Mám francúzske auto - Citroën ...motorovo je to veľmi dobré auto bez sebemenších problémov, pričom nepočítam do toho výmenu baterky, lebo tá sa vybúcha po takých 5, 6 rokov ...len konstručne tam vidím slabiny, u mňa najväčšiu v náprave, čo už riešim a budem meniť
o tom bola taka mudrost, ze auta na F nestoja za vela.. ford, fiat a franzuske
ale inak dnes je to uz vsetko viac menej rovnake, je skor otazka, na co to auto bude clovek pouzivat a teda co mu najviac vyhovuje.. kontroly su vsade tak prisne, ze ta chybovost je relativne mala
@kerrang ja na oktávii dvojkovej čo mám tiež mám minimálne 5 rokov baterku a dobíjal som ju maximálne počas zimy, keď mi auto celý týžden stálo na mraze(chodil som na tyždnovky. v den, kedy som šiel domov som šiel pre istotu ráno preštartovať, v akom je stave, a vtedy som preventívne na nejakých 4 hodín dal na nabíjačku. (/varta) inak pohoda. auto mám v murovanej garáži
@vreskot000 no to áno, to je práve tá najväčšia chyba nechávať v mraze baterku, keď viem, že dlhšie bude stáť takto na mraze auto ...ak sa to dá, tak ja to robím tak, že keď viem že nebudem používať denno-denne auto, tak baterku vyberiem z auta a zanesiem do dielne v pivnici, kde je okolo tých 15°C a tam ju radšej skladujem ...keď viem že pôjdem autom, tak si ju namontujem, nech sa tak rýchlo neničí a nemám ju prázdnu ...aj ja mám v tom mojom Vartu baterku, aj v maminom bola, no väčšia, lebo to je SUV a tú sme museli minulý rok meniť ...6 rokov vydržala, pomerne dosť, no to sme mal časť z tých rokov ešte autá pod domom v garáži, tak tam bolo tých 15
Skúsil som služobného Megana a moc očarený som nebol. Ale to je obyčajný pracant takze kým to svieti brzdí a ťahá tak je to v pohode
Ale myslím si že by sa našlo veľa francúzskych aút ku ktorým by som si pozitívny vzťah vedel vybudovať
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
16 komentov
Iba tie ich auta...
ale inak dnes je to uz vsetko viac menej rovnake, je skor otazka, na co to auto bude clovek pouzivat a teda co mu najviac vyhovuje.. kontroly su vsade tak prisne, ze ta chybovost je relativne mala
jako s pí*í ve znaku.
Ale myslím si že by sa našlo veľa francúzskych aút ku ktorým by som si pozitívny vzťah vedel vybudovať