Vždy večer ma chytí akoby depresia, mám strašne zlé stavy, mám aj chuť si ublížiť už sa mi to aj pár krát podarilo a hneď ako vstanem sa cítim akoby sa nič nedialo a všetko je v poriadku je mi fajn, už ma to trápi dlhšie a neviem prísť na to čo to spôsobu
Existuje aj také niečo ako mániodepresia, teda že sa striedajú stavy úplneho smútnu zo stavmi úplnej veselosti. Nič medzitým človek neprežíva.
Ale či to je tvoj prípad, to posúdiť neviem, nepoznám ťa, nie som ani odborník...
@Lovecrossed podla mna by si sa mala vecer niecim zapodievat aby si nato nemyslela , napriklad mozes vecer cvicit citat casopisy alebo robit nejaku inu kreativnu cinnost
nvm. skús ísť do postele a zaspať...keď už spíš, necítiš úzkosť, ani nič.
alebo si spomeň na všeličo dobré čo ťa čaká. alebo na tvojho frajera ak nejakého máš...
@5 presne.
Nemáš kvôli niečomu starosti?Ak večer nemáš čo robiť,fakt si radšej niečo prečítaj,pusti si hudbu,odreaguj sa...
Ako povedal W.Churchill "Nemám čas na starosti"
mnooo moja... ja mam presne tento isty problem... taq ti poradit newiem kedze ja sama tym trpim... jedine co ti mozem povedat je ze wim ako ti je sucitim s tebow a dufam ze sa ti podari sa nejako s toho dostat vela stastia...
co vsetko nedostatok plynu sposobuje...ale nie to mavam aj ja dost casto vecer urcite si nic neublizuje ma nic ale mavam zle nalady ale to vacsina ludi ktorych poznam
no ja mawam tiez take iste stawy ... a welmi rada by som ti pomohla ale ani sama newiem ako sa z toho dostat ... drzim ti palce aby si sa z toho dostala
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
17 komentov
Ale či to je tvoj prípad, to posúdiť neviem, nepoznám ťa, nie som ani odborník...
alebo si spomeň na všeličo dobré čo ťa čaká. alebo na tvojho frajera ak nejakého máš...
Nemáš kvôli niečomu starosti?Ak večer nemáš čo robiť,fakt si radšej niečo prečítaj,pusti si hudbu,odreaguj sa...