tak podľa toho aké. Keby kupujem 760Li tak DSG, či čo presne to montuje bmw, ale tak keby beriem Lancer Evo Xy s tvrdým podvozkom,klietkou a brembákmi tak jedine manuál
@tomtoylc 5ťku zaradím možno tak na dialnici... Áno, raz keď som skúšal kolko to pôjde s pedálom na zemi, tak v tej 260 som si hovoril, kruci ešte taká 6sťka by sa hodila. Inak si neviem predstaviť ako môže byť niekomu 5 stupňov málo... Ale samozrejme záleží od konkrétneho auta a sprevodovania.
bal by som sa toho automatu... oprava je draha jak kokain. Ale zial ked nieje moznost vyberu ako napriklad pri mercedesoch tak by som to nejako prekusol.
Koľko ľudí, toľko chutí... Ja som zamozrejme za manuál. Či už 5-st. alebo 6-st, to už záleží od auta a aj vodiča... Automat si myslím že je pre "lenivých" šoférov. Tým nechcem samozrejme nikoho tak uraziť, ale rasosť z jazdy s automatom si tak celkom neviem predstaviť... Proste manuál je manuál...
ja by som si vybral sekvenčnu prevodovku da sa radit aj manualne a aj automaticky podla toho ako sa cloveku chce maju napr. Alfa Porsche BMW ... a tak dalej
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
27 komentov
@1 -.-
Keď sa s tým budeš voziť do obchodu na rožky, je to úplne fuk...
ale na limuziny sa hodi automat.
@bewka s tebou súhlasím čo sa týka tých prevodoviek
DSGčko som nešoféroval takže nvm ako pracuje...