Zdravím vás mládež.
Spýtam sa, ale len úplne krátko.
Aká je podľa vás budúcnosť automobilizmu resp. ako to podľa vás v tomto odvetví bude podľa vás vyzerať?
(doplnenie v 1. komente)
Z čoho si myslíte, že sa budú v budúcnosti vyrábať pohonné hmoty? Myslíte, že je cieľom vyrábať vždy rýchlejšie, výkonnejšie vozidlá? Alebo akým smerom sa to podľa vás začne uberať? Nechcem moc fantazírovať, ale myslíte si, že by sa raz ľudstvo mohlo dostať do takej technologickej vyspelosti, že by sa namiesto automobilov začali vyrábať vznášadlá ktoré by boli omnoho rýchlejšie v porovnaní s terajšími vozidlami?
Skúste sa k tomuto vyjadriť. Vďaka.
S tými vznášadlami nevím, ale jedno viem...nové autá sa nechytajú na tie staré...veď sami vidíme, že všetko staré sa vracia do módy a až teraz to ľudia začínajú poriadne oceňovať...ale nájdu sa aj takí (asi väčšína), ktorí sa len bezhlavo hrnú dopredu, aby boli najviac trendy a neviem čo všetko...nové autá hodnotím v porovnaní so starými takto
1.) veľa zbytočných funkcií, o chvíľu si aj auto samo vezme hadicu na benzínke, natankuje, zaplatí a keď budeš mať príplatkovú verziu, tak ti kúpi aj snickers...totálna trapáreň, ako taký autopilot, alebo že namiesto teba auto zaparkuje, x kamier, displejov a sprostostí
2.) prečačkaný interiér, pripadám si ako vo vesmírnej rakete, priam humus, x gombíkov a neviem čoho všetkého...viac elektroniky než v jednom paneláku...ináč, minule som sedel v novej 750i a ver mi, že som sa lepšie cítil v starej e38...nie je nad klasiku
3.) exteriér celkom chválim u takého bmw, audi, mercedesu, amerických muscle cars a značiek ako maserati, jaguár, lexus to vyzerá bohovsky...ale interiér ako som už spomínal, pre mňa grc
4.) spoľahlivosť agregátu je niekde na bode mrazu, dnes to je samé turbo a frajerina vytlačiť s 1.2 tsi 110 koní...preto tá 1.2 tsi spolu s ďalšími malými obsahmi bude mať 10x menšiu životnosť ako taký 4.0 V6 mustang, ktorý ma primeraný výkon k svojmu obsahu..(ja viem, že je to muslce car, ale to bol len taký živý príklad)
5.) karoséria...vezmi si starého medveďa, alebo bmw, urob s nimi nejaký crash test na porovnanie s novými autami dajme tomu taký hyundai, renault, fiat, alebo rovno aj nové bmw a medveď...starého medveďa vyklepeš v garáži s kladivom a hento nové "super" auto budeš mať na totálku
Ja som proste za klasiku...ak by to bolo na mne, mám v garáži 1967 charger r/t a hotovo...a keď sa pozriem na autá tak komplexne zo všetkých strán, páčia sa mi po taký rok 2008-10....potom sa mi už páči akurát tak exteriér...ak nepočítam nejaké superšporty...bol by som rád, kebyže sa to len vráti naspäť do starých zlatých čias....
ale všetko čo som tu napísal je len vec vkusu, preto by som bol nerád ak by sa to niekoho dotklo
@maykym s hocičím sa dá súhlasiť tiež preferujem staršie autá ale bod č.5 je dosť bláznivý nezmysel
Ono totiž z toho nového auta vyjdeš po svojich čím by som si však nebol u starších áut istý. A vyklepať havárku kladivom do je dosť divný spôsob ako opravovať auto po nehode a aj vďaka ľudom ako si ty čo schvaľujú podobné fušeriny je kupovať staršie auto na slovensku hrozný zážitok.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
4 komenty
Skúste sa k tomuto vyjadriť. Vďaka.
1.) veľa zbytočných funkcií, o chvíľu si aj auto samo vezme hadicu na benzínke, natankuje, zaplatí a keď budeš mať príplatkovú verziu, tak ti kúpi aj snickers...totálna trapáreň, ako taký autopilot, alebo že namiesto teba auto zaparkuje, x kamier, displejov a sprostostí
2.) prečačkaný interiér, pripadám si ako vo vesmírnej rakete, priam humus, x gombíkov a neviem čoho všetkého...viac elektroniky než v jednom paneláku...ináč, minule som sedel v novej 750i a ver mi, že som sa lepšie cítil v starej e38...nie je nad klasiku
3.) exteriér celkom chválim u takého bmw, audi, mercedesu, amerických muscle cars a značiek ako maserati, jaguár, lexus to vyzerá bohovsky...ale interiér ako som už spomínal, pre mňa grc
4.) spoľahlivosť agregátu je niekde na bode mrazu, dnes to je samé turbo a frajerina vytlačiť s 1.2 tsi 110 koní...preto tá 1.2 tsi spolu s ďalšími malými obsahmi bude mať 10x menšiu životnosť ako taký 4.0 V6 mustang, ktorý ma primeraný výkon k svojmu obsahu..(ja viem, že je to muslce car, ale to bol len taký živý príklad)
5.) karoséria...vezmi si starého medveďa, alebo bmw, urob s nimi nejaký crash test na porovnanie s novými autami dajme tomu taký hyundai, renault, fiat, alebo rovno aj nové bmw a medveď...starého medveďa vyklepeš v garáži s kladivom a hento nové "super" auto budeš mať na totálku
Ja som proste za klasiku...ak by to bolo na mne, mám v garáži 1967 charger r/t a hotovo...a keď sa pozriem na autá tak komplexne zo všetkých strán, páčia sa mi po taký rok 2008-10....potom sa mi už páči akurát tak exteriér...ak nepočítam nejaké superšporty...bol by som rád, kebyže sa to len vráti naspäť do starých zlatých čias....
ale všetko čo som tu napísal je len vec vkusu, preto by som bol nerád ak by sa to niekoho dotklo
Ono totiž z toho nového auta vyjdeš po svojich čím by som si však nebol u starších áut istý. A vyklepať havárku kladivom do je dosť divný spôsob ako opravovať auto po nehode a aj vďaka ľudom ako si ty čo schvaľujú podobné fušeriny je kupovať staršie auto na slovensku hrozný zážitok.