Ahojte.. pomohlo uź niekomu si zlepšit svoj zadok pomocou drepov? kolko drepov treba denne? Teraz som zacala s 30 dnovou vyzvou a chcem ju aj dodrzat. Drzte palce
cvič pokým ťa to nepáli a potom keď páli, daj ešte pár. keď som ich cvičil, dával som 50 na sériu, dakedy viac, teraz už toľko nedám, lebo necvičím. Ja som chudý, takže na mne zadok nebadať
Mám lepší zadok jak sedemnástka v plavkách
Ak sa chceš zamerať hlavne na zadok tak 1-2x do tyzdna cvic zadok/nohy a aspon 1-2x zvysok tela. Taktiež bicykel, behanie, plavanie. Zvycajne cvicim v posilke so závažím tak 8-15. A keď len doma tak mojích je takých 50-60 drepov. Záleží aj od toho či ideš hlboké alebo pravouhlé. Tak isto aj od uloženia nôh na zemi. Pozri si cviky na zadok od Jen Selter
treba mať správnu techniku, stotožňujem sa s @3 ak som drepovala so závažím, robila som tak, že 10-15 bez závažia úplne dole, tak 5 s 20 kg, neskôr 30 kg ale to preto len toľko, lebo som sa učila správnu techniku. doma bez závažia drepujem tak 3-4x týždenne3 série po 20 prvý týždeň a zvyšujem stále o 5... takto si spravíš 1. týždeň 60 drepov, druhý 75, tretí 90 a pod
@ajus19 pomaha ti drepovamie bez zavazia? Akoze staci urobit 70 drepov? Citis na dalsi den svalovicj? Pretoze mne taketo nieco vobec nepomaha, musim sa uplne znicit aby som to na dalsi den ucitila.
@rapunzzel ja hlavne necvicim cisto len drepy ale davam si celkovo leg day. To znamena predkopavanie, zakopavanie, legpress, lytka, a potom drepy. Nejde o kvantitu ani ale o to aby si to robila spravne. Ja ich robim tak, ze si doma cvicim bez zavazia ale idem uplne nizko a tlacim sa hore silou noh, nie zadkom... V posilke si davam zvacsa 20-30kg a uz po odcviceni vsetkych ostatnych cvikov na nohy, cize to uz vtedy ledva zvladam, hlavne ked idem uplne nizko. Svalovku ja uz nejak nrcitim, ja som mala zozaciatku dost tvrde treningy a telo si zvyklo