dejiny mam rad, nie vsak take ake nam davaju v skole..... velakrat su tam nejake dolezite fakty zamlcane a ja sa mozem potom hadat s uckou ze ako to bolo..... radsej si to precitam na nete
Neviem , kto to povedal, alebo napísal, ale:,,Kto nepozná svoju históriu, je nútený ju opakovať".Takže súhlasím, že na histórii sa učíme.Alebo ešte čo nám stále opakiuje učiteľka:,,Z histórie sa pouč, z udúcnosti sa nadchni"
Mám rada históriu, no nie všetky látky, ktoré na dejepise berieme ma zaujímajú... No keďže študujem právo a z dejepisu budem maturovať, akosi to nemôže zavážiť na tom, či sa budem učiť, alebo nie...
Keby som to zobrala z tej strany že je dobré sa poučiť z chýb iných, tých čo boli pred nami, tak určite. Ale školský dejepis mi nič nehovorí. Mám síce 1ky ale hneď to zabudnem a nezaujíma ma to.
z histórie budem musieť maturovať, minulý rok nás učila dejepis biologička, myslím, že nemusím spomínať aké to bolo "poučné" a efektívné pre nás.
tento rok nás bude učiť vynikajúca dejepisárka, keďže je to posledný rok s dejepisom a tým aj posledná možnosť sa niečo z neho naučiť na maturitu, tak sa teším, že nebudem počúvať nejakú biologičku, ktorá má problem s vyslovením slova "triumvirát".
ucim sa to, no nezaujem ! na mne momentalne nezavisi osud ludstva, nezalezi na tom ci sa ucim dejepis alebo nie.. a pocul som nieco v tom zmysle ze dejiny sa opakuju .. podla mna je to pravda aj ked trocha pozmenene
A milujem aj tie bežné rozhovory s mamou o dejinách, hlavne, keď začne hovoriť o socializme alebo otcove príhody, napr. ako sa pamätá na tanky prechádzajúce cez ich dedinu v ´68-om. U nás v rodine to nikdy nebol len predmet v škole, ale niečo, o čom sa oplatí diskutovať.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
31 komentov