ak budeš jesť pravidelne kvalitné domáce jedlá, obvykle plné kalórií, jesť neprestaneš keď budeš najedený ale až keď bude prázdny tanier a budeš sedieť celý deň za pc alebo televízorom, tak ti garantujem + kilogramy
na túto problematiku som ja odborník .......no tak čo Ti poradiť.....jedz veľa praženého, veľa mastných jedál, veľa chipsov, nepravidelná strava, veĺa sa najedz na večer.....účinok zaručený
osvedceny sposob je o 10 vecer, alebo niekedy pred spanim zozrat 2 opekane klobasy s polkou chleba a s nejakym tym litrom piva...po 3 tyzdnoch budes spokojna..mozno aj skor, ak k tomu pridas este nejake cokoladky
@fluptak z toho skonci tak maximalne s vysokym cholesterolom
na to, aby clovek pribral potrebuje jest zdravo, ale veci z ktorych sa pribera..vezmi si sumo zapasnikov, ktori sa sice stravuju kvalitymi surovinami ale priberaju
@memories1 určite nejedz veľa čipsov, mastného a pod. to je tá najväčšia blbosť, jediné, čo z toho budeš mať je vysoký cholesterol veľa chudých má problémy kvôli strave s cholesterolom nemajú ho zvýšeny iba ,,tučkovia,, práveže skús jesť pravidelne, pestrú stravu, ničomu sa nevyhýbaj, ako mäso tak ovocie a zelenina...skús sem tam pomedzi ovsené vločky s mliekom - je to humus ale s trochou granka to ide hlavne nepchaj do seba len mastné veci, ak z nich aj briberieš tak bude na tebe jedine tak ovísať sadielko, a to asi nechceš
@memories1 ak to máš dedičné tak ti nepomôže nič (ako mne) skúšali na mne aj B12 injekcie, pnagamínu som mohla zjesť aj za kilá, jem takmer stále dosť veľké porcie a stále nič. Porobili mi hocijaké vyšetrenia - všetko ok len strašne rýchly metabolizmus