ja som raz čítala o zamestnaní, ktoré spočívalo v tom, že spíte na posteli vo výlohe. proste reklama na to, že tá posteľ je tak pohodlná, že zaspíte, nech je kdekoľvek.
Som programator a sem tam kreslim loga a vizitky.. urcite nechcem menit zameranie firmy, ale rad by som sa pomaly dostal do stadia kedy uz nebudem programator a grafik, ale budem riadit programatorov a grafikov.. snad uz coskoro...
(@tomas fakt by som ocenila lajkovanie alebo pluskovanie alebo smajlíkovanie alebo vtáčikovanie alebo hocičo jednotlivých príspevkov. to ja len, keby si mal do roku 2029 nejaké plány na vylepšenia)
nerealny sen - pilotka stihacky a realny - praca v bankovnictve, prip. finance poradenstvo...a ked si to uz budem moct dovolit, tak pre radost interierovy dizajn a vlastna restarucia
@alpanu ďakujem, si zlatá viem, že to nebude ľahké, ale fyzika ma vždy strašne bavila, najmä elektrika ... len dúfam, že ma zoberú aj tebe držím palce, nech ti to vyjde
Študujem v oblasti zdravotníctva. Tak, ale je ťažko povedať čo bude po maturite. Neviem či bude ťažké sa dostať na medicínu... Takže zdravotná sestra budem určite ak nie lekárka. Hm...
A včera som sa tak rozprávala s mamou... No a ísť napr. do Afriky, alebo tak... Neviem. Ešte ma čaká dlhá cesta a ťažko je povedať čo a ako. Toto sú moje "plány" ...
@mm47 pocit moci, slobody a kontroly nad situáciou a druhá vec často počúvam, že som dominantná - asi by to bolo dobré zúžitkovať, ale naši by ma asi vydedili
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
90 komentov
tak momentálne študujem na strednej potom pôjdem pravdepodobne na nejakú vysokú a uvidí sa...
môj koníček je hudba, rád by som robil niečo s ňou ale v dnešnej dobe je to ťažké....
presne tú prácu chcem.
Nevíhody ktoré ma moje povolanie
-žiadny volný čas (čiže ozaj plný uvezok )
- vela vela cestujem niesom doma z rodinou