Ešte za školských čias, rodičia by mi rozhodne netolerovali len tak ostať doma a ani by mi neospravedlnili vymeškané hodiny, ak by som išla "poza" (väčšinou som musela ísť aj vtedy, keď som bola chorá)
Do školy som chodil poctivo, ale nebavilo ma hádam nič okrem telesnej a hodín, na ktorých sme nemali žiadne testy, respektíve pojednávali skôr rozprávanie ako poučky. Samozrejme, že keď som ochorel, test som si napísal s inými spolužiakmi, ktorí fingovali choroby. Sranda, že väčšinou som sa na testy nemusel učiť, lebo buď som to pochopil hneď z hodiny alebo vôbec, lebo domáce učenie je tak neefektívne, keď som chcel toľko iných vecí, len nie sa učiť.
Tak záleží na aký .. keby je to na strednej daky test tak isto idem za školu xD
.. ale na vysokej študujem dobrovoľne takže tu isto keď sa prihlásim na skúšku tak sa na ňu naučím proste xD
ja ked tak rozmyslam mna nikdy na ZS nenapadlo takto vymeskat a mama by ma ani nenehala doma
pamatam si ze na SS som raz bola brutalne nenaucena na geo a sla som do skoly, nakoniec nedosla profka lebo bola na chate a zapadlo jej auto v snehu a nestihla dojst to bol taky ppci luck
Nezvykol som blicovať a ani moc podvádzať, takže som mával zlé známky keďže som na strednú dosť jebal.
Vôbec to môj život neovplyvnilo ale teraz s odstupom času keď si uvedomím že sa stačilo niečo naučiť, napísať to na papier a hotovo... Mohol som byť jednotkár kebyže mám iný prístup.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
15 komentov
Na niektorí idem a risknem, na iný radšej nejdem atd.
Ešte za školských čias, rodičia by mi rozhodne netolerovali len tak ostať doma a ani by mi neospravedlnili vymeškané hodiny, ak by som išla "poza" (väčšinou som musela ísť aj vtedy, keď som bola chorá)
.. ale na vysokej študujem dobrovoľne takže tu isto keď sa prihlásim na skúšku tak sa na ňu naučím proste xD