Zaujímalo by ma, prečo nemajú električky ŠPZku a prečo je v nových autobusoch MHDčky BA prvé predné sedadlo väčšie ako pre jedného a menšie ako pre dvoch?
@pershing363 Ak by si turbokokot nebol ty tak by si chapal ze to tak nie je a aj keby bolo tak ja s tym nemam nic spolocne , cakal som kedy sa nejaky zakomplexovany jedinec ozve
Elektricky ani trolejbusy ŠPZ - EČV nemaju, lebo elektricky su kolajove vozidla bez spalovacieho motora a nepodliehaju evidencii motorovych vozidiel a teda im netreba STK. Trolejbusy su sice vozidla cestne, ale kedze su elektrickeho trakcneho pohonu, nemusia mat EČV.
A co sa tyka otazky tech. stavu elektriciek a trolejbusov, tak tie podliehaju tzv Prehliadkam. VP -velka prehliadka SP stredna prehliadka. a kedze maju elek. trakcne motory EK nepotrebuju.
A inak, tie cisla, co maju elektricky a trolejbusy, tak to su evidencne cisla dopravcu, to znamena, ktore vozidlo prislo k dopravcovi ako prve ŠPZka to teda urcite nie.
@centaurea myslim ze uz na zakladnej skole sa uci ze nato aby nieco na elektrinu fungovalo musi to mat dva kable... teda + a - . Vid dva droty na trolejbusoch. A tie zakerne elektricky ten druhy kamufluju ako kolajnice Ach ta fyzika
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
29 komentov
a električky majú ID čísla a nie sú to motorové vozidla v pravom slova zmysle rovnako ako trolejbusy
a tie mega sedadlá su pre prdelatých a ťažkých ľudí asi
A co sa tyka otazky tech. stavu elektriciek a trolejbusov, tak tie podliehaju tzv Prehliadkam. VP -velka prehliadka SP stredna prehliadka. a kedze maju elek. trakcne motory EK nepotrebuju.
A inak, tie cisla, co maju elektricky a trolejbusy, tak to su evidencne cisla dopravcu, to znamena, ktore vozidlo prislo k dopravcovi ako prve ŠPZka to teda urcite nie.
Zjavne uz nemas co povedat ked sa odvolavas na reakcie druheho.
Tvoj prvy koment je tu najvacsi FAIL v diskusii.