Za 7000 litrov ? ...určite žiadne BMW, Audi a tak ako má každý zvykom...našiel by som si nejaký pekný Cadillac BLS alebo Dodge Avenger, Caliber...krásne a nevídané autá na naších cestách a diely sú v pohodičke dostupné, kedže do Cadillacu robia diely SAB a do Dodge VW...spotreba tiež pekná...alebo určite japonské ako tu odznelo
odkaz pre tych co mali jebnute odpovede a poznaamky na moju otazku sa nebudem radsej vyjadrovat , nestoji mi zabitie času tym a tym co odpovedali normalne dik
@paolo17 a má to byť nové alebo jazdené? a aké máš požiadavky?
no ak by som mala takú sumu a taký limit, do jazdeného by som určite nešla, je tam vždy riziko skrytých závad, nevieš ako ho používal ten predtým atd...
ja by som asi došetrila alebo zobrala si menšiu pôžičku a kúpila nejaké nové alebo také čo bolo používané na testovacie jazdy, teda má minimum kilometrov.
ak aj človek nechce tú renault thaliu alebo nejakú daciu, tak za nejakých 9000€-10 000€ sa dá v akcii kúpiť naozaj slušné auto a to aj pre tých, čo majú nejaké vyššie požiadavky na auto.
ja sa tak smejem keď si čítam tieto báchorky čo niekto radí človeku čo ide za maximálne 7 000 eur kúpiť auto s vyššou cenou náhradnýc dielov, servisom, spotrebou... česť výnimkám Ale keci v kleci, radšej k veci: Určite by som si položil otázku načo to auto chcem, aké trasy hodlám robiť, ročný nájazd, koľko môžem do auta ročne preinvestovať, aby ma to finančne nepoložilo na lopatky, taktiež je dôležitá výbava automobilu, ktorú požadujem, určiť si či to budem chcieť na Benzín + LPG, alebo čisto benzín, resp. Nafta, Hybrid.. bla bla bla - podľa toho selektovať, ja osobne by som sa ukvapil a našiel nejakého dobrého maníka dal mu do vačku volačo, nech mi nájde z nemecka niečo veľmi veľmi zaujímavé pre mňa v tip top stave po prvom majiteľovi, v čo najvyššej možnej výbave, ale zasa s výkonom takým, aby registračná FICO daň nemusela byť príliš vysoká, Ja osobne by som dal prednosť taktiež Alfe Brere ako už bolo spomínané, ktorá je veľmi dobrý kundolap, v takej cene ročníku - pochybujem že bude lepší, ale by som počkal kým sa cena znormalizuje na dobrú úroveň zatiaľ by som si niečo také vytipovával a hľadal čítal o nej a dosporil ešte nejaké tie groše a grajciare, potom keby už to bolo možné vycestoval by som s nejakým kamarátom alebo známym ktorý sa perfektne vie dorozumieť a má obchodného ducha, nuž a keby sa mi tam podarilo dobre kúpiť a doviesť autíčko ktoré by bolo ako cukrík, mohol by som sa pohrávať s myšlienkou dať ho na LPG ak by už nebolo, tým by som každých 100 km ušetril pri priemernej spotrebe 10L cca 7 eur ... a bolo by autíčko ktoré by ma nezunovalo ani o dlhší čas či už po estetickej alebo funkčnej stránke
Staré Mercedesy sú top. Ak kúpiš zachovalý kus a budeš sa oňho primerane starať, tak prežije 90% súčasných áut. Môj tip je w124 coupe (predchodca E-class) s radovým 6 valcom či už benzín alebo nafta. Záleží či preferuješ zvuk a výkon alebo nižšiu spotrebu. Náhradné diely na w124 sú tiež cenovo dostupné. Nehovoriac o tom, že tieto autá (samozrejme v zachovalom stave) si držia hodnotu. Osobne by som si dal tú námahu a kupoval v Nemecku.
Kupovať nové auto v cenovej kategórii 7000€ je blbosť - sú to len plastové krabice, šmejdy, na ktorých sa šetrí kde sa dá. To pomaly môžeš jazdiť autobusom. (Samozrejme nájdu sa ľudia, ktorím také auto vyhovuje a bohate postačuje.) Nové sa oplatí kupovať najskôr od 10 000 €. To je môj osobný názor.
@18 teraz pozerám, že Brera stojí okolo 10k, okolo 7000€ je Alfa 159 - praktickejšie a stále veľmi štýlové auto.
Na záver, ak máš horný strop 7000, nekupuj auto za 6999, nechaj si rezervu na možné opravy a údržbu.
@majo v dragsteroch zvyknem vidiet tu kombinaciu doladenu s turbom ako konska hlava... ja tiez hovorim, ze atmo vzdy ostane atmo... a viem, ze co vie k20, mame jednu doma, aj ked len accordacku 155konovu, no je to fajn... inac videl som aj navod, ze niekto prerobil f20-ku na i-vtec, dajake saskarny tam porobil a hned mal 280-300koni, uz sa presne nepamatam...
@laposka na drag je jasne, tam objem + turbo treba, ja ale tuto disciplinu nejako moc neoblubujem.
co sa tyka f20, to je kategoria sama o sebe, atmo v serii ma 120hp/l, ak tam je ina mapa, ladeny vyfuk, sanie, nie je problem tych 300 koni dosiahnut. chce to len peniaze
a 7000€ máš alebo si chceš požičať lebo ak máš je to pekná akontácia na nové alebo ak kúpiš staršie za 6000€ tak si môžeš nechať na bežné opravy a táák
napríkalad Volkswagen Polo 1.2 12V Trendline Cool dvoj-dverové
lebo aj pri novom potrebuješ nejaké peniaze na prevádzku okrem benzínu a oleja
@majo kamos ma tiez eg sedan, ale ma v nom uz 18b no s vyssiou kompresiou, este nemeral, no priblizne 210koni, este mu tam treba ine vacky a bude mat 11000otacok a nejake kone navyse...
kazdopadne pri 11tis. otackach uz treba kovane loziska kluky a ojnic, kovane/titanove ojnice a piesty, ostre vacky, kovane ventily, zdvojene strunky ventilov, skratka cele vnutro nove, lebo Bcka s vyssou kompresiou od 11:1 a viac sa dost pridieraju investicie jak rit ak chces mat z toho spolahlive auto, navyse za polovicnu cenu mas swap k20 do egcka..
ne... cervena... robi to chlap z budapesti, co ma red rocket eg, co robi 1/4 mila pod 10 sekund, tak snad vie, ze co robi... aj ja som mu povedal, ze by mal repas k20 aj s turbom za tolko penazi... na tuning atmosferi treba strasne vela penazi a kone sa zbieraju pomali... ale potom je to top motor... este mu treba olejovy chladic a bude to fajn...
@majo Nemam foto... No je to sitocerveny sedan... programovalo sa na slovnaftacky benzin a chlop povedal ze ta 100-ka je velka sracka... len ma teraz v aute dlhu prevodovku, pomali sa mu zbieraju otacky, v 4ke ide 210...
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
44 komentov
8)
.
a
.
.
.
.
.
japonske!
a keby mi peniaze nestačili, kľudne si aj falošné vytlačím, ale takéto auto raz musím mať!!
... a súhlasím z majom ... jednoznačne japonca - toyota, honda, mazda ...
no ak by som mala takú sumu a taký limit, do jazdeného by som určite nešla, je tam vždy riziko skrytých závad, nevieš ako ho používal ten predtým atd...
ja by som asi došetrila alebo zobrala si menšiu pôžičku a kúpila nejaké nové alebo také čo bolo používané na testovacie jazdy, teda má minimum kilometrov.
ak aj človek nechce tú renault thaliu alebo nejakú daciu, tak za nejakých 9000€-10 000€ sa dá v akcii kúpiť naozaj slušné auto a to aj pre tých, čo majú nejaké vyššie požiadavky na auto.
a mozno este
ale neviem ci by to na pijano stacilo
Staré Mercedesy sú top. Ak kúpiš zachovalý kus a budeš sa oňho primerane starať, tak prežije 90% súčasných áut. Môj tip je w124 coupe (predchodca E-class) s radovým 6 valcom či už benzín alebo nafta. Záleží či preferuješ zvuk a výkon alebo nižšiu spotrebu. Náhradné diely na w124 sú tiež cenovo dostupné. Nehovoriac o tom, že tieto autá (samozrejme v zachovalom stave) si držia hodnotu. Osobne by som si dal tú námahu a kupoval v Nemecku.
Jedna užívatelská recenzia: » moje.auto.cz/mercedesar/kupa...
Kupovať nové auto v cenovej kategórii 7000€ je blbosť - sú to len plastové krabice, šmejdy, na ktorých sa šetrí kde sa dá. To pomaly môžeš jazdiť autobusom. (Samozrejme nájdu sa ľudia, ktorím také auto vyhovuje a bohate postačuje.) Nové sa oplatí kupovať najskôr od 10 000 €. To je môj osobný názor.
@18 teraz pozerám, že Brera stojí okolo 10k, okolo 7000€ je Alfa 159 - praktickejšie a stále veľmi štýlové auto.
Na záver, ak máš horný strop 7000, nekupuj auto za 6999, nechaj si rezervu na možné opravy a údržbu.
bracho neni o com
alebo moj srdcofka 1,8 turbina
* česť výnimkám
a k teme: za 7000? mohol by si dat este dajake infosky... ci chces benzin, alebo traktor? sedan, coupe, kombi? ake znacky preferujes...?
@majo Potom si este nesedel v dvojlitrovom benzinaku CNG... a je prilis lakave K24blok+K20(ctr) hlava + turbo...
inak turbo je fajn vec, ale dobre odladena atmosfera ma viac do seba. atmo k24 ma mensiu kompresiu, motor skor robeny na krutak do acc.
v hentom kombe som nesedel, ale k20 ako taka ma mensie piesty, toci viac, stale je to top motor od hondy
co sa tyka f20, to je kategoria sama o sebe, atmo v serii ma 120hp/l, ak tam je ina mapa, ladeny vyfuk, sanie, nie je problem tych 300 koni dosiahnut. chce to len peniaze
ale ja by som tiez bral seriovu integru... niet lepsej predokolky podla mna...
napríkalad Volkswagen Polo 1.2 12V Trendline Cool dvoj-dverové
lebo aj pri novom potrebuješ nejaké peniaze na prevádzku okrem benzínu a oleja
co sa tyka predokolky, tak dc2 s jdm svetlami a maskou vpredu, najidealnejsie keby je v nej 225 konova K20a..
kazdopadne pri 11tis. otackach uz treba kovane loziska kluky a ojnic, kovane/titanove ojnice a piesty, ostre vacky, kovane ventily, zdvojene strunky ventilov, skratka cele vnutro nove, lebo Bcka s vyssou kompresiou od 11:1 a viac sa dost pridieraju investicie jak rit ak chces mat z toho spolahlive auto, navyse za polovicnu cenu mas swap k20 do egcka..
sedan ale nepoznam, nemas foto?
jj, b18c6 ta co sa davala do integry je top motor po k20.
nech inak nezabudne tankovat 100 oktan