Práve som z okna pozorovala jednu tetu, ktorá zastavila, 8 krát chytila páku aby sa ubezpečila, že je v neutrále a nakoniec zaradila jednotku, zatiahla ručnú brzdu a odišla.
Tiež zaradím 1 (väčšinou na 1 aj parkujem), zatiahnem okná, vypnem rádio aby nehulákalo ďalších 20 minút, vypnem motor parkovaciu brzdu zaťahujem len výnimočne, lebo ma za to oco vždy hreší
v zime bez ručnej a na jednotke, aby sa nepohlo a inak zvyknem dávať ručnú a dvojku, niekto mi hovoril ešte keď som začínal, že jednotku nech nedávam, lebo potom môžem pri štartovaní zabudnúť, že ju mám zaradenú a bude galiba síce sa mi ešte nestalo, že by som zabudol, ale poznám všelijakých expertov, tak niečo na tom asi bude
@darkestangel jasne ze aj c zime stale, v zivote som nepocula ze by niekto nedaval rucnu sak by som umrela od strachu ja ze ta jednotka sa dava pre istotu k rucnej!!!!
@h8u ja som napr. na mojom prvom aute mal pokazenú ručnú a jednotka ustojí všetko si pamätám raz pri chate na takom strmom kopci som stál na jednotke a na druhom mi zas primrzla ručná a odvtedy ju v zime nepoužívam
btw raz sa mi stalo, že som dal rýchlosť, ručnú nie, lebo nefungovala...ale podstatné bolo, že som nechal klúčik vo dverách zistil som to, až keď som prišiel k autu naspäť po nejakých 4 hodinách nikto ho asi nechcel a to pred ním stála partia motorkárov keď som prišiel
@h8u hlavne v zime by sa ručná vyslovene nemala dávať, hrozí, že primrzne lanko (a nie je to mýtus, ocovi sa to raz stalo - ručnú brzdu odistíš, ale ostane aj tak zaistená, čiže ako keby si šla na ručnej, ničia sa tým brzdy)
@h8u tiez som nevidel ze by niekto nedal rucnu a to ani nejsom sofer ale toto je jedna z veci co si hned vsimnem ze kazdy sofer robi no ale to vies mozno je to tak iny kraj iny mrav
ak na rovine tak dam iba 1 rucnu nie lebo tatkovisa to nepaci pozatvaram okna vypnem radio pozriem ci nie su stierace v polke okna vypnem motor zamknem odidem
1 asi nikdy nedávam, skôr spiatočku.... ručná je dobrá, ale nie vždy pomôže, alebo zabrzdí, hlavne keď auto neparkuje na rovine, ale ak je skôr strmí kopec.
veľa nových áut je háklivých na zaparkovanie v kopci na rýchlosti bez ručnej, hlavne spojky, zotrvačníky, prípadne aj rozvody (hlavne vw, audi, seat, škoda) lepšie je poriadne zatiahnuť ručnú a až keď určite auto drží na ručnej len pre istotu zaradiť rýchlosť @Darkestangel mala by si vyhrešiť otca
@random666 keď auto stojí v kopci tak sa samozrejme nebude ani oco, ani ja spoliehať iba na zaradenú rýchlosť, ale na rovine je to úplne zbytočné a hlavne v zime tam naozaj naozaj naozaj to riziko primrznutia je, a pokiaľ viem tak aj pri nových autách, nielen starších (ale samozrejme, ak je technicky všetko v poriadku, riziko je menšie, ale predsa)
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
22 komentov
Zaradoval som jednotku, keď mi nešla ručná, ale načo dpče zaradiť jednotku, potiahnuť ručnou a vypnuť motor? Bože..
@Darkestangel mala by si vyhrešiť otca