Bola som na prijímačkách na VŠVU, na vizuálnej komunikácíi, ale nevyšlo to. V piatok som bola na STU dizajn ale výsledky budú až po 25. februáry... Prihlášky na VŠ sa uzavierajú 28. februára. Čo teraz? Mám si to poistiť a dať i prihlášku niekam inam, na rok.... premýšľam nad pedagogikou výtvarného umenia, ale naozaj to nieje to čo chcem raz robiť, čo ma zaujíma.
Radšej by som rok pracovala a z tých peňazí si zaplatila angličtinu na British Council a spravila si B2/C1, podľa toho ako mi to pôjde. A zdokonalila sa vo figúre, vytopkovala si portfólio a o rok išla na istotu. Len to sa nepozdáva mame.
Každé má veľa plusov, aj mínusov.
Čo by ste urobili vy?
rokom pauzy od štúdia nič nepokazíš, a čo ty vieš, možno ťa na tú STU prijmú toto nie je zlé rozhodovanie, každá z možností je istým spôsobom výhodná, takže ja hlasujem za pracovať - za rok ti škola neutečie
ja stále nechápem kto takú blbosť vymyslel, že keď ma nikam neprijmú, tak idem na rok na hociakú školu, len aby som bol študent retardovanejšie riešenie od tohto fakt neexistuje
veď keď ťa nezoberú, tak choď na rok pracovať (tie peniaze sa ti potom na tej vš o rok zídu - a stále lepšie, ako musieť tú svoju vysnenú školu potom platiť)
a popri práci sa môžeš na prijímačky v pohode pripravovať
myslím, že už dávno vieš, čo chceš... ak vieš svoje plány v praxi reálne aj uskutočniť a pôjdeš si za nimi, tak prečo si nedať na rok prestávku? za ten čas môžeš nadobudnúť nové kontakty a skúsenosti, ktoré ti neskôr môžu pomôcť...
ak si teraz podáš aj ďalších 20 prihlášok, ešte stále nemáš isté, že ťa niekde zoberú...keby ti plány náhodou nevyšli ani o rok, tak ako by si rada, otázkami poistiek sa môžeš zaoberať aj potom...šikovní a ambiciózni ľudia sa však vo svete nestratia aj bez tej školy...
ber to tak, že obavy rodičov tu budú stále...nechcú ti zle, preto tie reakcie aspoň zo strany maminy...ak však nesedíš len doma a pre svoj život naozaj aj niečo robíš, nevidím problém nechať ťa