Dospel som k zaveru, ze laska je iba iluzia, a vsade vidim, ze kurevnici maju vacsi uspech u zien ako ja, ktory si kazdu zenu vazi, a neide po kazdej. Poprosim ZIADNE moralisticke reci, iba rady skusenejsich Don Juanov Diky
@nitroj ved prave, mne sa kazdy tyzden paci ine dievca, ale problem je v mojej slusnej vychove...bol som vychovany tak, ze je to nespravne a netreba striedat zeny, ale citim to inak
@trdelniiiq tak poznam dost sprostych chlapov, ktori maju uspech u zien, sice len u sprostych ak mam byt uprimny
@magick55 poviem ti tak, ze poznam zopar fakt mudrych a inteligentnych zien (studuju informu alebo fyziku), a tiez nemaju problem sa nechat zbalit nejakym don juanom na diskoteke alebo kazdy tyzden striedat "uspokojovaca"...co sa tyka sexualneho pudu, vsetky su rovnake, co je skoda
To je sprostosť, takí majú úspech len u málo sebavedomých žien, ktoré si myslia že ho láskou zmenia Inteligentná sebavedomá žena sa z takých smeje. Ak si sa nenarodil ako alfa samec tak máš smolu, oni sa tak totiž narodia majú to v génoch.
@echoechoecho to je zvlastne, nepoznam vela mudrych a inteligentnych ludi, este k tomu aj vystudovanych informu, alebo fyziku, ktori chodia na diskoteky. Vlastne poznam takeho len jedneho z tych vsetkych hald inteligentov, informatikov a fyzikov.
@tommyhot chlapi informatici tam nchodia velmi, ale zeny informaticky resp. fyzicky tam chodia, aspon tie, co poznam....i mne to bolo divne, ale predstav si, ze je jedno co, kto studuje, ak ma zena potreby, vsetky rozdiely sa stieraju
@karlotiskot mna mrzi, ze ony si ma nevazia...ako chapem, ze ked sa budem spravat ako devkar tak si ma vazit nebudu, ale aj ked sa spravam milo, inteligentne, slusne, tak si ma tiez nevazia...tak kaslem na to
nemozes byt alfa samec, ked si ta zeny nevazia teraz, nebudu si ani potom (je jedno ako zmenis spravanie, spolocnost). Jednoducho tomu co z teba nevyzaruje sa musis prisposobit