Ahoj ! ... Prave som zacala hrat na gitare ...Teda zacala som sa ucit ... Chcela by som sa naucit hrat len akordove skladby .Teda mam akusticku gitaru som zabudla napisat . No a napriklad naucim sa tie akordy ako icg treba drzat , ale ako sa mam naucit ,
rytmus si podla musis odpocuvat z konkretnej pesnicky, ked tak si pozriet navod na youtube.. ja co si obcas zahram na gitare a kukam si na nete akordy, snad nikde som nevidela napisane co mam hrat pravou rukou..
no ja osobne som tiez samouk a toto som sa nikdy neucil- teda rytmus som vzdy nejak tak hral sam od seba nikdy som nemal problem s tym ze kolkokrat hore a kolko dole...proste som hral a nikdy som nemal problem aj ked som hral doprovod niekomu napriklad kto spieval... vzdy to znelo dobre (nechcem sa chvalit Ako tu uz bolo povedane pocuvaj skladbu a chyt sa, tak ako ti paprce narastli inak su ludia ktori rytmus citia a ludia ktori ho necitia a musia sa ho naucit citit, ty budes zrejme ten druhy pripad. good luck
toto tak neznášam keď sa niekto nabiflí rytmus a potom buď hrá dokola to isté alebo si odpočítava koľko krát ide hore a dole... keď máš aspoň trochu sluch tak ten rytmus vycítiš a nebudeš sa pozerať na to, koľko krát máš šmahnúť rukou dole -.-" ...
@etelnair povedala by som, že nehrať na gitare..ale nebudem tak krutá... potom už len asi fakt učiť sa tie "schémy" lenže podľa mňa to nemá význam v takom prípade
Youtube je v tomto kral, ked nevies, popozeraj is uplne zaciatocnicke veci, tam to kuskoch vsetko mas.. Mne to najprv tiez neslo, ale potom som is nejako zvykla.. Alebo pomaha aj ked iba hras so skladbou a skusas..
Nuz, nie kazdy sa narodil s dokonalym rytmom v krvi