A ked budes skusat, najprv pre jednoduchost nacitaj rozhodnutie uzivatela ako int do nejakej premennej. Nasledne pomocou if/case volaj podla hodnoty danej premennej jednu alebo druhu fciu...
no lenze to ja nechcem....prirpavil som si to uz tak ze to budem chciet volat tie metody cez jeden a ten isty riadok a raz to bude metoda1 a raz metoda2. a nad cim konkretne sa mam zamysliet.resp co sa ti nepaci?
trochu som nepochopil o co ti ide a hlavne co ma znamenat " instancia->pole[i](); " ale ked chces jednym prikazom volat dve rozne veci tak za sa cez if/switch v nejakej pomocnej metode odvolas na (privatne) metody prikaz1() prikaz2(). neviem kde je problem.. aha.. uz ti to asi k nicomu nebude.. tak odpociaj v pokoji v birdz nebi
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
7 komentov
A ked budes skusat, najprv pre jednoduchost nacitaj rozhodnutie uzivatela ako int do nejakej premennej. Nasledne pomocou if/case volaj podla hodnoty danej premennej jednu alebo druhu fciu...
ak by ich nebolo treba boh by nestvoril if/switch
a navyse da sa to napisat aj do jedneho riadku:
if (vstup) instancia->prikaz1(); else instancia->prikaz2();
A co take vlastne ten program vyraba?
daj tam C++ game source