moja sestra si spravila vodicak a chce kupit 11 rocnu fabiu za 2 500 eur lebo zevraj su k tomu potom lacne nahradne diely podla mna cele uplna blbost, takze prosim vas poradte niekto auto za 2 500 eur, ktore ma 4 dvere, nizku
@lucina223 ja som sa raz pýtala mechanikov na tie staršie fucusy okolo 2000-3000e a vraj su dosť poruchové...ich majitelia sú pravidelnými návštevníkmi servisu...
@vsixer tebe nie, ale odporučiť to dievčaťu čo s tým chce behať po nákupoch??
Aj s malými slabými autami môže byť sranda. Ideš furt na 100% a stále v rámci predpisov a na limit jazdných vlastností sa dostaneš aj pri rýchlejšom prejazde kruháču
Nie dakujem, isiel som s twingom 90 cez kruhac a skoro som sa posral.
Male objemy nemam rad koli jednej veci, sadnu si tam traja a to auto je zabite, potrebujes trosku pridat, nedajboze obehnut dodavku na okreske... nerealne.
Dievca bude chciet ist s dvomi kamaratkami, pojdu kavickovat do Eurovei... Ledva sa pohne z miesta, budu tam natlacene a ked pojdu 80 po okreske tak do BA prijdu akurat tak nervozne a podrazdene z toho ako to auto huci.
Nehovorim ze si ma kupit bawor 540. Ta alfa 2.5kova bola len tak z recesie, ale auto tej triedy by bolo lepsie ako nieco male mestske. Aj tak bude stale dochadzat.
Pokial nebyva priamo v meste tak by som na tie malinkate auta az tak nevsadzal.
suhlas, tuto kolega @vsixer a vpodstate aj ja viem o com hovori mam 1.6ku, prisadne si jeden tazsi clovek a auto je skapate. Objem je super vec ze nepociti tak vahu naviac, aj ked nemusi byt moc vykonny.
ked maly objem, ale skvele prevedenie, tak urcite civic 1.5vtec, lahuhnke auto... -stale ked si niekto prisadne uz to neni ono, ale ten motor ide inak jak strela ak v nom sedi osoba do 100 kil.
alebo 1.8vtec, 170 koni, sice maly krutak ale ten sa da dobrym vyfukom nahnat (ale to vobec neni treba, to auto ide jak splasene)