som študent a hľadám nejaké auto. Avšak sa v nich absolútne nevyznám a preto hľadám radu. Na aute budem jazdiť denne, prevažne dlhé trate, chcelo by to niečo malé / kompaktné, ale výkonné. Nehľadám konkrétne ponuky, ale modely, ktoré hľadať.
@juraj-d čo ja viem v tej cenovej kategórii jak si napísal sú tieto dve top maju rovnaky motor alke su to velke pristranne autahlavne ten superb. tam je to jak v obývače v tej audinke je menej miesta ale kufor ma dost velky. kufor je základ si myslím ked ides na dovcu alebo tak
tak za 5 a pol litra sa už dá kúpiť súce autičko, v každom prípade si zožeň nejakého skúseného machra čo sa vyzná, ide hlavne o motor...
niekto kupuje auto, že sa mu páči z vonka, ale ide o motor, to je najdôležitejšie...
a nakoniec dobre sa kupuje od dôchodcov, tí si autička šanovali a najazdili málo kilometrov..
a možná aj na plyn by bolo dobré, plyn je lacný na na 100km to žerie tak 4 lit.
samo, že záleži od tipu auta...
ale ked chceš jazdiť každý deň a dlhé trasy by sa oplatilo, ide predsa o prašule...
"V tejto cenovej relacii mas toho velmi vela na vyber. Ako hovorim kazdemu, otvor autobazar, vyfiltruj, vyber si co sa Ti vizualne paci, najdi si tak cca 5 kuskov a tie daj. Na to sa uz potom da povedat, ktore je z toho dobre, ktore nie (staci model auta). "
Ja by som odporúčal jednotkové BMW, prípadne Golf, ak ti ale na vzhľade až tak nezáleží a je pre teba dôležité jazdiť skoro zadara tak staršia oktavia 1.9tdi 3,7l na 100km to isti
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
22 komentov
Kup si filcku za 100€..
@Tomias som zamestatný a nebudem kupovať auto, čo sa mi o pár rokov rozbije
@Drumroll ďakujem za tip nemáš ešte nejaké ďalšie?
niekto kupuje auto, že sa mu páči z vonka, ale ide o motor, to je najdôležitejšie...
a nakoniec dobre sa kupuje od dôchodcov, tí si autička šanovali a najazdili málo kilometrov..