ja sa nejak extra neteším na dospelosť... teraz, keď niečo vyvediem, tak sa to ešte dá.. šak má na to roky. keď budem dospelá, sa mi to tak ľahko neprepečie
je fakt, že je to skôr na škodu. mladší ťa zneužívajú a štát ti dáva kopec prisprostastých povinností, potom keď ešte človek nastúpi do roboty a odvádzať dane a platiť za vodu, elektrinu, nájomné, splácať hypotéky, platiť všetky mobily, internet, o deti sa starať... taká som rada, že zatiaľ som študentka
no mal by byť výhodou ten dospelácky rozum, lenže moji rovesníci mi väčšinou prídu ako strašné, ale faaakt strašné deti, ktoré sú dospelé len na občianskom... ale tak ja som rada, že každým dňom rastiem a snáď aj múdriem ako je dobré zachovať si mladého ducha, ale na druhej strane dospelosť beriem ako schopnosť byť zodpovedným a iné je, keď sa človek smeje a zabáva, ale popritom si je vedomý toho, čo robí a keby sa niečo stalo, dokáže sa tomu zodpovedne postaviť a iné je, keď to človek nedokáže...
ty akoze vidis v piti a fajceni nejake vyhody??? ja by som to zakazala vsetkym radom povedz mi aky je rozdiel ci pije 17 rocne "decko" alebo 18 rocny dospely clovek?? ten organizmus to inak znesie ci co??? vyhoda v tom je ze uz ta nikto nemoze obmedzovat proste si uplne zodpovedny sam za seba aj ked to aj v 15 ale je to take ineee....trochu si mysliim ale nejako po tom netuzim
no myslim ze negativ vieme ako ludia najst dost vo vsetkom...preto som sa pytala na pozitiva...>.<
@samaroo1 nie ja vobec nevidim vo fajceni a piti vyhody len som to sem napisala aby som usetrila tych niekolko komentarov co by sa sem v tom zmysle napisalo...
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
21 komentov
Pochybujem, resp. som presvedčená, že nie
@pawlo hej hej tiez mam pocit ze je to skor na skodu >.