Ahojte,už dlhšie rozmýšľam nad vstupom do OSSR. Motivuje ma k tomu veľa vecí,ktoré tu nejdem rozoberať. Pozíciu by som chcel viac menej technicky zameranú,takže nie nič náročné alebo rizikové (študujem elektrotechniku a som v maturitnom ročníku,baví ma IT
S výškou máš automaticky hodnosť poručíka,čiže si dôstojník.No bez výšky môžeš rovnako začať v armáde a potom si dorobiť výšku v LM napríklad. Taký problém to nie je.
prejdeš myslím 12 doktorov...musíš mať všetko v poriadku, najmä zuby...plus je keď máš vodičák...lenže aj do armády nie je celkom ľahké sa dostať..a rátaj s tým že ťa kedykoľvek môžu preveliť...
podla mna lepsie je najprv ist na vysku, kedze sa ti to bere do sluzby a vlastne, ked chces vysoku hodnost tak ci tak si to neskor budes musiet dorobit.
v 2005 som mal byt v poslednom povinnom odvode na vojencinu a napriek skorsim uvaham o dlhodobejsom posobeni v armade, som zvolil jednoduchu taktiku PN v case odvodu a tato nemila povinnost 6 mesiacov posobenia vo vojenskom utvare ma minula....
ale pokial niekto chce ist dobrovolne a popremyslal nad tym, tak nech...
v LM si pozri prijmacky...hlavne anglinu a matiku sa pripravuj, koncicne by si spravit mal,ked nie si na tom zle.. aj ked su hodnotene dost prisne... len pocitaj s tym, ze ked v LM zacnes, tak by bolo aj dokoncit...lebo ak ta vyrazia, tak platis za kazdy mesiac co si tam bol...ale zas ista na par rokov po skonceni nie je zla
prepáč ale musím sa vyjadriť k tvojej vete ozíciu by som chcel viac menej technicky zameranú,takže nie nič náročné alebo rizikové ...nie nič náročne a rizikove?tak potom načo chceš ísť na vojnu?
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
12 komentov
S výškou máš automaticky hodnosť poručíka,čiže si dôstojník.No bez výšky môžeš rovnako začať v armáde a potom si dorobiť výšku v LM napríklad. Taký problém to nie je.