflikt hovoriaci o tolerancií voči mnohorakosti bloggerov
21 
 fotka
keuska  12. 4. 2010 19:31
@sarah_whiteflower ja si nemyslim ze je to slovickarenie a presne o tie detaily ide, ale dobre, toto vlastne aj tak nema vyznam
22 
 fotka
fragile.  12. 4. 2010 19:32
No aj Novy Cas je atraktivne citanie pre velku skupinu slovenskeho naroda
23 
 fotka
uglylaw  12. 4. 2010 19:44
@keuska



Zatože jeden exot ktorý si stále mastubuje na svojom egu tvrdí,že táto báseň je zlá to má automaticky znamenať že to tak je?
24 
 fotka
uglylaw  12. 4. 2010 19:44
*masturbuje
25 
 fotka
keuska  12. 4. 2010 19:52
@fragile take nieco som tym chcela povedat

@uglylaw skor by som povedala ze si tu honia ego vsetci tito "spisovatelia", ktori sa tu navzajom podporuju v tom aki super a to neustale vzajomne utvrdzovanie sa v tom aki su namakani ich drzi na tej urovni na ktorej su.. ked im da niekto negativny nazor alebo konstruktivnu kritiku tak uz je tu hned za kokota, ktory nevie co je to dobra literatura a ktory je zaujaty a neviem co vsetko este... nechcem nikomu brat jeho sny nadeje ci hobby, kludne si piste ale ved to co tu niekedy predvadzate je uplne chore(tym neoslovujem teba uglylaw lebo som ta az do tejto chvile neregistrovala)
26 
 fotka
hajzelodkosti  12. 4. 2010 20:00
@sarah_whiteflower komentovat si mozem co chcem a ako chcem. Ja ti tiez nediktujem co mas ako komentovat. A konflikt si tu zacala vyvolavat ty. Ako som pisal a dam ti to pre istotu do uvodzoviek aby som ti to zvyraznil "bol to moj nazor". Ako som napisal, ja proti jeho tvorbe nic nemam, len mi vadi a pripada mi to: umele, neprezite a nasilu.



Chapes to? Alebo sa len robis taka nechapava?
27 
 fotka
uglylaw  12. 4. 2010 20:20
@keuska



No ak to nebolo namierené na mňa,v tom prípade nemám výhrady,pretože ja osobne neviem,ako to prebieha,lebo nejakú tú báseň alebo blog si prečítam raz za polstoročia,no vyslovene mi lezú na nervy škatuľkujúci ľudia,ktorí si svojími svetovými komentármi nerobia nič iné len honia ego.

Ja už som povedala,že absolútne nemám nič proti tomu,keď si niekto vyjadrí svoj názor,veď keby som aj mala,vtedy by som škatuľkovala ja.Preto absolútne beriem názor @hajzelodkosti -a, len je podľa mňa dostatočne jebnuté,keď si niekto prečíta jednu báseň a tak veľavýznamne skomentuje že "tebe nesibe nahodou uz? "
28 
 fotka
sarah_whiteflower  12. 4. 2010 20:26
@keuska @hajzelodkosti Tak ako sa tu už povedalo, nemá to význam.



A Katka, je veľmi super, že mi moje hobby neberieš, pretože mi dosť pomáha sa odreagovať Nie každý nutne musí byť totálne úžasný spisovateľ s ambíciami dostať sa do najvyšších literárnych kruhov a tak podobne Myslím, že na Birdzi je nás takých viac, čo píšeme naozaj iba pre zábavu a preto, že nás to baví...
29 
 fotka
hajzelodkosti  12. 4. 2010 20:28
@uglylaw zavinam pochybovat o tvojom IQ. Povedal som snad, ze som tie predtym necital alebo necitam tie potom?



Zjavne mas z toho ega komplexy resp. asi ziadne nemas. Neviem. Ale uz si najdi poriadny argument preco vlastne pises to co pises lebo mam dojem, ze nemas ani sajnu preco.



Podla mna je zas jebnute, ked mi niekto povie, ze som exot co si honi svoje ego. Takze sme na rovnakej lodi. Nekritizuj to co robis aj ty sama
30 
 fotka
keuska  12. 4. 2010 20:37
@sarah_whiteflower ja si zasa myslim, ze vo svojom poslednom tvrdeni nie si uplne uprimna
31 
 fotka
keuska  12. 4. 2010 20:37
+fakt to nechcem rozvijat do dalsej vasnivej megadiskusie a mozno by som to takto aj rada uzavrela
32 
 fotka
uglylaw  12. 4. 2010 22:03
@hajzelodkosti



Zabil si ma



Tieto tvoje svetonázory ma dokážu rozosmiať aj o polnoci.Prepáč,bejbe,ale nedokážem zastierať.

Keby som bola taká naivná a sprostá,a ako-tak nepoznala tvoe reakcie,možno by som si dala tú námahu rozpisovať tu všetko ešte raz,ale žiaľ,poznám ťa,a dopradu viem že to má záporný význam.
33 
 fotka
uglylaw  12. 4. 2010 22:04
A týmto som skončila.
34 
 fotka
hajzelodkosti  12. 4. 2010 22:07
@uglylaw ty ma poznas?? No dobre to iste ale vsak porozpravaj si
35 
 fotka
ygor  12. 4. 2010 22:09
A ja súhlasím s @hajzelodkosti , po štylistickej stránke tá báseň fakt výnimočná nie je- to ale neznamená že v budúcnosti nemôže byť lepšie
36 
 fotka
hajzelodkosti  12. 4. 2010 22:11
@ygor iste tato moznost sa neda vylucit Zatial ma to neoslovilo.
37 
 fotka
finwaell  13. 4. 2010 19:15
@all LOL



@fragile @keuska Myslím že ste to vystihli



@hajzelodkosti @ygor Súhlasím s hodnotením (aj keď neviem či autorovi šibe alebo nie, lebo som ho doteraz neregistroval.. vlastne ma pritiahla tá "diskusia" )



@uglylaw Je fajn že chalan vyjadruje svoje romantické cítenie v básňach, ale robia to aj iní v jeho veku a (vychádzajúc z tejto konkrétnej básne) OVEĽA lepšie (tu na birdzi dokonca ) Netuším za čo vlastne ten titul, ale budiž.. nie je prvý ani posledný ktorého pridelenie je diskutabilné



@endre_silemante No.. musím súhlasiť s hajzlomodkosti v tom že sa mi to zdá také.. silené.. tie rýmy. Drhnú. Neviem či neprežité, to by som si vymýšľal, ale.. Neviem, nemám z toho dobrý pocit. Vlastne nijaký, nevzbudzuje to vo mne nič, a to by predsa báseň mala. Ale tak určite sa to zlepší Ak sa budeš snažiť a nenecháš sa unášať reakciami typu "wow, aké skvelé", lebo ty sám musíš vedieť že to také nie je. Zatiaľ.
Napíš svoj komentár