súhlasím s @smis a najprv popozeraj čo je v ponuke v inzerátoch. Za rovnaký peniaz môžeš takto kúpiť niečo fakt postačujúce a dobré. Skúsenosť mám z Behringerom, Hughes & Kettner, Roland, Hartke a najviac sa mi pozdávali 2. a 3.. A čo sledujem basákov, tak s Ampeg kombami sú veľmi spokojní.
jedine, ak sa rozumies zvuku a mozes si jednotlive kusy odskusat. ale su to low-endy a teda s tym sa musi pocitat, ze budu stat za hovno a idealne budu aj kazive.
ako vyssie kolega pisal su fajn komba, ja odporucam este warwicky a niektore kusy od ashdownu boli vyborne
Však si vypočuj ale zase nečakaj že ak máš šmejdnú basu že budeš mať dáky vynikajúci zvuk.... a ak plánuješ hrávať s nejakou kapelou zo 100 watt kombom tak nato zabudni mne je 200watt málo
Tak s kapelou hrám a hral som zo 60W kombo... celkom to stačilo kapela je akusticky ladená tak tam nieje až taký problém ... basu nemám najlepšiu ale za tú cenu za ktorú som ju kúpil tak možem povedať že je dobrá. Som začiatočník hrám len rok tak preto sa pýtam. Kombo by som potreboval ako som vyššie písal do akusticky ladenej kapely
@97max hmm ak hovoríš, že hráte na akustiku, tak by som pouvažoval aj o hybridnom kombe s elektronkovym predzosilovačom. Ten ti pekne dodá taký fajný teplý zvuk. Navyše ak si dáš veľký gain máš tam natural overdrive
@sadistrom tak práve tu je ten problém, doteraz sme mali len 3 gitary a basa, tam mi stačila aj 60 W lenže teraz sme našli do kapely bubenika, ktorý hrá na akustické bici a tých 60 w nejak nestačí ... keby bolo aspoň tak nad 90 w
@97max popozeraj inzeraty ja pred asi 3-4 rokmi som natrafil na 300W trace elliot hlavu s 200W Warwick 1*15" repro a hra to dopohody doteraz, nove sa ti ani neoplatia snad
pripadne ak mate AP si kup len nejaky multak s emulaciou zosiku a mas vystarane
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
16 komentov